#12976 Skrevet Februar 6, 2012 Noen som vil høre noe skikkelig trist, som garantert bryr dere midt i ræva? Skinnskjegget mitt måtte bøte med livet i går:( Hakke fått sånt ennå jeg. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12977 Skrevet Februar 6, 2012 Da er du heldig, for skjegg er mye styr:p Derfor mitt forsvant i sinne når jeg ikke fikk det som jeg ville: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12978 Skrevet Februar 6, 2012 Kan komme å tegne på ett nytt skjegg til deg jeg mads: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12979 Skrevet Februar 6, 2012 Greit, men da vil jeg ha knallrødt skjegg:D Edit: Eller knallgrønt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12980 Skrevet Februar 6, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12981 Skrevet Februar 6, 2012 Greit, men da vil jeg ha knallrødt skjegg:D Edit: Eller knallgrønt! RÅSA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12982 Skrevet Februar 6, 2012 Var for kjøringen sin del? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12983 Skrevet Februar 6, 2012 RÅSA! Tenkte på det, men vil ikke assosieres med Asgeir heller: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12984 Skrevet Februar 6, 2012 Tenkte på det, men vil ikke assosieres med Asgeir heller: eek : Nei, da vet ikke jeg hvordan du skal bli kul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12985 Skrevet Februar 6, 2012 Noen som har no tips åsen utgave av golf dette inntriøret kommer fra?? http://www.bildelsbasen.se/?link=item&post_id=19772425 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12986 Skrevet Februar 6, 2012 Helt klart.. s2 fanger å rs2 lamper i tilegg så. gode å kjøre er de å synes jeg. Prøvde en 2.3 for mange år siden å det var ikke dummeste bilen jeg hadde kjørt. 2 literen er jo driftsikker å så er ikke dum den eller Har ikke Cab samme fangeren som S2 og V6 org. da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12987 Skrevet Februar 6, 2012 Har ikke Cab samme fangeren som S2 og V6 org. da? Kom med samme fanger som coupe . de siste modellene hadde en litt modifisert fanger mener jeg å huske med samme spredere å blinklys som rs2. så er det vel mulig at noen kom med s2 fanger orginalt. men en 92 mod har vertfal standard coupe fangere. http://www.caradisiac.com/modele--audi-80-cabriolet-4e-generation/ sånn så vel siste utgave ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12988 Skrevet Februar 6, 2012 Det er jo alltids mulig å ta en titt men går fort mange timer og kobler man litt feil så blir det de krøll. Spes når man ikke vet hvor man skal feilsøke Hvorfor gjøre det så vanskelig når det allerede er noen som har gjort jobben fra før? Koster å være kar! Fabian blir det da enklere å ta dash fra tt'en også å kaste inni? selv om varme og mye annet er litt anderledes, har jo hele delebilen stående på vrak så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12989 Skrevet Februar 6, 2012 Kom med samme fanger som coupe . de siste modellene hadde en litt modifisert fanger mener jeg å huske med samme spredere å blinklys som rs2. så er det vel mulig at noen kom med s2 fanger orginalt. men en 92 mod har vertfal standard coupe fangere. http://www.caradisiac.com/modele--audi-80-cabriolet-4e-generation/ sånn så vel siste utgave ut Jeg tenker på denne, er ikke det samme som S2 og V6? Edit: glem det, vi er enige, og har rett begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12990 Skrevet Februar 6, 2012 Jeg tenker på denne, er ikke det samme som S2 og V6? Stemmer det. Så er vel kansje sånn at v6 utgavene kom med sånn fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12991 Skrevet Februar 6, 2012 trygde mopeden sin detta!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12992 Skrevet Februar 6, 2012 Åhh, endelig ferdig på jobb!:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12993 Skrevet Februar 6, 2012 Synd det er 4 dager igjen til helg da:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12994 Skrevet Februar 6, 2012 Ja, faen ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12995 Skrevet Februar 6, 2012 Har bare igjen 3dager til langhelg (thailand) jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12996 Skrevet Februar 6, 2012 Har bare igjen 3dager til langhelg (thailand) jeg uten den haien da håper jeg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12997 Skrevet Februar 6, 2012 Ja så klart. bildet er tatt av en venn som er i LA for tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12998 Skrevet Februar 6, 2012 Har bare igjen 3dager til langhelg (thailand) jeg På tide og bæsje på seg der... siden haien er mellom han og land 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12999 Skrevet Februar 6, 2012 blir det da enklere å ta dash fra tt'en også å kaste inni?selv om varme og mye annet er litt anderledes, har jo hele delebilen stående på vrak så Sleng over alt. Enklere å Modde lysnett og bygge om dash en det andre. Speedo og annet skal jo funke også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13000 Skrevet Februar 6, 2012 Mads Kristian ! Åssen gjorde du når du lakkerte felga? Slipte ned såklart, men la du grunning og fyller, eller bare la du grunning og non sanding, så vannbaselakk og klarlakk? Lurer på å lakke felger heme; ) Brukte vel 2 spøyter også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...