Anbefalte innlegg

DenniS ja gutter :P Den er sjefs den! Men "DenniZ" er en kebab sjappe i karl johansgate i Oslo og anbefales IKKE ;)( Ell var det omvendt? Vart je faen meg i tvil :P) Satt faen meg på ramma med sprutbæsj en hel natt etter jeg spiste der,hehe.

Men da fikser vi en lokallagstur til bislett til sommeren da? :) Ta det en dag det er sol og varmt, stoppe opp å tala litt tull langs veien, ta litt bilder og kose oss ;) Høres ikke det bra ut da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får melde meg på jeg å:)

Har aldri spist kebab.

Foretrekker heller en skikkelig porsjon pinnekjøtt istedet?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiste rullebabb på La italia på Fredag :D det var månedens lille høydepunkt :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DenniS ja gutter :P Den er sjefs den! