#13026 Skrevet Februar 7, 2012 heehehe... er litt så som så med bilen for tiden.. Kræsja den for noen dager siden, og nå har jeg funnet ut at den lekker kjølevæske. Da jeg kræsjet, knuste en av støtfangergrillene og gikk opp i radioatorvifta som da fik radioatorviften til og knuses, som da lagde et lite hull i radiatoren... Hva skal jeg gjøre med det?? radiatortetting på boks??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13027 Skrevet Februar 7, 2012 du er skikkelig uheldig du når det gjelder bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13028 Skrevet Februar 7, 2012 du er skikkelig uheldig du når det gjelder bil ja det skal være sikkert å visst! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13029 Skrevet Februar 7, 2012 da var skliplate i stål bestillt,så da skal vel bånnpanne/girkasse være trygge i sommer:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13030 Skrevet Februar 7, 2012 ifra han på forumet? de tåler ikke så veldig mye, har tatt en bunnpanne med plata på(skal egentlig ikke gå an på bilen min men greide det uansett: rock 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13031 Skrevet Februar 7, 2012 ja det er fra han på forumet,kjøpe 2 da kanskje: klø : tviler på at jeg skal like lavt som bilen din,må kjøre litt på grusvei til sommeren også. men det er sikkert bedre en ingenting under der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13032 Skrevet Februar 7, 2012 hehe, men det skjedde på vinteren når bilen var høyere er bedre enn ingenting, beskytter litt mot støv og drit blir ikke så møkkete i motorrommet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13033 Skrevet Februar 7, 2012 såååååå,, ingen som har erfaring med radiatortettning på boks/flaske? evt noe superduper varme/fukt bestandig lim/stål på tube som funker ? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13034 Skrevet Februar 7, 2012 ingen som har drivaksling høyre foran til 80q 1,8 ? eller om aksling fra 2,3 90q passer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13035 Skrevet Februar 7, 2012 såååååå,, ingen som har erfaring med radiatortettning på boks/flaske? evt noe superduper varme/fukt bestandig lim/stål på tube som funker ? =) Egg. Kanel. Eller som du sier radiatortett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13036 Skrevet Februar 7, 2012 Egg. Kanel. Eller som du sier radiatortett. Pannekakemiks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13037 Skrevet Februar 7, 2012 såååååå,, ingen som har erfaring med radiatortettning på boks/flaske? evt noe superduper varme/fukt bestandig lim/stål på tube som funker ? =) hadde en lekk radiator som jeg i nøden klinte karosserilim på, funka gull det. Var tett etterpå sålenge jeg hadde den(ca. 2 år) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13038 Skrevet Februar 7, 2012 Er vell ikke noen her forresten som har en 02a kasse som ligger og slenger som de vil bli kvitt? jeg har ei 02A kasse jeg ikke har tenkt å bruke liggende, mangler stikkaksling på førersia men ellers så er den i god stand, jeg har kjørt med den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13039 Skrevet Februar 7, 2012 hva slags bil er detta? polsk fiat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13040 Skrevet Februar 7, 2012 hva slags bil er detta? polsk fiat? lurer på om den heter fiat 126 jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13041 Skrevet Februar 7, 2012 lurer på om den heter fiat 126 jeg Stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13042 Skrevet Februar 7, 2012 Med hekkmontert motor..... Lurer på hvor de fikk den ideen fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13043 Skrevet Februar 7, 2012 Hvorfor kjøre rundt med en scooter/moped på taket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13044 Skrevet Februar 7, 2012 Hvorfor kjøre rundt med en scooter/moped på taket? Hvorfor er det ei jolle bak på en yacht? Ville du stolt på at en Fiat garantert får deg hjem igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13045 Skrevet Februar 7, 2012 [frustrert] Hvorfor i svarte granskauen tror folk att deler er verdt gull og grønne skoger bare fordi det har sitti på en audi 5er? [/frustrert] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13046 Skrevet Februar 7, 2012 Hvorfor er det ei jolle bak på en yacht? Ville du stolt på at en Fiat garantert får deg hjem igjen? Eh, ja. Mulig du gikk glipp av alle polakkene som kjørte Fiat tur/retur Norge på det glade 90-tall (og sikkert før), men jeg fikk de ihvertfall med meg. Og jo, jolla er kjekk å ha når båten begynner å synke, men hvis bilen stopper tar jeg bare å ringer noen som kan hente meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13047 Skrevet Februar 7, 2012 Lite fritid om dagen Stig Arne? Hvor og hva er det du kjører om dagen da? Ja.. :-P Kjører litt forskjellig, stort sett mellom Steinkjer og Skien. Vært i Bø i Telemark å lasta flis i dag som jeg leverte på Våler.. Men en skal vel ikke klage? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13048 Skrevet Februar 7, 2012 Eh, ja. Mulig du gikk glipp av alle polakkene som kjørte Fiat tur/retur Norge på det glade 90-tall (og sikkert før), men jeg fikk de ihvertfall med meg. Og jo, jolla er kjekk å ha når båten begynner å synke, men hvis bilen stopper tar jeg bare å ringer noen som kan hente meg. Hehe... Blitt preget av litt for mange kverulanter i andre tråder nå? Men nei, jeg husker ikke polakker i Fiat på 90-tallet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13049 Skrevet Februar 8, 2012 Nei, svarte bare tilbake på det du skreiv, jeg:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13050 Skrevet Februar 8, 2012 Eh, ja. Mulig du gikk glipp av alle polakkene som kjørte Fiat tur/retur Norge på det glade 90-tall (og sikkert før), men jeg fikk de ihvertfall med meg. men var vel ikke alle som kom seg hjem igjen? syns det er mange her enda jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...