Anbefalte innlegg

Meeeeen.. Jeg får vel koble på hengern og reise på jobb igjen vel, ingen vits å søle bort tid på å kose seg hjemme, det ville vært for dumt..! :/

Lite fritid om dagen Stig Arne? Hvor og hva er det du kjører om dagen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,men rakk ikke og hilse,tenkte bare på burgeren jeg hadde ved siden av: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

chronicle eller pus med støvler 3d i kveld?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med golf 4 interiør? :) Jeg fant strøkent golf 4 highline interiør i høggern jeg som jeg putta i venton.

Litt mod så sitter det som støpt ;)

Men hvordan vil det passe i en variant.. baksetene altså. men vil helst ha orginale gti eller vr6 stoler.. men golf 4 er vel nødløsninga vis det ikke er for mye jobb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var nytt panser og blinklys bestillt :P

Så da er det vel bare og finne frem sandpapiret og pusse ned forskjermen og frontfangeren også da :P Kreeeemt.... : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvordan vil det passe i en variant.. baksetene altså. men vil helst ha orginale gti eller vr6 stoler.. men golf 4 er vel nødløsninga vis det ikke er for mye jobb

Kjøp mitt :) Er jo for variant! Hehe:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp mitt :) Er jo for variant! Hehe:D

Var den blå fargen da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en 1992 Audi 80 Cab noe å ha, eventuelt noe å selge videre? : klø : 2.0E og vanlig utstyrt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en 1992 Audi 80 Cab noe å ha, eventuelt noe å selge videre? : klø : 2.0E og vanlig utstyrt.

Hadde det vært 2.3 så..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har erfaring med ledningsnett for å speise sammen et audi tt nett og jetta nett? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har erfaring med ledningsnett for å speise sammen et audi tt nett og jetta nett? :)

Nytt dash på gang?

Dette er jo gjort mange ganger før, så det burde jo ligge noe ute på nett.

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, 1.8t 20v AMU motor på vei inn:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det vært 2.3 så..

Joda, det jeg tenker også. Men med noen kurante felger og senkefjører, så blir den jo fort litt kul og kanskje mer selgbar.

Skal være et firma i UK som lager ledningsnett til 1.8T som er P&P. Uten det, så ville ikke jeg ha begynt ihvertfall - men så er ikke jeg en bilelektriker heller.

Søk på Vortex eller Google, så finner du garantert haugevis med svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det jeg tenker også. Men med noen kurante felger og senkefjører, så blir den jo fort litt kul og kanskje mer selgbar.

Helt klart.. s2 fanger å rs2 lamper i tilegg så. gode å kjøre er de å synes jeg. Prøvde en 2.3 for mange år siden å det var ikke dummeste bilen jeg hadde kjørt. 2 literen er jo driftsikker å så er ikke dum den eller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg vurderer sterkt å ta den i innbytte, ihvertfall. Kanskje litt lettere å få solgt en cab når det nærmer seg sommeren enn en gammel GT.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være et firma i UK som lager ledningsnett til 1.8T som er P&P. Uten det, så ville ikke jeg ha begynt ihvertfall - men så er ikke jeg en bilelektriker heller.

Søk på Vortex eller Google, så finner du garantert haugevis med svar.

Joda, 8000kr skal de ha for jobben. ;)

FInnes mye info, men jeg vet da ikke forskjell på venste og høyre, opp og ned på ledninger.

Så det er problemet!

http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=205887&highlight=mk2+1.8t eksempel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da hadde jeg latt 8v'en som sitter i gjøre jobben sin, jeg. Eller brukt 8000,- på noe som plugger rett i sikringsboksen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja,om ikke noen bilelektrikere her har lyst til å tjene seg noen lapper da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja,om ikke noen bilelektrikere her har lyst til å tjene seg noen lapper da :)

Det er jo alltids mulig å ta en titt men går fort mange timer og kobler man litt feil så blir det de krøll. Spes når man ikke vet hvor man skal feilsøke ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor gjøre det så vanskelig når det allerede er noen som har gjort jobben fra før? Koster å være kar!

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil høre noe skikkelig trist, som garantert bryr dere midt i ræva? Skinnskjegget mitt måtte bøte med livet i går:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.