#13226 Skrevet Februar 21, 2012 Sjekket Finndel.no? Frontfanger er jo lett å få tak i, men veit ikke hvordan det er å få tak i brukt bakfanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13227 Skrevet Februar 22, 2012 frontfangere ligger det jo strødd rundtom ja, men bakfangere er ikke like lett å skaffe desverre, enda litt i strid med meg sjøl om jeg skal ha små eller store fangere men heller mest mot små 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13228 Skrevet Februar 22, 2012 Hør med Heggen Bil og Karosseri - han har sikkert en av delene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13229 Skrevet Februar 22, 2012 har sendt en mail dit nuh så da får jeg se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13230 Skrevet Februar 22, 2012 Matforslag, noen? Godt, billig og lett å lage:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13231 Skrevet Februar 22, 2012 Pølser i lompe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13232 Skrevet Februar 22, 2012 Pølser i brød må det isåfall blitt, men har blitt nok av det i det siste siden jeg er så drittlei av å tenke på mat og lage mat:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13233 Skrevet Februar 22, 2012 Slår til med amrikansk gryte i dag fra toro jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13234 Skrevet Februar 22, 2012 Taco,kebab, pizza Men pølse og lompe blir det her tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13235 Skrevet Februar 22, 2012 Kanskje en hjemmelaget pizza? Problemet er at frøkna er sjuk, så det blir sikkert bare mat på meg:p Kebab hadde vært godt, men da må jeg til Hamar eller Oslo for å få noe som er spisendes. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13236 Skrevet Februar 22, 2012 når mutteren ligger løst oppe i skåla på dempertårnet er ikke helt rett vel? men får faen ikke skrudd den på igjen,da bolten til demperen er for langt ned i dempertårnet,så jeg når ikke gjengene,noen gode tips her?prøvde og sette meg på skjermen,enten er jeg for lett,ellers så er bilen for stiv til at jeg klarte og klemme den ned litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13237 Skrevet Februar 22, 2012 Jekk opp bilen, sett bilen på bukker, jekk så i navet for å få demperen nok opp til at du får entret mutteren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13238 Skrevet Februar 22, 2012 lurer på om jeg skal kjøpe nye dempere foran,da mutterne løsner etter en liten stund uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13239 Skrevet Februar 22, 2012 loctite? Svakthet på disse som nevnt før.. Spurt håkon ang garanti? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13240 Skrevet Februar 22, 2012 Har du trekt til med muttertrekker eller håndmakt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13241 Skrevet Februar 22, 2012 har ikke spurt han nei,sendte en mail for og høre om han hadde dempere på lager,så venter på svar,skal ha bilen på verksted på mandag for og skifte eksos,og montere skliplate,så skulle ha fått fikset dette da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13242 Skrevet Februar 22, 2012 ingen som har mellom aksling til typ85 liggende ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13243 Skrevet Februar 22, 2012 De boltene skal byttes hver gang man har ut dempern. Samme som på sentermuttern på nava foran. Ikke at noen noensinne gjør det men bolten din er nok utslitt. At du ikke får tak i gjengen hørtes skremmende ut spør du meg. Da har jo dempern klart å hoppe ut. Få ordna det asap. Kjipt med demper og fjær som stikker ut av skjermen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13244 Skrevet Februar 22, 2012 man får vel ikke skiftet bolten?den sitter vel på demperen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13245 Skrevet Februar 22, 2012 Rolf mener mutteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13246 Skrevet Februar 22, 2012 jeg har byttet mutteren selv,for de som satt der var ikke låsmuttere,andre mutteren sitt bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13247 Skrevet Februar 22, 2012 Mente muttern ja. 40 i feber gjør sitt. men skal ikke trenge låsemutter kun de som er litt sammenklemte så de er ovale og trange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13248 Skrevet Februar 22, 2012 prøvde og jekke opp hjulet istad,men hadde litt for simpel jekk,så blir en tur til absolutt racing daln i morra tidlig,så får håpe de har tid til og prøve seg da,og får helle på en flaske med rød locktite,så sitter det nok:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13249 Skrevet Februar 22, 2012 Noen som kan klikke her og prøve å legge ut en ny tråd eller skrive et svar som gjest? Bare sjekke om det er mulig fortsatt, ikke poste noe:p Jeg ser nemlig ikke noen muligheter for å gjøre dette lenger. Før var det bare å trykke "Svar" eller "Ny tråd" som om man var medlem, men ikke nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13250 Skrevet Februar 22, 2012 Ingen som gidder å avse 25sek på å prøve dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...