#1301 Skrevet Desember 7, 2010 er ikke så artig å sitta hjemme å være frisk heller skal jeg si dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1302 Skrevet Desember 7, 2010 Trur jeg på, hadde ikke orka det i lengden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1303 Skrevet Desember 7, 2010 De få tima je er heme syns je da stort sett at det er artig je da men Bortsett fra når det er nå huslige gjøremål som lyt gjøras da.. Har heldigvis aldri gått arbesledig og det er nok bra førr je hadde nok gått på veggen etter et par måneder når je hadde gjort det som skulle ha vøri gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1304 Skrevet Desember 7, 2010 SYK! 2.dag på rad....*kjett!* 7 dagen her nå.. har vel scrollet forum opp å ned nå tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1305 Skrevet Desember 7, 2010 Hypokondere!! Skrall jeg også men jobber fordet.. Men nå ligger vel smerteterskelen til enkelte veeeeeldig lavt tror jeg Hehe. Da tenker jeg ikke på dere her inne altså, men generelt. Ser mange gjengangere på jobben ihvertfall: rolleyes Tror nok det er mange som ligger å kjenner etter om de har vondt noe sted om mårran for å slippe å dra på jobb, hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1306 Skrevet Desember 7, 2010 7 dagen her nå..har vel scrollet forum opp å ned nå tenker jeg 7 dager ja? Huff det var lenge. Ja, blir ofte slik at man tråler forumet for å underholde seg selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1307 Skrevet Desember 7, 2010 Hypokondere!! Skrall jeg også men jobber fordet..Tror nok det er mange som ligger å kjenner etter om de har vondt noe sted om mårran for å slippe å dra på jobb, hehe. Er enig med deg der, er nok mange som kvier seg for å reise på jobb og de kjenner etter om de har "vondt" et sted, men som sagt tidligere kunne jeg tenkt meg og vært på jobb i steden, men det funker jævla dårlig og hjelpe kunder og ta telefon når man har tømmermenn som slår på tromhinna hver 2.sekund og sår hals.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1308 Skrevet Desember 7, 2010 Er enig med deg der, er nok mange som kvier seg for å reise på jobb og de kjenner etter om de har "vondt" et sted, men som sagt tidligere kunne jeg tenkt meg og vært på jobb i steden, men det funker jævla dårlig og hjelpe kunder og ta telefon når man har tømmermenn som slår på tromhinna hver 2.sekund og sår hals.. Jeg ser den Og innlegget var ikke referert til deg altså, hehe. Jeg har vært syk selv jeg og det må mann bare regne med. Men er nok desverre mange andre som har en helt annen holdning til akkurat dette. Og det går jo da selvfølgelig ut over oss andre dummingene som da må jobbe enda mer og fortere. Men tviler på at de har noe symati for det.. Virker som enkelte gir blaffen i det. JA, vi har noen slike på jobben min ja Noen bare må utnytte seg av systemet max! Edit: Og uten å tråkke noen på tærne så er jeg sikker på at det finnes slike på forumet her også. Tenk på de som er igjen på jobb og må gjøre din jobb i tillegg. Er det så ille å dra på jobb ville jeg skaffa meg en annen jobb hvor jeg trivdes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1309 Skrevet Desember 7, 2010 Haha, veldig enig med deg der Kenth, bruker du forresten begge navnene eller kan jeg kalle deg Kenth? Jeg jobber med et par skjøger som er totalt blottet for alt som på en god dag kunne ligne på både arbeidsmoral og arbeidslyst. Forrige uke så jobba jeg en del overtid for å ha litt penger i januar også, siden jeg ikke har innarbeida jula liksom, og da jobba jeg med ei som iløpet av den ene natta jobba halvannen time, og klarte i tillegg å klage over at det var så jævlig mye jobb med det ho drev med..!! Hvorfor i H.... skal ho gidde å møte opp på jobb da? Dagen etterpå kom ho på samme viset, flørtet med ene mekanikern og var kjempefornøyd fordi han var der og skrudde på deler