#1251 Skrevet Desember 5, 2010 Jeg digger den bilen din Pål.. !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1252 Skrevet Desember 5, 2010 Er dette lyden du har hørt Stig Arne? Selvfølgelig ble kvaliteten sucky så fort den havna på youtube men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1253 Skrevet Desember 5, 2010 Haha, det kan det faktisk ha vært..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1254 Skrevet Desember 5, 2010 såg bilen din nedsnødd idag stig og Pål, deeeilig lyd!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1255 Skrevet Desember 5, 2010 såg bilen din nedsnødd idag stig og Pål, deeeilig lyd!!! Jassååå? Titta fra E6, eller har du vært å snudd oppi går'n her? Ser noen spor etter noen som har vært å snudd her, hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1256 Skrevet Desember 5, 2010 fra bussen på E6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1257 Skrevet Desember 5, 2010 Da vet vi hvor Stig Arne bor Bare å begynne å tute når vi passerer han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1258 Skrevet Desember 5, 2010 Ingen som passerer rett ved her bortsett fra nærmeste nabo, så det at jeg muligens hørte Pål i dag var nok mer flaks enn noe annet.. Og å tute fra E6? Det høres ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1259 Skrevet Desember 5, 2010 Hiihii 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1260 Skrevet Desember 5, 2010 Men syns du ska komme med fler filmer! mye vil ha mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1261 Skrevet Desember 5, 2010 Golf 4 GTI sidelengs med stikkflammer digg med ting som ikke er helt på stell altså ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1262 Skrevet Desember 5, 2010 Men stikkflammer liker vi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1263 Skrevet Desember 5, 2010 Men syns du ska komme med fler filmer! mye vil ha mer Kan filme mer på Onsdag Da er det ny glatta som står for tur. Kan også ta en session med Pål på Fredag også Om han vil? Kanskje vi kan få lagd en fet film av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1264 Skrevet Desember 5, 2010 OG du kan filme med 550D'n så du får HD og bra lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1265 Skrevet Desember 5, 2010 OG du kan filme med 550D'n så du får HD og bra lyd Er jo den jeg har brukt over her. Men måtte endre fila fordi det lagger når det kommer på pc'n av en eller annen grunn : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1266 Skrevet Desember 5, 2010 aah hm rart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1267 Skrevet Desember 5, 2010 Kan filme mer på Onsdag Da er det ny glatta som står for tur. Kan også ta en session med Pål på Fredag også Om han vil? Kanskje vi kan få lagd en fet film av det Ladd jee 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1268 Skrevet Desember 5, 2010 kan jeg også få være med? Er jo den jeg har brukt over her. Men måtte endre fila fordi det lagger når det kommer på pc'n av en eller annen grunn : o det er pga. pc'n din sliter litt med å spille av 1080p tatt opp med min 500D her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1269 Skrevet Desember 5, 2010 kan jeg også få være med? det er pga. pc'n din sliter litt med å spille av 1080p tatt opp med min 500D her også Ja, om det blir noe av på Fredag så : ) Var også det jeg tenkte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1270 Skrevet Desember 5, 2010 Hvordan funker det og ta opp film med et speilrefleks kamera? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1271 Skrevet Desember 5, 2010 Ganske bra faktisk, hvertfall det jeg har sett som pettrus ha filma 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1272 Skrevet Desember 5, 2010 Men er det via speilet man filmer? Synes det er litt rart jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1273 Skrevet Desember 5, 2010 Hvordan funker det og ta opp film med et speilrefleks kamera? Funker gull det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1274 Skrevet Desember 6, 2010 Haha, når jeg kjørte på jobb i fem-tia i morrest så fant jeg spor etter deg Pål.. Det er godt å glise litt så tidlig på morran, det sikrer en god dag resten av dagen. Så takk skal du ha for den! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1275 Skrevet Desember 6, 2010 Kan filme mer på Onsdag Da er det ny glatta som står for tur. Kan også ta en session med Pål på Fredag også Om han vil? Kanskje vi kan få lagd en fet film av det Hvor er det filma fra????? HAr veeeeldig lyst til og ta meg en tur å "se" på jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...