Anbefalte innlegg

Såpass ja ;P

Var -27 når jeg satte meg inn i bilen. Startet gjorde den som bare det.

Men FUCK huseieren min som ikke lar meg få parkere i nærheten av leiligheta og bruke motorvarmer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja ;P

Men FUCK huseieren min som ikke lar meg få parkere i nærheten av leiligheta og bruke motorvarmer :P

Det er jo bare smålig, spør du meg...:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det er fint med litt kulde så lenge jeg slipper å jobbe ute :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja... batteriet på golfen likte ikke kulda vertfall.. så må få fiksa meg en lader å få ladet det oppigjen i løpet av ettermidagen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-13,3 på Playa Del Skreia:p

2007

visninger

4

har lagret annonsen

173

har fått annonsen på e-post

Ikke verst på under ett døgn, det:) Bare synd at ingen har ringt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

defa smartstart er så kjekt å slippe å gå ut å dille med timer ur og faenskap :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke dumt det nei hans kjetil.. Problemet mitt er vel heller det at bilen blir lite brukt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja ;P

Ikke helt lik min huseier dette da.. Han trua meg nesten til å sette Audien inn i garasje sist helg. Han har blitt sjuk så han har begynt å selge unna noen arbeidsbiler og slikt, så da ble det plass i garasjen. Så nå har jeg egen trykker til portene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja... batteriet på golfen likte ikke kulda vertfall.. så må få fiksa meg en lader å få ladet det oppigjen i løpet av ettermidagen..

Husk å ta batteri inn i varmen og tin det før lading da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flyday :D

RICH_SAMSLyddenMonRallyx-20.jpg

Lurer litt på hva du pleier å spise til middag på fredager? ettersom du legger ut bilder av biler som flyr hver fredag :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er for kaldt med ferdigblandet spylerveske nå gitt,var slush på tanken min i dag:o

klarte faen meg og ødelegge panseråpneren som kommer ut ved panseret i dag også: klø :

men heldigvis så får man kun kjøpt håndtaket på møller,og prisen var ikke så ille heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snart middag: Biffsnadder i går = biffsnadderbaguette i dag:D

Lurer litt på hva du pleier å spise til middag på fredager? ettersom du legger ut bilder av biler som flyr hver fredag :P

Flymat? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke dumt det nei hans kjetil.. Problemet mitt er vel heller det at bilen blir lite brukt :P

hehe batteriet mitt driver å tar kvelden så defan står i hele tia pga ladern hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er en fredagstradisjon som fifteen52 poster på sin facebook side ;) bare vidrefører det jeg :D

Og idag ble det taco btw :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En smarting jeg spotta i Sandefjord på mandag.. Var inne på tanken om å ringe purken, men ble ikke noe av. Men slikt svir på pungen om man blir tatt for det!

DSC_1514.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idiot. Billig helt til man blir tatt, og da går nok fort de pengene man har "spart" på å fylle avgiftsfri også: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk å ta batteri inn i varmen og tin det før lading da.

Skulle gjort det.. men hadde ikke no verktøy : bh : så satse på at det går for denne gangen. vis ikke blir det nytt batteri.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man blir tatt så kommer det jo på ca vanling diesel priser, og blir man ikke tatt så er det jo niceprice :P

Har hvertfall aldri sett eller hørt om noen som har blitt tatt for det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article4345054.ece

Men har hørt om større bøter også, men da er det mulig de har gått grundigere til verks og sjekka hele firmaer..

20.000,- er vertfall minstesatsen virker det som, men mener å ha hørt om bøter over 100k.. Så det kan nok svi fælt..

Edit:

80k for buss og 100k for vogntog, pluss en dobling av bota om du blir tatt for det samme igjen senere..

http://www.tungt.no/transportmagasinet/article679553.ece

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri fylt avgiftsfri på de to dieselbilene jeg har hatt. Er ikke verdt risken:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je har fyllt avgifsfri et par ganger på tidligere biler.. Kunne vel liksågreit bare ha fortsatt for spor av avgiftsfri diesel blir vel å finne i lang tid etterpå. :P Men dette er noen år siden da.. Når prisen var så lav at det nesten var verdt det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OLA!! Har en a4 stående som har lyst på slike skjermer før sommeren : rolleyes

IMG_0836.jpg

IMG_0837.jpg

Tar på deg det du eller? Bra! Når skal du ha bilen? :P heehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.