av maskina hun egentlig brukte, og da var hindret fra å få gjort noe.. Meeen, når mekanikern var ferdig, gjett hvem som fikk heelt hootselig-plooootselig kjempehodepine og måtte stemple ut "sjuk på jobben" da.. Fi fadir, jeg ble så irritert at jeg kjenner litt i det enda.. Grrr..! Men igjen, det er farlig å bli helt den andre veien da, jeg har også jobba med en som var 64år gammel og aldri hatt en jævla dag borte fra jobben pga sjukdom.. Seriøst, han var aldri sjuk og var i den alderen mye sprekere enn hvem som helst 25-åring av normalt kaliber, tok aldri heis og var helt genial i jobben sin. Men en ting var dritt me'n, at siden han aldri hadde vært sjuk sjøl, så ante han ikke hva det var forno å være sjuk, så når folk var sjuke, og de ikke hadde mista et bein eller to, så så han på de som skulkere.. Og han var arbeidsformann, så det var ikke så jævla morsomt å komme på jobb etter ei skikkelig influensabyge.. Jo, jeg og går på jobb om jeg er forkjølt, men er man sengeliggende så er man sengeliggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1310 Skrevet Desember 7, 2010 Haha, veldig enig med deg der Kenth, bruker du forresten begge navnene eller kan jeg kalle deg Kenth? Jeg jobber med et par skjøger som er totalt blottet for alt som på en god dag kunne ligne på både arbeidsmoral og arbeidslyst. Forrige uke så jobba jeg en del overtid for å ha litt penger i januar også, siden jeg ikke har innarbeida jula liksom, og da jobba jeg med ei som iløpet av den ene natta jobba halvannen time, og klarte i tillegg å klage over at det var så jævlig mye jobb med det ho drev med..!! Hvorfor i H.... skal ho gidde å møte opp på jobb da? Dagen etterpå kom ho på samme viset, flørtet med ene mekanikern og var kjempefornøyd fordi han var der og skrudde på deler av maskina hun egentlig brukte, og da var hindret fra å få gjort noe.. Meeen, når mekanikern var ferdig, gjett hvem som fikk heelt hootselig-plooootselig kjempehodepine og måtte stemple ut "sjuk på jobben" da.. Fi fadir, jeg ble så irritert at jeg kjenner litt i det enda.. Grrr..! Men igjen, det er farlig å bli helt den andre veien da, jeg har også jobba med en som var 64år gammel og aldri hatt en jævla dag borte fra jobben pga sjukdom.. Seriøst, han var aldri sjuk og var i den alderen mye sprekere enn hvem som helst 25-åring av normalt kaliber, tok aldri heis og var helt genial i jobben sin. Men en ting var dritt me'n, at siden han aldri hadde vært sjuk sjøl, så ante han ikke hva det var forno å være sjuk, så når folk var sjuke, og de ikke hadde mista et bein eller to, så så han på de som skulkere.. Og han var arbeidsformann, så det var ikke så jævla morsomt å komme på jobb etter ei skikkelig influensabyge.. Jo, jeg og går på jobb om jeg er forkjølt, men er man sengeliggende så er man sengeliggende.. Gode venner kaller meg begge deler så her er det fritt frem Men i utganspunktet bruker jeg begge, men på ungdomskolen ble kun Kenth brukt. Så blir ikke fornermet uansett Men skjønner deg godt ang hu med den gode arbeidsmoralen gitt. Er jo til å miste arbeidslyst av å se på slike da. En tenker jo gjerne: " Hvorfor skal jeg gidde, når andre gir faen?" Jeg er jo skiftformann så kan jo liksom ikke gi faen jeg da, men tror nok at en slik arbeismoral fort smitter over på andre. Vi er jo en IA bedrift, altså noe som heter "Inkluderende arbeidsliv" og der har vi det slik at bedriften plikter til å tilrettelegge arbeidsoppgaver hvis en har noen plager, selv uten sykmelding e.l. Dette blir jo utnyttet til de grader da.. Tanken bak det er jo bra for å slippe sykmeldinger osv, hadde det bare ikke blitt utnyttet. Hvis en er litt slapp og lei en dag så kan du bare dikte opp en vond skulder eller et vondt bein for å slippe å gjøre tungeløft eller andre ting du egt ikke gidder. Så må vi andre, som forøverig vet at vedkommende ikke har vondt, ta de tunge løftene for