Anbefalte innlegg

Men hvordan vil det passe i en variant.. baksetene altså. men vil helst ha orginale gti eller vr6 stoler.. men golf 4 er vel nødløsninga vis det ikke er for mye jobb

Må sveise inn nye fester, men det er ikke noe problem :) Også må hjulene i bakkant av stolene slipes ned for å passe i skinnene i gulvet ditt :) Må sveise inn nye fester til baksetene også så da spiller det ingen rolle om det er variant da ;) Interiøret jeg har i vento`n er fra en 2000 golf variant :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må sveise inn nye fester, men det er ikke noe problem :) Også må hjulene i bakkant av stolene slipes ned for å passe i skinnene i gulvet ditt :) Må sveise inn nye fester til baksetene også så da spiller det ingen rolle om det er variant da ;) Interiøret jeg har i vento`n er fra en 2000 golf variant :)

oki. har sendt noen forespørsler til sverige å skal sende til gedstedautoophug å for å se hva de kan skaffe for noe.. begynner å bli litt lei de gl stolene jeg har nå.. får jo fader meg vondt i ryggen av bare 10 mil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om forgreningssettene til Defa passer overens på alle biler?? Altså ledningen mellom motorvarmer'n (monter'n i blokka) og den "grønne" ledningen som ska i veggen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads Kristian ! Åssen gjorde du når du lakkerte felga?

Slipte ned såklart, men la du grunning og fyller, eller bare la du grunning og non sanding, så vannbaselakk og klarlakk?:)

Lurer på å lakke felger heme; )

Brukte vel 2 spøyter også?:)

RS ble glassblåst, syregrunnet (sprayboks) og lakkert med hvit base (dette var "industrilakk", og ingen klarlakk trengtes for å få den glatt mtp. renhold). Rennsportene fjernet jeg all lakk på med tynnerbad, så syregrunning (fortsatt sprayboks) etterfulgt av lakk med klarlakk blandet oppi (litt juks). Hadde jeg lakkert med klarlakk etterpå, så kunne jeg bare ha brukt den samme sprøyta som jeg nettopp hadde brukt uten å rengjøre den i mellomtider:) Mye kriker og kroker på de felgene, så det ble 3-4 lag med lakk før lakken hadde spredt seg godt nok overalt.

Det er forholdsvis lett så lenge man ikke blir for ivrig i for dårlig lys, sånn som jeg ble med RSene første gangen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om forgreningssettene til Defa passer overens på alle biler?? Altså ledningen mellom motorvarmer'n (monter'n i blokka) og den "grønne" ledningen som ska i veggen...

Skal være plug and play det ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS ble glassblåst, syregrunnet (sprayboks) og lakkert med hvit base (dette var "industrilakk", og ingen klarlakk trengtes for å få den glatt mtp. renhold). Rennsportene fjernet jeg all lakk på med tynnerbad, så syregrunning (fortsatt sprayboks) etterfulgt av lakk med klarlakk blandet oppi (litt juks). Hadde jeg lakkert med klarlakk etterpå, så kunne jeg bare ha brukt den samme sprøyta som jeg nettopp hadde brukt uten å rengjøre den i mellomtider:) Mye kriker og kroker på de felgene, så det ble 3-4 lag med lakk før lakken hadde spredt seg godt nok overalt.

Det er forholdsvis lett så lenge man ikke blir for ivrig i for dårlig lys, sånn som jeg ble med RSene første gangen:p

Okei, bruker du biltema spøyter heller?:) Frister å lakke felga mine sjøl:)

Har slipt de ned jeg da, så da sitter vel lakken da å:D

Har du bilde av rennsportene?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, bruker du biltema spøyter heller?:) Frister å lakke felga mine sjøl:)

Har slipt de ned jeg da, så da sitter vel lakken da å:D

Har du bilde av rennsportene?:)

Biltema sin "proffsprøyte", ja, med dysa som følger med. Fungerer gull til å lakkere felger, ihvertfall:)

Kommer nok til å bruke tokomponent syregrunning neste gang og mellomslipe med fint papir, for det er litt vriene felger å få lakken til å sitte når man må skru 16 bolter i senteret på hver felg. Byttet bolter fra sølv til gull i fjor, og da begynte lakken å slippe litt noen steder. Men dette var ikke et problem første gangen jeg skrudd de sammen.

