#1451 Skrevet Desember 12, 2010 Særinger: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1452 Skrevet Desember 12, 2010 heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1453 Skrevet Desember 12, 2010 Særinger: eek : Den ene er fra Dombås, og den andre er fra Gausdal Sier vel det meste ? No offense! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1454 Skrevet Desember 12, 2010 Fårertrekker biff isteden for babb KittyCAT! *haha* ja er sær ja!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1455 Skrevet Desember 12, 2010 Sier som mora mi sa når jeg var liten: Du kan da ikke si du ikke liker noe du ikke har smakt:D Eller i dette tilfellet, du foretrekker heller biff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1456 Skrevet Desember 12, 2010 Hehe...akkurat det sa mora mi til meg å !!! .......så den har jeg hørt før... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1457 Skrevet Desember 12, 2010 Isåfall har du å bli med inn til Bislett Kebab på "lokallagstreff" som Kent Håvard så fint foreslo, så skal jeg våge du blir overbevist om at en skikkelig kebab er verdt å dytte ned i halsen: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1458 Skrevet Desember 12, 2010 Syns det forslaget om tur til Bislett var konge! Jeg er med, både på vintertur og sommertur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1459 Skrevet Desember 12, 2010 Javel, OK. Siden du mener så.... Men får vel vente til Silvern er tatt ut av hi ! :) da får man samtidig kjørt gammel bil og prøvd noe nytt... Så tar du lågmilern på tur ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1460 Skrevet Desember 12, 2010 Får vel inrømme en ting, ALDRI spist kebab! det er mye anna god mat........... samma her aldri spist en babb men må vell prøve en gang da er vi 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1461 Skrevet Desember 12, 2010 da er vi 3 Næmmen SKAKKE VÆRE MUUULI!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1462 Skrevet Desember 12, 2010 Merkelige folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1463 Skrevet Desember 12, 2010 da er vi 3 4. mann melde seg her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1464 Skrevet Desember 12, 2010 Insane in the membrane alle her inne eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1465 Skrevet Desember 12, 2010 nå skjønner jeg ingenting kebab er jo snart den nye nasjonalretten! aldri vært på fylla i nærheten av kebabsjapper dere eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1466 Skrevet Desember 12, 2010 Skjønner ingen ting jeg heller!:-P og det som er så godt :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1467 Skrevet Desember 12, 2010 kebab er jo snart den nye nasjonalretten! Ikke bare snart, den er den nye nasjonalretten! Sjeldent har jeg vært så sjokkert over folka i lokallaget som det jeg er nå 4 - FIRE - stk. som ikke har smakt kebab. Forferdelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1468 Skrevet Desember 12, 2010 meen jeg ska snart smake på det om det er en trøst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1469 Skrevet Desember 12, 2010 På fylla så tar je helst en baguett eller en burger.. Beklager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1470 Skrevet Desember 12, 2010 4. mann melde seg her !!!!??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1471 Skrevet Desember 12, 2010 Jeg tror jeg har smakt en gang... Husker ikke:p Klarer meg veldig godt uten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1472 Skrevet Desember 12, 2010 Akkurat klemt inpå en meget god biff på kroa i Moelv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1473 Skrevet Desember 12, 2010 Får melde meg på jeg å Har aldri spist kebab. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1474 Skrevet Desember 12, 2010 Akkurat pressa ned en ekstra stor kebab fra denniz nu;) KJEMPE GOD: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1475 Skrevet Desember 12, 2010 Jeg og, denniz sin på hamar er god. Spiser nok 5 babs i uka. Bislett i oslo har desverre tapt seg. Men går fortsatt ned:) I oslo er det noen bra sjapper, men jævlig mange dårlige! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...