deg. Dette skaper fort missnøye blant de andre og skaper et dårlig arbeidsmiljø. Og at folk går rundt og huffer seg og syter er unødvendig. er vel ingen som har tvingt noen til å arbeide akkurat på den arbeidsplassen. Også har vi dem som er 80% sykmeldt og "jobber" 2 timer om dagen osv da. Kommer i lakksko og finstasen og mener han har så vondt at han nesten ikke kan gå engang. Så da blir det å sitte å henge ved pcen til han drar hjem. Dette tilfellet angår heldigvis ikke mitt skift Jeg har bare voksne arbeidere på rundt 50 år på skiftet mitt så der er det heldigvis ikke store problemer Ble litt mye meninger fra min side dette kanskje men, hehe:p Hyggelig å hilse/nikke på deg på OBS Rudshøgda for ikke lenge siden Stig Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1311 Skrevet Desember 7, 2010 HAHA! Var det deg det? Faen jeg kjente deg _IKKE_ igjen, satan som jeg lurte på det der.. Ikke at jeg kommer til å kjenne deg igjen neste gang heller, så stopp da for faen og si "tosk, overlegen hæll?".. Jeg husker ikke lenger hvor vi møttes oppå OBS'n der heller jeg, men husker at det var noen som hilste og jeg ble veldig nysgjerrig på hvem det var.. Men ja, virker som vi er ganske enige med tanke på dette med arbeidsmoral. Er IA-bedrift der jeg jobber også, og jeg blir kvalm av hvordan folk har lært seg å utnytte systemet.. Jeg har faktisk ikke lov til å drive med tunge løft etter jeg opererte ryggen i fjor, men det har jeg da ikke tenkt å nevne til en sjel på jobben, jeg kjenner da sjøl om det kjennes for tungt ut eller ikke, håper jeg.. For det var vel pga at jeg ikke gjorde akkurat det at jeg ble operert, hehe.. men funke godt til normalt bruk. Men da kaller jeg deg Kenth Håvard, for jeg og bruker begge navna, og hadde flaks når jeg begynte i ny jobb nå, for det begynte en annen som også heter Stig, så da må de bruke begge for å skille oss(altså, han ligner ikke på meg, han ser ut som han lider av benskjørhet og har gult pistrete hår og brunsvarte tenner) når de skal rope/snakke til/om oss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1312 Skrevet Desember 7, 2010 HAHA! Var det deg det? Faen jeg kjente deg _IKKE_ igjen, satan som jeg lurte på det der.. Ikke at jeg kommer til å kjenne deg igjen neste gang heller, så stopp da for faen og si "tosk, overlegen hæll?".. Jeg husker ikke lenger hvor vi møttes oppå OBS'n der heller jeg, men husker at det var noen som hilste og jeg ble veldig nysgjerrig på hvem det var.. Men ja, virker som vi er ganske enige med tanke på dette med arbeidsmoral. Er IA-bedrift der jeg jobber også, og jeg blir kvalm av hvordan folk har lært seg å utnytte systemet.. Jeg har faktisk ikke lov til å drive med tunge løft etter jeg opererte ryggen i fjor, men det har jeg da ikke tenkt å nevne til en sjel på jobben, jeg kjenner da sjøl om det kjennes for tungt ut eller ikke, håper jeg.. For det var vel pga at jeg ikke gjorde akkurat det at jeg ble operert, hehe.. men funke godt til normalt bruk. Men da kaller jeg deg Kenth Håvard, for jeg og bruker begge navna, og hadde flaks når jeg begynte i ny jobb nå, for det begynte en annen som også heter Stig, så da må de bruke begge for å skille oss(altså, han ligner ikke på meg, han ser ut som han lider av benskjørhet og har gult pistrete hår og brunsvarte tenner) når de skal rope/snakke til/om oss.. Hehe, skjønnte at du ikke helt forsto hvem jeg var Jeg sto bak deg i ene kassa.. Men da skal jeg gjøre det neste gang vettu. hehe Hadde vært arti å tatt en nermere kikk på skuta di igjen også.. Begge navn er å foretrekke det ja I heimen er den en stor nødvendighet siden sønnen min heter Kenth Andrè Hehe.. For de som faktisk har utført en operasjon og til tider kan ha plager så er jo IA en kjempe fin avtale. Er jo mye bedre for alle at du da kanskje tar det rolig og bidrar med det du klarer et par dager istedet for å bli 100% sykmeldt i 2 uker. Er