Anbefalte innlegg

Hjeeeeelp fort! Sikringa til nøkkelknappen i døra og knappen til bensinlokket på golf 1.8 99mod, hvor sitter den ? Dama mi som er i nød alene på lillehammer:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjeeeeelp fort! Sikringa til nøkkelknappen i døra og knappen til bensinlokket på golf 1.8 99mod, hvor sitter den ? Dama mi som er i nød alene på lillehammer:-)

Dette står vel i manualen som burde ligga i hanskerommet ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt meg ny arbeidsbil.. 1998 Polo 1.9 sdi :P Doningen sin det :P Skulle hatt no 14/15" alu..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det sentrallåsen du mener?

Ja, knappen til sentrallåsen som sitter på døra på førersiden:-) og styrer antagelig også elknappen til bensinlokket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette står vel i manualen som burde ligga i hanskerommet ? : klø :

:P dama mi er alene, sååååååå manual? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter med serviceboka til golfen min,og sentrallåsen er nevnt på 3 forskjellige sikringer,det er sikring nr: 6,14,38

trenger du rekkefølgen på sikringene også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter med serviceboka til golfen min,og sentrallåsen er nevnt på 3 forskjellige sikringer,det er sikring nr: 6,14,38

trenger du rekkefølgen på sikringene også?

Gjerne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

øverst så er det endel små sikringer(ca halve størrelsen)øverst til venstre nr1,den som er under er nr2,så kommer nr3 øverst på neste rekke igjen,så bare teller man rekke for rekke.

og under de små sikringene,så er det vanlige sikringer,og rekkefølgen er:

øverst til venstre 24,så teller man bare rekke for rekke,og nederst til høyre er nr44

men om en av de små sikringene har tatt kvelden,så skal det vel godt gjøres og finne noen sånne på en besninstasjon tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne!

Det var nr 38!! Takk for hjelpen! Noen råd mot drit sur kjerring da? (hun-var-ikke-blid-akkurat-fordi-noen-har-glemt-og-skifte-sikring-kreeemt) ....., puuuuh, det var et langt ord:)

Hurra for mjøsa lokallag:-)!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp en sånn sikringstester på biltema,koster vel bare noen tiere,men da slipper man og dra ut hver jævla sikring for og sjekke,kjekt og ha en sånn og noen sikringer liggende i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp en sånn sikringstester på biltema,koster vel bare noen tiere,men da slipper man og dra ut hver jævla sikring for og sjekke,kjekt og ha en sånn og noen sikringer liggende i bilen.

Har det i bilen min, men hjelper lite når jeg er i skjåk:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen råd mot drit sur kjerring da?

Bli værende i Skjåk. Er som bikkja vettu. Må lære seg at det ikke hjelper å hyle og bære seg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser du har hermet etter min garasje, eller jeg har enda litt større. der jeg bor også.. : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Je kunne tenkt meg en slik garasje/kåk.. Riktignok litt mer atskilt og en passelig leilighetsdel så je kunne bodd der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.garagejournal.com/forum/showthread.php?t=46593

Straks ferdig med nye garasjen min!.............

:bs:

Hvor kjøpte du den innredningen? Jeg vil ha den sorte i garasjen jeg skal bygge. Hehe. Noen som har gode råd til hvor man kan få tak i fin å bra innredning? Driver å vurdere om fliser, epoxy eller sån plastik garasje fliser. Noen med noen bra råd?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kjøpte du den innredningen? Jeg vil ha den sorte i garasjen jeg skal bygge. Hehe. Noen som har gode råd til hvor man kan få tak i fin å bra innredning? Driver å vurdere om fliser, epoxy eller sån plastik garasje fliser. Noen med noen bra råd?

Er der selv, og jeg lander på plastfliser fra http://www.garasjegulv.no

Rett og slett fordi epoxy, som egentlig er det rimeligste alternativet, blir et problem hvis du får et sår i det. Og det er fort gjort hvis du kjører inn en bil med piggdekk.

Plastflisene kan demonteres lett og rengjøres, evt flyttes rundt for å slite de jevt. Så kan du bytte enkelt enkeltfliser. ca 250.- pr kvadratmeter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er der selv, og jeg lander på plastfliser fra http://www.garasjegulv.no

Rett og slett fordi epoxy, som egentlig er det rimeligste alternativet, blir et problem hvis du får et sår i det. Og det er fort gjort hvis du kjører inn en bil med piggdekk.

Plastflisene kan demonteres lett og rengjøres, evt flyttes rundt for å slite de jevt. Så kan du bytte enkelt enkeltfliser. ca 250.- pr kvadratmeter.

Er faktisk noen billigere også. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=34439278&sort=5&keyword=Garasje+gulv her er det 150 for.

Men er lit skeptisk til å ha bil på. Bukker på dette. Men dem bruker jo det på servic steder på bilarasjemang å sån. En anden ting er jo at det blir itte tett så all man søler vil jo gå i betongen. Tarvelig lyst på ortlig fliser. Kan man jo vaske bil inni der også.

Skal du lege ut noe tråd andgående garasjen. Langt har du kommet? Stor blir den? Har selv starte en tråd der jeg har spurt Om en del råd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk noen billigere også. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=34439278&sort=5&keyword=Garasje+gulv her er det 150 for.

Men er lit skeptisk til å ha bil på. Bukker på dette. Men dem bruker jo det på servic steder på bilarasjemang å sån. En anden ting er jo at det blir itte tett så all man søler vil jo gå i betongen. Tarvelig lyst på ortlig fliser. Kan man jo vaske bil inni der også.

Skal du lege ut noe tråd andgående garasjen. Langt har du kommet? Stor blir den? Har selv starte en tråd der jeg har spurt Om en del råd.

Jeg har ikke tenkt å legge ut noen garasje-tråd. Bare et lite krypinn jeg bygger.

Har ikke tenkt på noen bukker i garasjen, det blir på jekk-stadiet dette.

Slik ser det ut pr dags dato:

PA230467.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er garasje bukker jeg tenkte på sånne små man setter under. Når regner du med å legge gulve da? Kunde kanse tatt meg tur å sett på det. Så da Støre ut en det jeg skal ha på 7x7,5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er garasje bukker jeg tenkte på sånne små man setter under. Når regner du med å legge gulve da? Kunde kanse tatt meg tur å sett på det. Så da Støre ut en det jeg skal ha på 7x7,5

Da blir det nok bukker hos meg og. Tenkte du mente slike som du heiser hele bilen opp med så du trenger 4m+ i takhøyde.

Vet ikke når gulvet blir lagt, endel andre ting som skal på plass først. Slik som porter, elektrisk anlegg osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5x18" felg.

Men hva slags dekk?

205/40

215/35

215/40

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.