Anbefalte innlegg

Skjønte ikke helt jeg men..

Skulle man logge inn på det forumet for å se om det går an å poste noe?

Ser forøvrig ikke noe knapp å trykke på for å svare eller legge inn noe inlegg.. men jeg er jo heller ikke pålogga der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint att høyspenten bak bruket til brodern står i fyr pga overspenninga på linja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint att høyspenten bak bruket til brodern står i fyr pga overspenninga på linja

Derfor strømmen gikk ja:p.. Stussa no jævlig når je kjørte forbi der, og såg det lyste i toppen av strømstolpen: rolleyes..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det med andre ord ikke bare hos meg det er noe galt:p Før kunne man bare trykke "Svar", så legge inn navn og mailadresse, samt en godkjenningskode, så kunne man poste som gjest. Ikke får jeg noe svar hos kundeservice heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om en 2`er golf til salgs?, lyst til å bytte ut a6`en.. men finnes jo ingen gti 16v`er lenger, så må gå for noe vanlig kjedelig noe... har sjekket både finn å autodb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 3 GTi 8v'er i bakhånd, så en av de skal jeg slå til på så fort jeg får solgt en av bilene mine - det er ihvertfall det som er planen i hodet mitt, men de kan jo som kjent gå åt skogen. Vanlige Golfer finner man jo fortsatt bøttevis av, så det er ikke noe problem å få tak i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var muttern endelig på plass igjen,måtte justere endel på senkesettet,ellers så var det ikke mulig og få bolten langt nok opp,tømte oppi litt rød locktite,så får håpe det sitter en stund nå:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om en 2`er golf til salgs?, lyst til å bytte ut a6`en.. men finnes jo ingen gti 16v`er lenger, så må gå for noe vanlig kjedelig noe... har sjekket både finn å autodb.

Sto en veldig pen golf 3 gti på kongsvinger tilsalgs 16v sto vel på autodb. 2 dørs med skinn osv.. kan jo være verd å se på. kansje ikke like moro som golf 2 gti men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beryllium BMW`n er noe så perverst gjennomført helt ned til minste detalj :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heeei,

Finn en tråd til meg og før flere begynner å lese den der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trodde jeg visste om ålreite byggetråder men det der kan vel ingen matche

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han der skulle nok fått lov til og montere anlegget mitt også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva slags dim og dekkmerke burde jeg gå for på 8,5x18" og 9,5x18"?gjerne med litt strekk,men ikke altfor mye,må være pent også.

lokale dekksjappa,selger MARANGONI,michelin,nankang

michelin er jo et bra merke,men om jeg skal ha 35 profil,og litt bredde,så koster det ca 3000kr dekket:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

215/35 og 225/35 :) jeg ville gått for federal, falken, achilles eller lignenes. Dra på dekklåven!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har en dynamo til passat 3b 1,6 tilsalgs :)?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en fra a4 1.8t, men har ikke peiling på om den er lik din da.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.