litt annerledes med de som ikke har vært i kontakt med lege engang og må ha lette arbeidsoppgaver jamt og trutt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1313 Skrevet Desember 7, 2010 Dagens beste facebook-feilmelding, hæll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1314 Skrevet Desember 7, 2010 hahaha:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1315 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg lurte facebook, den ble forvirra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1316 Skrevet Desember 7, 2010 HAHA! Var det deg det? Faen jeg kjente deg _IKKE_ igjen, satan som jeg lurte på det der.. Ikke at jeg kommer til å kjenne deg igjen neste gang heller, så stopp da for faen og si "tosk, overlegen hæll?".. Jeg husker ikke lenger hvor vi møttes oppå OBS'n der heller jeg, men husker at det var noen som hilste og jeg ble veldig nysgjerrig på hvem det var.. Men ja, virker som vi er ganske enige med tanke på dette med arbeidsmoral. Er IA-bedrift der jeg jobber også, og jeg blir kvalm av hvordan folk har lært seg å utnytte systemet.. Jeg har faktisk ikke lov til å drive med tunge løft etter jeg opererte ryggen i fjor, men det har jeg da ikke tenkt å nevne til en sjel på jobben, jeg kjenner da sjøl om det kjennes for tungt ut eller ikke, håper jeg.. For det var vel pga at jeg ikke gjorde akkurat det at jeg ble operert, hehe.. men funke godt til normalt bruk. Men da kaller jeg deg Kenth Håvard, for jeg og bruker begge navna, og hadde flaks når jeg begynte i ny jobb nå, for det begynte en annen som også heter Stig, så da må de bruke begge for å skille oss(altså, han ligner ikke på meg, han ser ut som han lider av benskjørhet og har gult pistrete hår og brunsvarte tenner) når de skal rope/snakke til/om oss.. Du har akkurat nå røpt den hemmligheten til noen på jobben haha Ang deg og Stig så sliter jeg like mye hver gang jeg er uti plastikk verdenen med å skille dere to ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1317 Skrevet Desember 7, 2010 Du har akkurat nå røpt den hemmligheten til noen på jobben haha Ang deg og Stig så sliter jeg like mye hver gang jeg er uti plastikk verdenen med å skille dere to ;p haha, prøv deg.. Jeg heter STIG ARNE!!! Det er noen få som vet at jeg er ryggoperert da, men det er alt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1318 Skrevet Desember 7, 2010 nå vet hele vacn det hahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1319 Skrevet Desember 7, 2010 haha, prøv deg.. Jeg heter STIG ARNE!!!Det er noen få som vet at jeg er ryggoperert da, men det er alt.. Jeg har også mongo rygg : D Så da er vi venner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1320 Skrevet Desember 7, 2010 haha, prøv deg.. Jeg heter STIG ARNE!!! Vi får se i morgen da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1321 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg har også mongo rygg : D Så da er vi venner x3 mongo rygg her å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1322 Skrevet Desember 7, 2010 Jeg har også mongo rygg, og det merker jeg godt nå som jeg har begynt å jobbe igjen: rolleyes Da kan vi danne en liten klubb da, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1323 Skrevet Desember 7, 2010 Yeah, klubb! Her er meg sett bakfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1324 Skrevet Desember 7, 2010 har ikke bilde jeg da men den er hvertfall ikke god , voond : p vært i mange år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1325 Skrevet Desember 7, 2010 Ikke bilde jeg heller, men trenger ikke et bilde for å vite at det er vondt:p Korsryggen er det som er plagen hos meg, og det er noe pent dritt for å si det mildt. Ikke noen ekspert, men er ganske sikker på at ryggraden ikke skal se ut som en S, sånn som Simen sin: klø : S for Simen - morsomt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...