#13251 Skrevet Februar 22, 2012 Skjønte ikke helt jeg men.. Skulle man logge inn på det forumet for å se om det går an å poste noe? Ser forøvrig ikke noe knapp å trykke på for å svare eller legge inn noe inlegg.. men jeg er jo heller ikke pålogga der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13252 Skrevet Februar 22, 2012 Skjønte ikke helt jeg heller hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13253 Skrevet Februar 22, 2012 Fint att høyspenten bak bruket til brodern står i fyr pga overspenninga på linja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13254 Skrevet Februar 22, 2012 Jeg skjønte ikke det heller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13255 Skrevet Februar 22, 2012 Fint att høyspenten bak bruket til brodern står i fyr pga overspenninga på linja Derfor strømmen gikk ja:p.. Stussa no jævlig når je kjørte forbi der, og såg det lyste i toppen av strømstolpen: rolleyes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13256 Skrevet Februar 22, 2012 Da er det med andre ord ikke bare hos meg det er noe galt:p Før kunne man bare trykke "Svar", så legge inn navn og mailadresse, samt en godkjenningskode, så kunne man poste som gjest. Ikke får jeg noe svar hos kundeservice heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13257 Skrevet Februar 23, 2012 Bilen sin detta haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13258 Skrevet Februar 23, 2012 Noen som veit om en 2`er golf til salgs?, lyst til å bytte ut a6`en.. men finnes jo ingen gti 16v`er lenger, så må gå for noe vanlig kjedelig noe... har sjekket både finn å autodb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13259 Skrevet Februar 23, 2012 Jeg har 3 GTi 8v'er i bakhånd, så en av de skal jeg slå til på så fort jeg får solgt en av bilene mine - det er ihvertfall det som er planen i hodet mitt, men de kan jo som kjent gå åt skogen. Vanlige Golfer finner man jo fortsatt bøttevis av, så det er ikke noe problem å få tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13260 Skrevet Februar 23, 2012 da var muttern endelig på plass igjen,måtte justere endel på senkesettet,ellers så var det ikke mulig og få bolten langt nok opp,tømte oppi litt rød locktite,så får håpe det sitter en stund nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13261 Skrevet Februar 23, 2012 Noen som veit om en 2`er golf til salgs?, lyst til å bytte ut a6`en.. men finnes jo ingen gti 16v`er lenger, så må gå for noe vanlig kjedelig noe... har sjekket både finn å autodb. Sto en veldig pen golf 3 gti på kongsvinger tilsalgs 16v sto vel på autodb. 2 dørs med skinn osv.. kan jo være verd å se på. kansje ikke like moro som golf 2 gti men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13262 Skrevet Februar 23, 2012 Hjææææææææææææææææææææælp!!! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=232336 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13263 Skrevet Februar 23, 2012 Noen som veit om noen FETE biltråder som man bare må lese? Slikt som Beryllium BMW`en ? http://www.audiogroupforum.com/csforum/showthread.php?t=66958 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13264 Skrevet Februar 23, 2012 Beryllium BMW`n er noe så perverst gjennomført helt ned til minste detalj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13265 Skrevet Februar 23, 2012 Noen som veit om noen FETE biltråder som man bare må lese? Slikt som Beryllium BMW`en ? http://www.audiogroupforum.com/csforum/showthread.php?t=66958 Takk for den. Fy steike for et bygg. Sitter og leser og klarer ikke å legge tråden vekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13266 Skrevet Februar 23, 2012 Heeei, Finn en tråd til meg og før flere begynner å lese den der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13267 Skrevet Februar 23, 2012 Jeg trodde jeg visste om ålreite byggetråder men det der kan vel ingen matche 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13268 Skrevet Februar 23, 2012 han der skulle nok fått lov til og montere anlegget mitt også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13269 Skrevet Februar 23, 2012 er noen bra prosjekter på pg forumet: http://phoenixphorum.com/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13270 Skrevet Februar 24, 2012 http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=10970 hadde ikke sagt nei til de felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13271 Skrevet Februar 24, 2012 http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=10970hadde ikke sagt nei til de felgene Hoho.. Fet tråd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13272 Skrevet Februar 24, 2012 hva slags dim og dekkmerke burde jeg gå for på 8,5x18" og 9,5x18"?gjerne med litt strekk,men ikke altfor mye,må være pent også. lokale dekksjappa,selger MARANGONI,michelin,nankang michelin er jo et bra merke,men om jeg skal ha 35 profil,og litt bredde,så koster det ca 3000kr dekket:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13273 Skrevet Februar 24, 2012 215/35 og 225/35 jeg ville gått for federal, falken, achilles eller lignenes. Dra på dekklåven! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13274 Skrevet Februar 24, 2012 ingen som har en dynamo til passat 3b 1,6 tilsalgs ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13275 Skrevet Februar 24, 2012 Har en fra a4 1.8t, men har ikke peiling på om den er lik din da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...