#12526 Skrevet Januar 18, 2012 Nå har jeg oppdatert min signatur bare for trass så ingen tror jeg er en noob med bare 2 biler på samvittigheten Jeg trodde det før:nana: Greit nok at du ikke er n00b, men du er ikke like 31337 som det jeg er uansett: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12527 Skrevet Januar 18, 2012 hehe, men du er to år eldre! så jeg har jo 2 år på å ta deg igjen Men akkurat nå er du mere nørd enn meg på bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12528 Skrevet Januar 18, 2012 Noen som har felg med vinterdekk til boble liggenes? skal bare brukes til å flytte den morten øiamo? og vet dere om noen som bredder stålfelger i mjøsområdet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12529 Skrevet Januar 18, 2012 Noen som har litt peil og vil være med og skifte utløserlager og komplett clutch og girkassefester en helg? Mot litt god gammeldags svarte mokkamann-penger ... Har tilgang til lastebil-bukk og varmegrader på jobben =) Mvh Leder i Mjøsa Svart & Svindel.. Anybody ? + svinghjullager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12530 Skrevet Januar 18, 2012 hehe, men du er to år eldre! så jeg har jo 2 år på å ta deg igjen Men akkurat nå er du mere nørd enn meg på bil Da får du begynne, gutt, for du har mange å ta igjen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12531 Skrevet Januar 18, 2012 Trenger jo ikke mer enn 5 linjer hvis du skriver som Joachim Vågen har gjort Trenger vel snart forstørrelsesglass for å lese signaturen hans da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12532 Skrevet Januar 18, 2012 såså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12533 Skrevet Januar 18, 2012 Sett reklame på TVen? "Staten er sponset av....,, Joachim Vågen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12534 Skrevet Januar 18, 2012 Værste er jo at Mads Kristian har hatt flere biler enn Vågen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12535 Skrevet Januar 18, 2012 True fact, sett at Vågen har listet opp alle sine:p Om man skal skryte eller gråte, det får andre avgjøre: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12536 Skrevet Januar 18, 2012 Bare den låsen ja. Min er polert/chrome. Og det ser blodharry ut Skal ta mitt i morra så får se da vettu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12537 Skrevet Januar 18, 2012 Værste er jo at Mads Kristian har hatt flere biler enn Vågen Hadde fortsatt betalt omreg. for alle klassikerne til Mads Kristian istedenfor de Joachim har hatt ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12538 Skrevet Januar 18, 2012 Pengene det koster, tenker du på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12539 Skrevet Januar 18, 2012 Jepp ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12540 Skrevet Januar 18, 2012 Nå er det mange av bilene jeg ikke har betalt omreg for også (nettopp for at de bare er midlertidige), så jeg uansett enig med deg der:p Gidder ikke å betale omreg på alle vinterbilene jeg har hatt når jeg mest sannsynlig selger eller bytter den etter noen uker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12541 Skrevet Januar 19, 2012 Da ser det ut som jeg har fått bestilt meg. 2 uker med feire til thailand 4/5 dager i phuket og resten i ao nang glede seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12542 Skrevet Januar 19, 2012 Du skal ikke finne deg ny kone, Steffen? Jeg er forsåvidt uten jobb. Eller, det er foreløpig ikke noe å gjøre på bilen jeg kjører (veldig stille om dagen), så skrik ut dersom noen veit om en annen jobb som budbilsjåfør. Eller, det meste er av interesse, men rygg og nakke setter sine begrensninger:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12543 Skrevet Januar 19, 2012 Du skal ikke finne deg ny kone, Steffen? neinei. har to frøkner allerede. for holde med to stykker. når hu ene er sur så går jeg bare ut, da står hu andre å venter på meg. det er deilig det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12544 Skrevet Januar 19, 2012 Den andre frøkna mi står i verkstedet, men ser hva du mener:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12545 Skrevet Januar 19, 2012 Da er togbillett bestilt fra Hamar og sørover rundt klokka 0800 i morra tidlig, så da får jeg bare kjøre tog nedover til jeg finner meg en bil jeg liker hah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12546 Skrevet Januar 19, 2012 Stopp på Eidsvoll, så henter jeg deg der og du kan hente Audien: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12547 Skrevet Januar 19, 2012 en på jobb har tegnet T2'n min får hånd:) må si meg meget imponert=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12548 Skrevet Januar 19, 2012 Kult:D Har denne tegningen av Golfen min, som Kristoffer Iden tegnet i sin tid, hjemme her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12549 Skrevet Januar 19, 2012 husker den:) var knallfin:) artig å ha noen slike tegninger på veggen hjemme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12550 Skrevet Januar 19, 2012 Javisst. Fint å kunne pynte litt opp med godbilene sine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...