#12151 Skrevet Desember 31, 2011 Papp sprekker ikke vettu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12152 Skrevet Desember 31, 2011 tips? kjøpe ny?:nana: Har IKKE SPURT ETTER TIPS JEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12153 Skrevet Desember 31, 2011 Papp sprekker ikke vettu.. neeeei.. unnskyyyyyyyyyyyyld..... REVNER DA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12154 Skrevet Desember 31, 2011 hehe, måtte bare:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12155 Skrevet Desember 31, 2011 Godt nytt år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12156 Skrevet Desember 31, 2011 Godt nyttår folkens! Ser fram til et fint år med diverse treff Skal ikke se bort ifra at jeg har en manifoil liggendes, Arnstein! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12157 Skrevet Desember 31, 2011 Godt nyttår folkens! Ser fram til et fint år med diverse treff Skal ikke se bort ifra at jeg har en manifoil liggendes, Arnstein! hørest bra ut! Får sjekke opp det du og komme med en pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12158 Skrevet Desember 31, 2011 hørest bra ut! Får sjekke opp det du og komme med en pris Skal sjekke det opp en dag jeg Husker ikke om jeg solgte den eller om jeg har en, men skal se etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12159 Skrevet Desember 31, 2011 Nå sitter jeg godt tilbakelent i godstolen med joggebukse på igjen Kjærringa jobber kveldsskift så jeg har vært hos min tante på utmerket god mat, og nå har jeg fått begge ungene i seng:) Så nå sitter jeg her å feirer nyttårsaften helt for meg selv Eller.. katta ligger i sofaen her da men... Gratulerer så mye med dagen Stig Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12160 Skrevet Desember 31, 2011 Nå smeller det snart:) Godt nyttår: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12161 Skrevet Desember 31, 2011 godt nytt år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12162 Skrevet Desember 31, 2011 Godt Nytt År!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12163 Skrevet Desember 31, 2011 Nå sitter jeg godt tilbakelent i godstolen med joggebukse på igjen Kjærringa jobber kveldsskift så jeg har vært hos min tante på utmerket god mat, og nå har jeg fått begge ungene i seng:) Så nå sitter jeg her å feirer nyttårsaften helt for meg selv Eller.. katta ligger i sofaen her da men... Gratulerer så mye med dagen Stig Arne Takk takk for det kjekken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12164 Skrevet Januar 1, 2012 Da kan jeg også si det: Godt nyttår! Jeg og dama er forøvrig i Stockholm, og det var helt rått med raketter her: smil : Gratulerer med dagen, Stig Arne: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12165 Skrevet Januar 1, 2012 tok du no bilder a mads ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12166 Skrevet Januar 1, 2012 tok du no bilder a mads ? Javisst, ble da noen. Skal legge inn et par i morra, for det var helt rått:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12167 Skrevet Januar 1, 2012 Godt nyttår folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12168 Skrevet Januar 1, 2012 Godt nytt år Sent from my iPad using Tapatalk HD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12169 Skrevet Januar 1, 2012 Gratulerer med dagen, Morten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12170 Skrevet Januar 1, 2012 grattulerer med dagen Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12171 Skrevet Januar 1, 2012 Grattis med dagen morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12172 Skrevet Januar 1, 2012 HOHO tusen takk får det Gutter=) å gratulerer med dagen som var i går Stig Arne, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12173 Skrevet Januar 1, 2012 Gratulerer med dagen, ja, Morten:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12174 Skrevet Januar 1, 2012 Gratulerer med dagen Morten: vinke : Skjer det noe her i dag da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12175 Skrevet Januar 1, 2012 alt for lite ska jeg si deg bilde fra i natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...