#14751 Skrevet April 18, 2012 jævla dritt passat. er jo så jævlig trangt for å skifte alle pæren på den. men nå sitter det pærer fra rolf i begge lykten. så håper på bra lys. hva slags pærer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14752 Skrevet April 18, 2012 hva slags pærer? Philips X-treme vision +100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14753 Skrevet April 18, 2012 noen som trenger Philips X-treme vision h1,har et sett liggende,da det var 2 sett med h7 i lyktene mine. har også et brukt xenon sett liggende,+ en i reserve,som kan selges. verkstedet fikk et problem når de skulle lese av feilkoder på bilen i dag,de fikk ikke kontakt i det hele tatt med bilen,virket som at det ikke var strøm på kontakten,noen som vet hva som kan ha skjedd her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14754 Skrevet April 18, 2012 Vi kan bytte H1 mot H7 hvis du ønsker Stian mot mellomlegg såklart. H7 koster 70 kr mere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14755 Skrevet April 18, 2012 verkstedet kjøpte nye pærer,så de får holde til vinteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14756 Skrevet April 18, 2012 Hvorfor kan ikke jeg bite jenter, når politebetjentene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14757 Skrevet April 18, 2012 huff en kveld på netthandel og mye penger fatigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14758 Skrevet April 19, 2012 Åssen felger da? Zito WP111 har også et brukt xenon sett liggende,+ en i reserve,som kan selges. Sokkel, kelvin og watt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14759 Skrevet April 19, 2012 var hos svv på elverum i dag,skulle vise at jeg hadde koblet av xenon,kom dit,og snakket med en i skranken,nei der var det ingen i tekniskavdeling,de var ute på oppdrag,lurte på om ikke han kunne sjekke at jeg hadde montert vanlige pærer igjen,neida,det hadde han ikke lov til,men kunne bestille time da,eller komme når de har drop in,spurte han om hvorfor det ikke sto noe om drop in på sidene deres,det skal stå det sa han,men han fant det ikke selv,da kan det vara sa jeg,og dro,rimelig irritert. dro hjem,og ringte til gjøvik,lurte på om det ikke var mulig og komme en tur i dag,joda det skulle gå bra,hele saken tok vel 2min,siste gangen jeg bruker elverum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14760 Skrevet April 19, 2012 Man bruker aldri svv på elverum........ de er jo totalt nazi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14761 Skrevet April 19, 2012 Zito WP111 Sokkel, kelvin og watt? sokkelen er h7,står 6000 på pærene,og 35k på ballasten,35w,dette er til både nær og fulltlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14762 Skrevet April 19, 2012 Man bruker aldri svv på elverum........ de er jo totalt nazi! det er kun der jeg har vert,men nå vet jeg hvor de holder til på gjøvik også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14763 Skrevet April 19, 2012 Gjøvik er mye bedre. Er en grunn til at de fra Elverum drar på gæli side av mjøsa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14764 Skrevet April 19, 2012 Lillehammer og gjøvik er nok de beste å reise til har ikke vært på elverum bare blitt stoppa av de....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14765 Skrevet April 19, 2012 men det er i orden nå,så nå blir merknaden fjernet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14766 Skrevet April 19, 2012 Et kjapt spm her. Vet Vento VR6 kom med automatgir, men gjorde Golf VR6 det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14767 Skrevet April 19, 2012 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14768 Skrevet April 19, 2012 hmm.. Kamerafolket -> Sigma 50mm F1.4 EX DG HSM for Canon Eller Canon EF 50mm f/1.4 USM ? Har selv gode erfaringer med Canon objektivet, men tester viser at Sigma`en er like god/bedre. pluss at den har større linser.. hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14769 Skrevet April 19, 2012 Hadde vi rabatt på scandic shine ell åssen var dætta?: = 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14770 Skrevet April 20, 2012 Its flyday? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14771 Skrevet April 20, 2012 Its flyday? Haha noe du drev med når du var mindre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14772 Skrevet April 20, 2012 Haha noe du drev med når du var mindre? Drev med mye rart når jeg var liten jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14773 Skrevet April 20, 2012 noen som er i nærheten av brumunddal som har vag-com og som hadde orket og sett om man får kontakt med bilen min,orker ikke og svi av flere tusen på noe som jeg kanskje ikke får brukt på bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14774 Skrevet April 20, 2012 noen som er i nærheten av brumunddal som har vag-com og som hadde orket og sett om man får kontakt med bilen min,orker ikke og svi av flere tusen på noe som jeg kanskje ikke får brukt på bilen min. Petter Ulen har vel Vag-com og kan titte på dette for deg vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14775 Skrevet April 20, 2012 Noen som vet om en kurant bruksbil til rundt 10 - 15 lapper? Gidder ikke kjøre langt for å hente en billigbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...