#14726 Skrevet April 17, 2012 Tar det siste jeg;-) 200 kr ca?:-) 180,- for settet ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14727 Skrevet April 17, 2012 Når kan jeg hente det?:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14728 Skrevet April 17, 2012 (endret) Når du vil. Er på jobben nå. Westrum i nydalen. Hvis ikke kan vi evt møtes senere i dag. 93263166 EDIT: Husk cash da jeg ikke har terminal her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14729 Skrevet April 17, 2012 Tatt med meg pærer i bilen til dere som har sagt dere skal ha. Så bare å sende på melding. Hvis andre trenger si ifra gjerne på pm så jeg har oversikt. Blir fort borte i tråden. Skaffer de fleste sokler når det gjelder pærer men ikke alt som kommer i samme typer. Ta kontakt for tilbud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14730 Skrevet April 17, 2012 Er det Westrum karosseri du jobber? Som driver med bygg av lastebiler osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14731 Skrevet April 17, 2012 han jobber i en annen avdeling av westrum,jeg møtte opp selv på westrum karroseri i dag,og der var det ingen rolf:p må svinge opp ved ok.kompressorservice,og første til venstre var det vel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14732 Skrevet April 17, 2012 Er Westrum as ja. Ikke Westrum karosseri. Driver med påbygg av bil. Ligger kvartal før karosseri avdelinga. Som Stian sier inn ved ok kompressor og så til venstre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14733 Skrevet April 17, 2012 Aha, så det er ikke det samme? Har egentlig ikke peiling på hva som er hva. Bare veit faren til en jeg studerer med driver no' Westrum greier på Hamar et sted. Men hva, det er jeg litt usikker på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14734 Skrevet April 17, 2012 Da får jeg prøve å borre før jeg skrur, sett at jeg finner et borr som passer. Noen som har prøvd å bruke dette verktøyet når man skal skru sammen ei kasse, eller blir det bare mer klønete enn det er til hjelp? Hvis du bruker selvborende skruer fra feks Wurth, trenger du ikke å forborre. Har skrudd endel av de kassene og det går helt fint. Jeg har for den saks skyld bygd en hel garasje med plass til 4 biler med skruer fra Wurth. Verktøyet du linker til har jeg ikke prøvd, men ideen er god. Til den prisen er det verdt et forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14735 Skrevet April 17, 2012 Så sinnsykt deilig... Hadde man hatt penger, plass og et bra eksemplar... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14736 Skrevet April 17, 2012 Så sinnsykt deilig... Hadde man hatt penger, plass og et bra eksemplar... Den der går dessverre direkte inn i tråden "Hva faen har du gjort med bilen?" for meg. Den er en klassiker og skulle vært behandlet deretter. Som å sette Testarossa-riller på en Jaguar E-type 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14737 Skrevet April 17, 2012 Den der går dessverre direkte inn i tråden "Hva faen har du gjort med bilen?" for meg. Den er en klassiker og skulle vært behandlet deretter. Som å sette Testarossa-riller på en Jaguar E-type Nå ser ikke jeg hva som er gjort med den da jeg ikke kjenner til bilen noe serlig, er vel bredda hjulbuer osv du tenker på ? Pen bil den her 100 coupe, selv om hjulbuene var litt voldsomme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14738 Skrevet April 17, 2012 Biltreff og gratis KEBAB på lena førstkommende mandag folkens, så bare å sette av litt tid:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=236038 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14739 Skrevet April 17, 2012 Nå ser ikke jeg hva som er gjort med den da jeg ikke kjenner til bilen noe serlig, er vel bredda hjulbuer osv du tenker på ? Pen bil den her 100 coupe, selv om hjulbuene var litt voldsomme Sånn skal den se ut. Å sette på andre felger hadde ikke gjort noe på denne, den er helt original. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14740 Skrevet April 17, 2012 Hvis du bruker selvborende skruer fra feks Wurth, trenger du ikke å forborre. Har skrudd endel av de kassene og det går helt fint. Jeg har for den saks skyld bygd en hel garasje med plass til 4 biler med skruer fra Wurth. Verktøyet du linker til har jeg ikke prøvd, men ideen er god. Til den prisen er det verdt et forsøk. Prøvde å borre, men tydeligvis litt for lite bor, så da satt det ikke skikkelig. Kjøpte sponskruer fra Biltema, og disse fungerte fint å skru i uten å borre først. Måtte bare være forsiktig. Verktøyet fungerte gull, men brukte det bare for å få festet de to første sideveggene til bakveggen. Mangler bare å montere i sub og trekke opp kassa nå, så har jeg offisielt lagd min første basskasse: smil : Nesten stolt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14741 Skrevet April 18, 2012 Aha, så det er ikke det samme? Har egentlig ikke peiling på hva som er hva. Bare veit faren til en jeg studerer med driver no' Westrum greier på Hamar et sted. Men hva, det er jeg litt usikker på Studerer du med Øyvind? Du får isåfal hilse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14742 Skrevet April 18, 2012 Det gjør jeg, kjenner du'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14743 Skrevet April 18, 2012 Aha, så det er ikke det samme? Har egentlig ikke peiling på hva som er hva. Bare veit faren til en jeg studerer med driver no' Westrum greier på Hamar et sted. Men hva, det er jeg litt usikker på Ikke samme firma i den forstand nei. Karosseri driver med oppretting og lakk hvor vi på westrum as driver med påbygg og produksjon ellers. Det er vel strengt tatt kun Arne Westrum som driver noen av westrum firmaene pr dags dato selv om noen av brødrene sitter i styret og jobber her selv. ikke at de har noe autoritet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14744 Skrevet April 18, 2012 Det gjør jeg, kjenner du'n? Gått på ungdomskole med han. Ålreit kar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14745 Skrevet April 18, 2012 Så sinnsykt deilig... Hadde man hatt penger, plass og et bra eksemplar... Je ser at det er satt på quattromerke i fronten så hvis understellet/drivverk følger opp de lovnadene så syns je bilen er seriøst bøllete, sjøl om det itte er at altførr mange ta dessa rundt om i verden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14746 Skrevet April 18, 2012 Je ser at det er satt på quattromerke i fronten så hvis understellet/drivverk følger opp de lovnadene så syns je bilen er seriøst bøllete, sjøl om det itte er at altførr mange ta dessa rundt om i verden dene kom vel ikke som quattro men spørs om det er bytte til urquattro understell da det er 5 bolte på den mens den kom orginal med 4. synnes den ser ganske tøff ut jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14747 Skrevet April 18, 2012 New felgs is in tha house. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14748 Skrevet April 18, 2012 Åssen felger da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14749 Skrevet April 18, 2012 jævla dritt passat. er jo så jævlig trangt for å skifte alle pæren på den. men nå sitter det pærer fra rolf i begge lykten. så håper på bra lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14750 Skrevet April 18, 2012 jævla dritt passat. er jo så jævlig trangt for å skifte alle pæren på den. men nå sitter det pærer fra rolf i begge lykten. så håper på bra lys. Du får teste når det blir mørkt og gi tilbakemelding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...