#13276 Skrevet Februar 24, 2012 ser det er samme på flere a4 og passat har ikke noe dele nr ? hvor mye A den er på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13277 Skrevet Februar 24, 2012 its flyday 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13278 Skrevet Februar 24, 2012 ser det er samme på flere a4 og passat har ikke noe dele nr ? hvor mye A den er på ? Valeo 90A , 058 903 016 E Fra AEB motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13279 Skrevet Februar 24, 2012 pm sendt Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13280 Skrevet Februar 24, 2012 Noen som veit om en 2`er golf til salgs?, lyst til å bytte ut a6`en.. men finnes jo ingen gti 16v`er lenger, så må gå for noe vanlig kjedelig noe... har sjekket både finn å autodb. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33385858&WT.synd_type=agent så ut som et kurrant utgangspunkt. Kan nesten se ut som en edition også pga fargene men lite tegn utenom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13281 Skrevet Februar 24, 2012 Har nok vært en Editon, eller i det minste ha hatt interiøret en gang i tiden, men interiøret har jo blit erstattet med et ufyselig Sport-interiør type tidlig årgang. Enda vært fra en nyere Sport, så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13282 Skrevet Februar 24, 2012 Har nok vært en Editon, eller i det minste ha hatt interiøret en gang i tiden, men interiøret har jo blit erstattet med et ufyselig Sport-interiør type tidlig årgang. Enda vært fra en nyere Sport, så. Tja. han skriver orginalbil da. var vel mulig å bestille de med denne fargen også på et tidspunkt. Ser ingen tegn til klistremerker eller rester av de på skjerm / panser heller. Noen som har forslag til film jeg kan last.. err jeg mener "leie" ? Trenger litt action evt action/komedie av noe slag. Drittlei av å ligge sjuk hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13283 Skrevet Februar 24, 2012 Hva mener du? Interiøret er ihvertfall ikke originalt, og ei heller matchende dørtrekk, for de er fra Edition. Ser ut som om hattehylle og høytalerdekslene er blå også, så spørs om det ikke er en original Edition som har måtte donere bort interiøret sitt:o Synd, men enda godt det "bare" er en 4-dørs:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13284 Skrevet Februar 24, 2012 Bildene er så dårlig at jeg ikke klarer å se det ut i fra de. Men teppet skal jo også matche resten. Dog pleide det å være lilla. ikke blått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13285 Skrevet Februar 24, 2012 Lilla/blått, same shit, different name. Dørstrekkene, hatthylle og høytaledekslene er uten tvil ifra en Edition. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13286 Skrevet Februar 24, 2012 Noen som har hatt ut gulvstrekket i A4 B5 før? Regner med at det er en drittjobb, men er det skiiiikkelig drit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13287 Skrevet Februar 24, 2012 må som regel ut med alt av seter og midtkonsoll samt lister +++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13288 Skrevet Februar 24, 2012 Heldigvis er det ikke så stress i b5, men satan så kjeeedelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13289 Skrevet Februar 24, 2012 Heldigvis er det ikke så stress i b5, men satan så kjeeedelig Driver du nå eller Pål?; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13290 Skrevet Februar 24, 2012 Begynner i mårratidlig : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13291 Skrevet Februar 24, 2012 Begynner i mårratidlig : p Okei: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13292 Skrevet Februar 24, 2012 Noen som har hatt ut gulvstrekket i A4 B5 før?Regner med at det er en drittjobb, men er det skiiiikkelig drit? Har tatt ut gulvteppe i en a3 før, sikkert samma greia. Fikk ikke ut teppet helt fordi det går liksom opp og bak clima/cd/radio osv.. Så for å få det ut helt må du vel fjerne rubbel og bit der climakontroll osv sitter. Jeg brukte bare en standley kniv å lagde et snitt i bakkant av clima/radio osv Ingen som ser baki der læll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13293 Skrevet Februar 24, 2012 derfor jeg bruker tapetkniv rundt alle plasser som ikke synes med deksler på lat? JAAAAAAAAAAAA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13294 Skrevet Februar 25, 2012 et rimelig detaljert scratchbygg: http://www.miniwerks.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=890&whichpage=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13295 Skrevet Februar 25, 2012 HILFE HILFE!!! Frøkna har vors her, å herreguuud for noen kaklehøner, hahaha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13296 Skrevet Februar 25, 2012 Bah, 39½ºC i feber suger svette baller:o Dama trengte jo ikke å smitte meg, da:p Egentlig koser du deg, Stig Arne:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13297 Skrevet Februar 25, 2012 Mjææææ... Vet ikke jeg.. Gleder meg til jeg har kjørt de vekk, få på noe film tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13298 Skrevet Februar 25, 2012 Hvorfor ikke slenge deg med Stig Arne: smil :??hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13299 Skrevet Februar 25, 2012 Du, tatt seg ut..! Men blir film i 9-tia eller noe tenker jeg, skal bli godt å lufte anlegget litt igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13300 Skrevet Februar 25, 2012 Mjææææ... Vet ikke jeg.. Gleder meg til jeg har kjørt de vekk, få på noe film tenker jeg Ser den! Jeg skal boltre meg med repriser av Breaking Bad, tenker jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...