Anbefalte innlegg

Middagstips noen..?

Frøkna er på jobb og jeg tenkte å lage noe godt til hun kommer hjem.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Middagstips noen..?

Frøkna er på jobb og jeg tenkte å lage noe godt til hun kommer hjem.. :)

Har litt ris rester og litt spagettibolognese rester du kan få?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert pga du har vært strømtom vil jeg tro. Hvis ikke så ser du det fort meg vag-com så :)

Okei. Vi får se :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer masse feilkoder ved for lav batterispenning :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vet om den metoden :) Men Ulen kjem med VAG-COM etterpå :) Spørsmålet er hvorfor det har skjedd :P

Kan fort ødelgge noe om dere ikke brukte riktige kabler.

Kan også være pga trillstarten, att du har vært strømtom eller rett å slett den helvetes kulda som spiller deg ett puss med en føler eller noe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snøvær! Jaggu på tide..

edit: oooog så var det over :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forza temperaturer ute nå ;) (ja Forza for jeg har ikke råd til ps3 og gt5 enda :P )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min lader 1.9-2,0 men det vil egentlig ikke plugger og coiler være med på så jeg får fikse ny N75 ventil asap :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forza temperaturer ute nå ;) (ja Forza for jeg har ikke råd til ps3 og gt5 enda :P )

Spiller du noe online ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lite akkurat nå, er så lenge siden jeg har spilt så må finne igjen formen å tilpasse noen biler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

akkurat intatt en bedre middag ;) (les GRANDIS)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må få lov til å skryte sjøl.. Fiii fadir jeg tror jeg har bakt den beste pizzan jeg noen sinne har smakt..!!

Mmmmm.. Og det beste er at det er igjen ganske mye, så jeg skal se film etterpå og spise pizza hele kvelden! hohoho!!!

Bare kjøre frøkna på julebord først.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

damtarataaaa!!!

The Expendables ligger i skuffen - tøffe tøflus, snurr film!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kebab tallerken fra la italia på stange her :) GT5 og film i kveld :D

Bare jentungen sovner :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kebab tallerken fra la italia på stange her :) GT5 og film i kveld :D

Bare jentungen sovner :P

Jeg hater deg(Eller jeg liker deg ikke er vel et mer passende ord : )) ! Slik informasjon er ikke nødvendig å dele på forumet !

Har flere ganger sitti på toget og stoppa på stange og sett la italia. Får seriøst abstinenser. Når jeg gikk på Stange vgs. var jeg der MINST 1 gang uka. Og nå husker jeg ikke sist jeg var der :o

Dagen i dag skulle egentlig bestå av: Være på skolen og lese til eksamen. Etterfulgt av trening i håkonshall.

Dagen ble derimot sånn her: Fikk ikke start på bilen. Ble taua lang vei med døra oppe pga. dugg på ruta pluss sola imot. Noe som resulterte i KALDE fingre. Så kjøpte jeg startkabler til 579,-. Fikk start på bilen. Satt å smådytta på gassen til den var varm. Kjørte ei runde og opplevde at den plutselig ville gi gass selv og at den hadde gått i nødmodus. Dro da hjem. Petter Ulen kom med VAG COM og batteriladeren min. Dro til Petter og "restarta" bilen.

Siden har jeg sitti der å spist pizza og kosa oss :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hater deg(Eller jeg liker deg ikke er vel et mer passende ord : )) ! Slik informasjon er ikke nødvendig å dele på forumet !

Har flere ganger sitti på toget og stoppa på stange og sett la italia. Får seriøst abstinenser. Når jeg gikk på Stange vgs. var jeg der MINST 1 gang uka. Og nå husker jeg ikke sist jeg var der :o

Dagen i dag skulle egentlig bestå av: Være på skolen og lese til eksamen. Etterfulgt av trening i håkonshall.

Dagen ble derimot sånn her: Fikk ikke start på bilen. Ble taua lang vei med døra oppe pga. dugg på ruta pluss sola imot. Noe som resulterte i KALDE fingre. Så kjøpte jeg startkabler til 579,-. Fikk start på bilen. Satt å smådytta på gassen til den var varm. Kjørte ei runde og opplevde at den plutselig ville gi gass selv og at den hadde gått i nødmodus. Dro da hjem. Petter Ulen kom med VAG COM og batteriladeren min. Dro til Petter og "restarta" bilen.

