Anbefalte innlegg

Sjelden de ligger noe særlig over 40-45 hvertfall. Da er det rimelig strøkne eksemplarer og de finnes det ikke så altfor mange av. De fleste har somregel gått 270.000 km ++ og har mye småpirk. Men er jo en gammel bil så. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har ei billig vaskemaskin til salgs? :P og en billig fin sofa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har ei billig vaskemaskin til salgs? :P og en billig fin sofa?

Jeg skal selge sofaen min da kim rune. kan få til en bra deal på den vis du har plass til den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg må ha en treseter elns :P men ska måle litt å se hvor stor jeg kan ha :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg må ha en treseter elns :P men ska måle litt å se hvor stor jeg kan ha :P

Jeg har bue så den tar ganske stor plass. men se hva du får plass til du. Ellers er det mye rart på finn :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja driv å følg med på finn :P men mye ymse der å :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke bue sofa demonteres og monteres sammen til 3 seter? mener jeg gjorde det med gamle sofaen til pappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo denne kan det når jeg ser på det.. du skal få en bra pris kim rune jeg må ha den ut i morgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner han jeg, send pm hvis du lurer på noe mads kristian:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en jeg aldri hadde kjøpt bil av så er det vel han.

Kan legge til at det var denne bilen her han hadde i fjor: (Det ser faktisk BEDRE ut på bilder enn i virkeligheten. Rust over alt osv.)

66ac608e.jpg

d8d23103.jpg

Nå skal det jo legges til at selv om bilen er stygg, så kan eieren være en bra kar. Det aner jeg ikke. Men måten jeg ser bilen/bilene hans bli brukt på utelukker meg som kjøper ihvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det den corradoen jeg trur det er da : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass:o Han flår det han har, altså? Ikke at det nødvendigvis er det verste, for det er jo den reelle tilstanden på bilen som har noe å si, og Corradoer flest har jo gjerne levd et litt hardt liv:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, som sagt så kan det jo hende han har tatt vare på corradoen. Men inntrykket mitt er mer "kjøp og bruk opp"!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill, Simen: ja :

Ja, det er det. Corrado med riktig motor i mine øyne:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjer mere en du aner.. vært på road trip med golfen til finnskogen i æfta :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde noen uvanlige grensoverganger :P hehe Men fra spøk til revolver.. Vært å henta nytt inntriør til golfen.. noen ganger har man bare flaks:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil ta en kaffe eller noe slikt på hamar? kjeder rævva av meg hjemme :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.