IMG_3656_1.jpg

IMG_3595.jpg

IMG_3384.jpg

Ser ut som det er litt grov struktur på det siste, men det er bare lyset og all effekten i lakken som gjør at det ser sånn ut:) Ligger enda flere bilder i linken i signaturen min om felgene. Årets farge blir vel hvit eller mørk grå (veldig ubestemmelig:p).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=231219

Trenger å finansiere det andre pengesluket litt. Den vil ha noen nye deler til sommers stakkar..

Kan ikke være gal pris dette eller?

Ligger ikke noe særlig som er billigere på finn/autodb hvertfall..

har 4. gir løpt åt skogen også? :P

ikke så ille pris det nei :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DIGGER de felgene der!

Fabian

Takk:) Jeg også, uten å være hoven:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

senterkoppen minner meg så sykt om en dusjkran på de felgene :D

haha

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall ikke vann som renner når du skrur på den, det er visst pengene mine som renner unna, da:p Kanskje jeg skal lage til "Oramix"-merker på senterkoppen?

BBS har forøvrig lik senterkopp på mange av sine gamle felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ihvertfall ikke vann som renner når du skrur på den, det er visst pengene mine som renner unna, da:p Kanskje jeg skal lage til "Oramix"-merker på senterkoppen?

BBS har forøvrig lik senterkopp på mange av sine gamle felger.

hehe ;)

Jepp, vet. Ikke akkurat den fineste senterkoppdesignet jeg har sett, lurer litt på hva de tenkte egentlig. ;)

Menmen.

Er vell ikke noen her forresten som har en 02a kasse som ligger og slenger som de vil bli kvitt? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva de tenkte? Ser jo 10x kulere ut enn det meste av senterkopper som er å oppdrive på alskens felger, ihvertfall. Bedre enn en falsk mutter som på BBS RS og RM;)

Her trekt med 24k gull (som jeg også skal ha på mine):

HTN-Rennsport-hochglanzverd02.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva de tenkte? Ser jo 10x kulere ut enn det meste av senterkopper som er å oppdrive på alskens felger, ihvertfall. Bedre enn en falsk mutter som på BBS RS og RM;)

Her trekt med 24k gull (som jeg også skal ha på mine):

HTN-Rennsport-hochglanzverd02.jpg

tja, alt kan diskuteres!

om du tar av senterkoppene på RM/RS så ser de jo nesten ut som vanelige stålfelger.

Ikke at det er noe i veien med breddet stålfelg, og sykt med dekkstrekk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du sliter med synet ditt, gutt. RS har aldri sett ut som stålfelger, samme om de er uten senterdeksler eller sentermutter - da har du enten livlig fantasi eller øyelokk som konstant henger over øyeeplet. Eneste fellesnevneren må være steplip, men da ligner jo 90% av de skrudde felgene plutselig på RS eller alle andre felger med nettopp det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 4. gir løpt åt skogen også? :P

ikke så ille pris det nei :)

Haha, ja :P ble bare dårligere og dårligere etter våler :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om noe jobb i omegn eller?!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en som har photoshoppe litt på bobla mi, fått på stigtrinn, stripe nederst på døra og mørkere felger,

syns det ble skikkelig kult, så må nok lakkere litt til helga:)

mrkefelgerpbobla.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg så det bilde Morten så tenkte jeg med en gang på denne som er ofte på Bugrun (denne har også luft understell)

DSC01500.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startsperre FTW!!!! .....

Godt jeg hadde gassloddepenn tilgjengelig igår for å si det sånn :P MOCCApatent på lesespolen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.