Anbefalte innlegg

Prøvde noen uvanlige grensoverganger :P hehe Men fra spøk til revolver.. Vært å henta nytt inntriør til golfen.. noen ganger har man bare flaks:)

Hva slags interiør? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags interiør? :)

Fra en 95 gti 4 dørs.. bare fram å bak stoler da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bra oppgradering, det. Mye bedre å sitte i enn pensjonistsetene som 1er, 2er og 3er er levert med ellers: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bra oppgradering, det. Mye bedre å sitte i enn pensjonistsetene som 1er, 2er og 3er er levert med ellers: ja :

Det er det ikke no tvil om.. orginale gl stolene i golf 3 er til å knekke ryggen av omtrent.. vertfall etter at de har vært med 280 000.. Men de nye stolene er tilnærmet strøkne så glede meg til å kaste de inn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har ei billig vaskemaskin til salgs? :P og en billig fin sofa?

Jeg har ei ganske bra vaskemaskin stående Kim Rune.. HUsker ikke navnet men høy hastighet eller hva faen vaskemaskiner måles i :P Problemet er at det kommer opp en feilkode som tilsier at døra ikke er lukket. Prøvde å bestille en dørsensor fra Danmark men ble ikke noe klokere så kjøpte meg ny maskin istedet;)

Men, du kan få den hvis du henter den :) Selve motoren osv fungerte gull, men nå vil den ikke starte siden den tror at døra ikke er lukket. Sikkert noe som kan fikses lett for de som har peil ;)

Løp å....... få :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det ikke no tvil om.. orginale gl stolene i golf 3 er til å knekke ryggen av omtrent.. vertfall etter at de har vært med 280 000.. Men de nye stolene er tilnærmet strøkne så glede meg til å kaste de inn.

Ikke dumt. Har vel uansett svarte dørtrekk i bilen, så da matcher det jo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke dumt. Har vel uansett svarte dørtrekk i bilen, så da matcher det jo.

Dørtrekk er svarte ja så ikke no poeng å bytte de.. Skulle bare hatt et sted å stått å fått bytta stoler å renset gulv teppe i bilen nå så blir detta here bra. Så rop ut om noen har plass å låne ut et par dager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror neimen ikke det er noe forskjell på dørtrekkene fra vanlig GTi kontra de som er svarte på GL/Cl, og at dørtrekkene bare er forskjellig når det f.eks er en GTi Edition: klø : Samma det.

Jeg har plass, men langt å dra det også:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror neimen ikke det er noe forskjell på dørtrekkene fra vanlig GTi kontra de som er svarte på GL/Cl, og at dørtrekkene bare er forskjellig når det f.eks er en GTi Edition: klø : Samma det.

Jeg har plass, men langt å dra det også:P

Ja litt langt.. så er det på gærne sia å vettu :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho. Så lenge det ikke er Gjøvik, så burde det ikke være noe å klage over:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoho. Så lenge det ikke er Gjøvik, så burde det ikke være noe å klage over:D

Hehe er vel noe i det.. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er jeg overlykklig! Og jeg håper virkelig noen er misunnelige! skolen har nemmlig plukket ut de 4 beste elevene på "bil adelingen" til å få være med til Audi fabrikken i tyskland på utplassering i 3 uker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det var bedre å kjøre langtur med GL-stoler enn med Recaro VR2.9-interiør :P

Noen som har noe 8-9x15-16 i området liggende? Har handla en 3er-Golf som vil ha hjul.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ei ganske bra vaskemaskin stående Kim Rune.. HUsker ikke navnet men høy hastighet eller hva faen vaskemaskiner måles i :P Problemet er at det kommer opp en feilkode som tilsier at døra ikke er lukket. Prøvde å bestille en dørsensor fra Danmark men ble ikke noe klokere så kjøpte meg ny maskin istedet;)

Men, du kan få den hvis du henter den :) Selve motoren osv fungerte gull, men nå vil den ikke starte siden den tror at døra ikke er lukket. Sikkert noe som kan fikses lett for de som har peil ;)

Løp å....... få :P

Hadde jeg kjent noen som kunne fiksa den så, ellers bli det værre :P

Men da er sofa fiksa så da mangle jeg bare vaskemaskin :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som gidder å sjekke tråden jeg posta i teknisk avdelinga?

Sikkert noen av dere gutta her som har vært borti det før :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det var bedre å kjøre langtur med GL-stoler enn med Recaro VR2.9-interiør :P

Noen som har noe 8-9x15-16 i området liggende? Har handla en 3er-Golf som vil ha hjul.. :P

Har et hull som bare blir større å større i fører stolen så er på tide at det byttes.. men jeg er veldig glad i sports stoler med litt gode sidestøtte så jeg tviler på at jeg blir misfornøyd ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg kjent noen som kunne fiksa den så, ellers bli det værre :P

Men da er sofa fiksa så da mangle jeg bare vaskemaskin :P

I FIX!!! med dynamit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

heme igen til moder landet etter ei uke i egypt. goddt borte men jævla godt og komme hjem også. særlig til det fine påske være. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble plass til hele sofan Anders ;) hehe :D

Stua.jpg

Håper du vil trives i den : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du vil trives i den : smil :

Sitt du i GTI stola du nå da ell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitt du i GTI stola du nå da ell?

Ja til de kommer i bilen : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooohh.. Stig Arne skal ut på kontinentet!! :-)

Halmstad here I come! Er jo nesten i Danmark det jo..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som vet om noen fangere til jetta mk2? treng noen asap så jeg kan skru sammen å tilpasse kjærra ferdig så jeg ratt kan tenke litt på lakk og mapping snart :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.