#13776 Skrevet Mars 14, 2012 Har igjen å fjærne lakk rester på 2 felger nå. egentlig værste jobben det siden det sitter så godt. Skulle hat tilgang til no ordentlig utsyr når man driver med pussinga.. men må jo gjøres for hånd da så lenge slipinga skal gå i en retning helst.. å det er jo lett på felger. dreibenk hadde vert fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13777 Skrevet Mars 14, 2012 Noen som har erfaring med å handle "store" deler fra England? Mulig ordnet en komplett prefacelift S4 b5 fanger, komplett og orginal med tåkelys osv for 2500kr + frakt.. Aner ikke hvor mye noe slikt vil komme på i frakt.. noen som tørr og tippe? regner med blir en ok pris om blir rundt 1000kr i frakt så blir 3 500 komplett + evt moms? Evt tips på hva man skal bruke? regner med at vanlige postvesnet (royal mail) fort blir dyrere en eks tnt, dhl, ups? Deiligt vær i dag også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13778 Skrevet Mars 14, 2012 Til dere andre som bestilte Flyer, får dere deres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13779 Skrevet Mars 14, 2012 Ser ut til at dem ble utsolgt, og ikke forventer inn nye før 20 April.. Denne mailen fikk en kamerat Hei. Vi har dessverre ikke nettbrettet du har bestilt på lager for øyeblikket. Denne har nå en ubekreftet dato inn til vårt lager den 20.04.2012, men den kan også komme før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13780 Skrevet Mars 14, 2012 Men han har fått tibakemelding på at den blir bestilt inn, og han får? Mange har fått tilbakemeldinger på at de ikke får i det hele tatt.. Har sendt de melding nå, så da får vi se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13781 Skrevet Mars 14, 2012 dreibenk hadde vert fint. er nok ikke no mulighet det når fronten skal poleres osv. kun til kant polering det duger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13782 Skrevet Mars 14, 2012 dette er litt stas. 2 uker med adgang til audi litt morro fikk øye på en pen AUDI RS4 2013 modell og noen pene R8 2013 modell. men synd bilder ikke er lov:( synd dem klarte å skrive navnet mitt feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13783 Skrevet Mars 14, 2012 Se hva Simen fikk i posten i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13784 Skrevet Mars 14, 2012 Se hva Simen fikk i posten i dag OoOo den så ikke billig ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13785 Skrevet Mars 14, 2012 Joda, 100-lapp ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13786 Skrevet Mars 14, 2012 noen som har noe bra utsang nav kan være forkortelse for. skal ha i garasjen når den er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13787 Skrevet Mars 14, 2012 (endret) Ingen som tar på seg å sveise på nye kanaler for en billig penge her? Trenger bare sveising, for lakkering og den slags tar jeg selv:) Kanalene på Passaten er ikke noe pene etter å ha vært med på det lave livet, så skulle ha skiftet de:p Eventuelt om man får rettet de som sitter der for en billigere penge (Ola?). Edit: Kommer kanskje langt med å rette en kanal og bytte den andre også eventuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13788 Skrevet Mars 14, 2012 Har du bilder av skadene da?:-) kan sikkert ordne noe:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13789 Skrevet Mars 14, 2012 Kan fikse det til helga, eller så Kommer nok langt med å nappe de ut igjen, for har ikke blitt vinterkjørt de siste 3-4 årene, så det er ingen rustskader. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13790 Skrevet Mars 14, 2012 Må sveise på plate og dra ut da, men sånt utstyr har jeg ikke heme:-) ta bilde så skal vi se:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13791 Skrevet Mars 14, 2012 Bruk sånn "runker"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13792 Skrevet Mars 14, 2012 Må forsatt ha noe å dra i hvis du skjønner, men kan gå ann hvis det er mykt der:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13793 Skrevet Mars 14, 2012 Når man runker så drar man jo i noe.. hvis du skjønner.. ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13794 Skrevet Mars 14, 2012 Haha:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13795 Skrevet Mars 14, 2012 Til dere andre som bestilte Flyer, får dere deres? Ser ut til at dem ble utsolgt, og ikke forventer inn nye før 20 April.. Denne mailen fikk en kamerat: "Hei. Vi har dessverre ikke nettbrettet du har bestilt på lager for øyeblikket. Denne har nå en ubekreftet dato inn til vårt lager den 20.04.2012, men den kan også komme før." Fikk denne jeg.... "Dessverre så har du bestilt en utsolgt vare i vår nettbutikk, vi har derfor stoppet din ordre hos oss. Vi beklager at du fikk gjennomført din bestilling hos oss, selv om varen var utsolgt." Sim-kort og alt har kommet... Vet ikke helt om jeg skal gi meg på det ennå Skal sende en mail i retur og prøve å få til en god deal på noe annet tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13796 Skrevet Mars 14, 2012 Må sveise på plate og dra ut da, men sånt utstyr har jeg ikke heme:-) ta bilde så skal vi se:-) Skal fikse bilder. Skal være mulig å bruke runker/slaghammer, tror jeg, eventuelt noe annet fint utstyr:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13797 Skrevet Mars 14, 2012 for dekk som er vant til større felger og senking,kjørte på orginal felgene i sommer som var(15")og med mye sving så skrapte dekket i hjulbuen. hadde tenkt til og bestille time for og få skrudd ned bilen til sommerhøyde igjen snart,og ettersom jeg skal kjøre på 18" og litt bredde,kan jeg da senke like mye,eller enda lavere,eller vil jeg da ende opp med bil uten skjermer:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13798 Skrevet Mars 14, 2012 for dekk som er vant til større felger og senking,kjørte på orginal felgene i sommer som var(15")og med mye sving så skrapte dekket i hjulbuen. hadde tenkt til og bestille time for og få skrudd ned bilen til sommerhøyde igjen snart,og ettersom jeg skal kjøre på 18" og litt bredde,kan jeg da senke like mye,eller enda lavere,eller vil jeg da ende opp med bil uten skjermer:p Kommer da veldig ann på ET på felgene før og etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13799 Skrevet Mars 14, 2012 For mange variabler til at man kan gi noe svar der, egentlig. Bredde på dekk, høyde på dekk, bredde på felg, innpress, hvor mye senk, hva slags senkesett, camber og mer til spiller inn. Normalt subber det mye mindre med større felger med mindre gummi enn små felger med bestemordimensjoner, men alt med måte. Den beste måten er å prøve selv, har jeg funnet ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13800 Skrevet Mars 14, 2012 er et35 begge felgsettene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...