Anbefalte innlegg

den sikringen ble byttet når jeg så det,er noen dager siden det.

kan gjerne få litt hjelp med og tyde noen av feilmeldingene jeg har:p

ligger tråd under diagnose delen på forumet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ender jo bare med svidd ledningsnett hvis det er noe feil på det ;) men ja. Bytt så fort som mulig. Skulle det kortslutte så er det stor sjanse for meltdown

Baklyset på ene Golfen min dreiv å gikk med jevne mellomrom, og når jeg med et uhell fikk satt i feil sikring i mørket, var det ikke lenge jeg kunne kjøre før bilen plutselig stoppa;) Etter det dobbeltsjekker jeg alltid, og putter aldri i større sikring enn det som det skal være. Begynner et par ledninger å "brenne", er det fort gjort at de svir av andre som er i nærheten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baklyset på ene Golfen min dreiv å gikk med jevne mellomrom, og når jeg med et uhell fikk satt i feil sikring i mørket, var det ikke lenge jeg kunne kjøre før bilen plutselig stoppa;) Etter det dobbeltsjekker jeg alltid, og putter aldri i større sikring enn det som det skal være. Begynner et par ledninger å "brenne", er det fort gjort at de svir av andre som er i nærheten.

Jeg har kablet opp en T3 igjen pga det der. Ikke noe stasd, selv om det er en rimelig enkel bil elektrisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hva slags føler dette er:

Engine Coolant Temp. Sensor (G62):

er denne som gjør at bilen min fjusker tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen motor har du? Sitter en blå føler i Bakant på motor. 1,8t så sitter den i bakant på toppen i plastikken til kjølevannet. i5 så sitter det et plastikk støkki på vannslange mot register med denne på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 1,8t(agu)den skal sitte ved siden av luftfilterboksen,og er sort(om den ikke er byttet) med en hestesko formet klips,var det jeg fant på nettet,noen som vet hva de kaller den på norsk?er det bare tempføler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter med en hestesko klips i vannrøret på 1,8t ja. Mener selve føleren er blå. Denne er med å styre bensinmengde i forhold til motortemp. Sammen med instrument. Mener jeg. Burde vite det. Har akkurat drevet med det omtrent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,det er golf,de som satt på motoren ny,er svart,og de var det vist mye feil med,så de nye er grønne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som trenger et bilbatteri?har et Odyssey PC1500 jeg ikke får brukt,orker ikke og lage nye kabler.

bud over 1000kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kunne ha hjulpet til med hvem,hva,hvor på disse feilmeldingene her:

16989/P0605/001541 - Internal Control Module: ROM Error

00532 - Supply Voltage B+: Signal too Low

00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17)

00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17): Open or Short to Plus

00603 - Footwell / Defroster Flap Motor (V85)

01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time

01281-airbag,drivers side,disabled

batteriet er greit,da det gikk tomt tidligere i dag.

om noen trenger og lese av feilkoder,så bare ta kontakt,har allerede hatt en kunde i dag:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett der,men når man ikke vet hva de forskjellige tingene er,og hvor de er plassert,så er jeg like langt,bilbatteriet vet jeg hvordan ser ut da,og hvor det sitter: flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slett dem. Sånne feil kommer når du har for lite spenning. Blir somregel borte når man har fått på igjen strøm og får sletta dem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ladet noen timer nå,+ kjørt en tur,og slettet noen koder,og scannet på nytt,da får jeg fremdeles disse feilkodene:

00532 - Supply Voltage B+: Signal too Low

00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17)

00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17): Open or Short to Plus

00603 - Footwell / Defroster Flap Motor (V85)

01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time

airbag feilen er borte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slett alle koder. kjør litt og sjekk igjen. det der er typiske koder man får når man har hatt lite strøm. koden 00603 kommer som regel hvis du har på klimaen når du kjører scan, så skru av klima når du gjør det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er denne gjør da:

ser på ross-tech at når man får feilkode på denne,så er det sjeldent man får slettet den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en utrolig dag rundt mjøsa på 2 hjulingen i dag. Nesten 30 mil ble det også og været kunne ikke vært bedre.

Spotta Vivian cruzende i sin "frøken strøken" på CC Gjøvik :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en utrolig dag rundt mjøsa på 2 hjulingen i dag. Nesten 30 mil ble det også og været kunne ikke vært bedre.

Spotta Vivian cruzende i sin "frøken strøken" på CC Gjøvik :P

Kan trygt si det var herlig idag ja!! : rock :

Spotta Vivian på CC selv... Nydelig bil du har altså!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan trygt si det var herlig idag ja!! : rock :

Spotta Vivian på CC selv... Nydelig bil du har altså!

Tror jeg må være en av de beste gangene jeg har kjørt den mjøsrunda mtp været!!

Spotta forøvrig deg også med den Blå og Hvite Gixer :P men du var da så busy at du ikke så meg på CC plassen :P hehe

edit: fet sykkel!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må være en av de beste gangene jeg har kjørt den mjøsrunda mtp været!!

Spotta forøvrig deg også med den Blå og Hvite Gixer :P men du var da så busy at du ikke så meg på CC plassen :P hehe

edit: fet sykkel!!

Dette var faktisk min første tur på hele runden. Og angrer ikke på at jeg ble med nei! ;)

Aaaahhh så deg ikke jeg! Men var jammen så mye sykler så.. !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var rimelig fullt med biler og sykler på CC i ettermiddag ja :D

Tilbrakte et par timer der i dag i strålende vær :)

Og rakk faktisk å vinke til Raymond uten å kjøre over noen på tur hjem igjen :P

010512008.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har en gammel pc dem kan selge billig. er ikke mange kraven jeg ha utnom at det må være en 32 bit og ikke 64. og at det er trådløs nettverk kort på den. og utgang til tv og lyd. 1 usb port som funker. billiger jo bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en luftmassemåler til AEB 1.8t som jeg kunne ha testa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooh, tro jeg gleder meg til jobb i morra :D Skal sitte å dure rundt i en Mercedes E-klasse 350 AMG 4-matic. Helt greit med utstyr også : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.