Siden har jeg sitti der å spist pizza og kosa oss :D

Sorry da :P Da får du stikke og kjøpe deg slik en dag vettu :P

Orket ikke lage mat i dag, dama skulle ikke ha noe mat.. (for mye alkohol i går kanskje? :P) Så da ble det kebabish!

Og jentungen skulle selvfølgelig bare ha grøt :P

Så da fortjente jeg den :)

Dagen min har bestått av:

Våknet av ungen kl 9, prøvde og lure hu til og sove litt til i senga vår, men det gikk ikke. så sto opp 0930 :P

Satt da og så på div barnetv og andre ting. Hu sov 1 time rundt kl 11, mens jeg fikk besøk av broren til dama. Han fikk førerkort i går, så satt ikke lenge før han skulle videre. Dama våknet omsider da han kom igjen andre gangen kl 1430, og rundt kl 15 så ble dama og ungen borte. Fant ut at de lå i senga vår og sov :P

Så dro broren hennes igjen, og jeg sovnet på sofaen og sov der til ca 18 :P Da våknet jeg av at dama og ungen satt i sofaen :P

Små sliten i går og litt bedre i dag, men ikke vant til og stå opp kl 8-9 tiden :P Og i tillegg så gikk klokka fra meg i natt og la meg ikke før ca 0430 :/

Derfor fortjener jeg og spise den KEBABEN! :D

Og nå har du jo startkabler da, så trenger du ikke kjøpe neste gang :) Litt positivt i det negative :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner Ørjan : p Jeg la meg 03.00 og sto opp 10.18 ganske nøyaktig. TRØTT :(

Appappapp. Ikke så veldig positivt når jeg fikk melding på telefon etterpå:

Mobilvarsel Spb. Hedmark;

Disp. beløp på konto 1822 34 ***** er mindre enn valgt grense kr. 500,00.

Disp. beløp er kr. +17,76.

Og når får jeg lønning og stipend? Jo 15. Desember. Skal bli morro å være meg :D Har 200kr kontant og litt tomflasker da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bli morro å være meg :D Har 200kr kontant og litt tomflasker da :P

ikke så verst det da : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner Ørjan : p Jeg la meg 03.00 og sto opp 10.18 ganske nøyaktig. TRØTT :(

Appappapp. Ikke så veldig positivt når jeg fikk melding på telefon etterpå:

Mobilvarsel Spb. Hedmark;

Disp. beløp på konto 1822 34 ***** er mindre enn valgt grense kr. 500,00.

Disp. beløp er kr. +17,76.

Og når får jeg lønning og stipend? Jo 15. Desember. Skal bli morro å være meg :D Har 200kr kontant og litt tomflasker da :P

Får du varsel når du har igjen under 500kr? jeg har varsel når det kommer inn mer enn 100kr eller noe slikt jeg :P

Da er det deprimerende.. Men jeg har 2 sett, så dumt du ikke skrev på forumet, så kunne jeg kommet og hjulpet deg kanskje. Men forseint og tenke på nå uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får du varsel når du har igjen under 500kr? jeg har varsel når det kommer inn mer enn 100kr eller noe slikt jeg :P

Da er det deprimerende.. Men jeg har 2 sett, så dumt du ikke skrev på forumet, så kunne jeg kommet og hjulpet deg kanskje. Men forseint og tenke på nå uansett.

Fra Romedal til Lillehammer ? Joa. Kunne nok det :) Men ja, som sagt så er det i orden nå. Greit å ha til en senere anledning evt.

Det kan jeg velge selv i nettbanken min. Får melding om det og melding om når jeg får lønn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Romedal til Lillehammer ? Joa. Kunne nok det :) Men ja, som sagt så er det i orden nå. Greit å ha til en senere anledning evt.

Det kan jeg velge selv i nettbanken min. Får melding om det og melding om når jeg får lønn :)

Stemmer det, du holder til i Lillehammer du :P Da hadde jeg ikke orket :P

Jeg får undersøke og se om jeg kan gjøre det også :)

Greit og ha en viss peiling på hvor mye som er igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

The Expendables var helt ok, ingen storfilm, men var litt artig å se gamlegutta på film igjen da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen storfilm nei. Ikke noen spesielt bra handling. Men artig å se gamlegutta ja. Og ikke minst så er det jo flere små morsomme scener og kommentarer :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.