Anbefalte innlegg

har lyst til å selge unna masse ting jeg har stående og ting jeg ikke bruker så mye slik at jeg kunne fått råd til å kjøpt meg en veteran bil, funnet en jeg har blitt skikkelig sugen på.....

div selges:

- mc

- hjemme kino

- combi camp

- (audi 100 Quattro om budet er høyt nok) :P

- surfbrett (nytt med seil, aldri brukt)

- bmw AC Shnitzler felger (trengs retting og puss)

- 14" og 15" alu felger uten dekk

- etc.. (spør) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lyst til å selge unna masse ting jeg har stående og ting jeg ikke bruker så mye slik at jeg kunne fått råd til å kjøpt meg en veteran bil, funnet en jeg har blitt skikkelig sugen på.....

div selges:

- mc

- hjemme kino

- combi camp

- (audi 100 Quattro om budet er høyt nok) :P

- surfbrett (nytt med seil, aldri brukt)

- bmw AC Shnitzler felger (trengs retting og puss)

- 14" og 15" alu felger uten dekk

- etc.. (spør) :P

MC?: rock :

Har du noe i 4x100?

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- combi camp

Tenker litt på den enda altså :P konge å ha på bugrun osv :P

ninja edit: hva veier den ? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MC?: rock :

Har du noe i 4x100?

Fabian

MC: Yamaha YZF 600 R Thundercat - Strøken - Mye utstyr - 45000,-

14" eller 15" i alu, 4 x 100 , 1000 lapp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker litt på den enda altså :P konge å ha på bugrun osv :P

ninja edit: hva veier den ? :P

Konge vogn/telt, hadde jeg hatt hengerfeste på golfen skulle jeg nok fortsatt å bruke den, men desverre står den bare, så da selges den.

Veier under 350 kg, dvs ingen forsikring, ingen pris for omreg, ingen behov for BE lappen.

Høystbydende over 3000,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge vogn/telt, hadde jeg hatt hengerfeste på golfen skulle jeg nok fortsatt å bruke den, men desverre står den bare, så da selges den.

Veier under 350 kg, dvs ingen forsikring, ingen pris for omreg, ingen behov for BE lappen.

Høystbydende over 3000,-

ja den er helt konge! hmmm tenke hardt, det frister veldig å få handla den før bugrun :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ha litt pluss grader i morgen så det går å gjøra ferdig no felger snart.. klarte 45 min med våtsliping i dag før fingra blei is....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av den da?

sendt på PM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, husker den reklama der jævlig godt :) må værra tidlig 90 tall?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høystbydende over 3000,-

Har den bremser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, husker den reklama der jævlig godt :) må værra tidlig 90 tall?

Er nok tidlig 90-tall, ja. Husker jeg synes den reklamen var kul: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt til og bestille pærer hos p&r,men når jeg skulle velge frakt,så var 199kr billigste fraktmetoden,så da blir ikke det aktuelt.

er det andre som selger de phillips pærene i brumunddal/hamar området?

ser at meca selger Night Breaker Plus pærer,disse skal også lyse opp i mot 90% bedre en orginalt,hvordan er disse pærene?er hakket billigere en phillips pærene også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen er litt kjei i huggu etter å ha sitti i tatoveringsstolen i litt over 3 timer i dag også.. Nå er'e snart jobb.

Hva gjør andre i dag ? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Simen er litt kjei i huggu etter å ha sitti i tatoveringsstolen i litt over 3 timer i dag også.. Nå er'e snart jobb.

Hva gjør andre i dag ? :D

Bare 3 timer? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, 3 timer og 15 min ca. Jeg er en av de som ærlig kan innrømme at tatoveringer er vondt. Selvfølgelig ikke midt på overarmen, men på innsiden av armen rundt leddet på albuen og høyt oppe på skuldra er ikke så kult. Og da blir man litt sleten da ;p

Slik ser den forresten ut så langt. Mangler litt sort/skygge på stubben pluss farger da.

528881_310624629003493_156255657773725_7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, 3 timer og 15 min ca. Jeg er en av de som ærlig kan innrømme at tatoveringer er vondt. Selvfølgelig ikke midt på overarmen, men på innsiden av armen rundt leddet på albuen og høyt oppe på skuldra er ikke så kult. Og da blir man litt sleten da ;p

Slik ser den forresten ut så langt. Mangler litt sort/skygge på stubben pluss farger da.

528881_310624629003493_156255657773725_7

Kult! :)

Satt 6-7 timer sammenhengende med den jeg har på ryggen.. begynte og gjøre greit vondt på slutten :P

Så skjønner deg godt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den ja :) Vet ikke hvordan ryggen er jeg. Men det er jo mye nerver som går langs ryggsøyla, så du kjenner det nok ikke bare på ryggen :P Alt kommer jo helt ann på smerteterskelen til folk. Tåler man mye smerte klarer man å sitte lenge uten problemer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser den ja :) Vet ikke hvordan ryggen er jeg. Men det er jo mye nerver som går langs ryggsøyla, så du kjenner det nok ikke bare på ryggen :P Alt kommer jo helt ann på smerteterskelen til folk. Tåler man mye smerte klarer man å sitte lenge uten problemer :)

Helt riktig! Langs ryggsøyla er det helt jævlig! Og på virvlene :o

Off! Men ellers så har jeg relativt høy smerte terskel, så det går fint ellers :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal til rudskogen 12-13 mai?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den bremser?

jepp det er det :)

Noen som skal til rudskogen 12-13 mai?

niks, da er jeg i Østerrike på et annet treff ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim , er du her?? Kom på chatten på face asap!!!!

HASTER!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.