Anbefalte innlegg

Jeg har Falken 452, siden dem er billige og at jeg kommer til å bruke ett sett (hvertfall bak) i sesongen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tok det 3 dager med førerkort før Simen ble stoppet igjen. De syntes bilen min var lav? Jaja, fikk nå en mangellapp der det sto ulovlig senket og lys virker ettermontert. Lyktene er jo ettermontert, men ikke lysene. Han mente det var xenon.

Så kommer spørsmålet. Skal jeg godkjenne på Gjøvik eller Lillehammer? Og hvordan kan jeg se hvor høy bilen kan være i TUV papirene? Er ikke akkurat noen kløpper på tysk :P Senkesettet har nå sitti på bilen i over 5 år. Vil det føre til noen problemer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha tok ikke lenger tid :P men ta lillehammer, de ha vært ganske snille mot bilen min :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde kontrollør fra Lillehammer da jeg godkjente senk på gammel-golfen på Otta, og han var veldig grei, i hvert fall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at jeg går for Hamar. Fant en gammel firehjulskontroll på senkesettet som ble tatt samme dagen det ble montert. Det er over 5 år gammelt. Så er nok på tide med et nytt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lillehammer mener du vel? :P er ikke no sånn avdeling på hamar

kan hende du får problemer hvis nr. på dempere og fjærer ikke synes lengre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja :P Får du ikke? Adressa di riktig?

Er vel slikt at de ikke blir pakket opp :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjøvik var jævlig greie med meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale lillehammer når det gjelder godkjenning av senk ;) svært sjeldent jeg har opplevd noe tull der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, kanskje jeg skal dra til Lillehammer med Passaten også, da: klø : Er de veldig pirkete på at høyden på hver side på lik aksel må stemme på millimeteren, eller er det litt slingringsmonn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg ta sjansen på å selge Mercen til en forhandler som har egen "prefix" på Google med "Oves bil TV2 hjelper deg", da? : klø : Hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oves bil har vel fått rimelig mye dårlig kritikk, så jada, sett i gang :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oves bil har vel fått rimelig mye dårlig kritikk, så jada, sett i gang :P

Tja, så lenge jeg får pengene mine og den slags, samt skriver kontrakt (min egen), så er jeg ladd, jeg:D Men å kjøpe bil av han, det gjør jeg ikke:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På gjøvik skrev han bare inn senken uten noen form for cm mål her å der.. Men det var jo såklart senkefjærer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noe slekt som trenger scooter? Søstern som skal selge mopeden..

Yamaha Jog R 2009, ikke gått langt, kjørt to sommere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lillehammer mener du vel? :P er ikke no sånn avdeling på hamar

kan hende du får problemer hvis nr. på dempere og fjærer ikke synes lengre

Ja, Lillehammer ;P Gikk litt fort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompiss av med gjodkjente bilen sin på gjøvik denne månden å da skreiv de ikke inn cm eller noe i vognkortet bare "godkjent senket med blablabla type justerbart senkesett"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, Lillehammer ;P Gikk litt fort.

Er vel kjent for at det "gikk litt fort" du..? :D

Ikke at jeg kjenner noen intime detaljer, nå tenkte jeg på brommbromm-fort.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har fryktelig lyst til og montere nye kjølevifta på golfen min?jeg skrur ikke selv,da ender det bare opp med at det blir dyrere,snakker om erfaring:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som tilfeldigvis har en comfortenhet til 3bg liggende jeg kunne fått prøvd? tror egentlig ikke min er defekt men hadde vært litt kjekt å fått luka ut om det er den som krøller til sentrallåsen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk i Elverum bestiller ofte time på Gjøvik veit jeg.

Men, kjenner ei som hadde 1 cm for lav bil.. Måtte justere opp og ha ny kontroll før visning igjen. Dette var på Gjøvik..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, kjenner ei som hadde 1 cm for lav bil.. Måtte justere opp og ha ny kontroll før visning igjen. Dette var på Gjøvik..

Ja? Det er vel på sin plass det?

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja? Det er vel på sin plass det?

Fabian

Enig, juster den innenfor målene så blir den godkjent, så fremt dekk og felg også er riktig :) Og 4 hjulskontroll er i orden :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man vet jo at de er strenge, så da er det jo ikke noe vits å tro noe annet. Juster riktig før visning, så slipper man masse pengesløsing. :)

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det der om man blir stoppet på utekontroll.. ?

Hender det at de er helt nazi og måler eksakt høyde der også? Og tar de da høyde for om man har bil pakka klar for påskefjellet..? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.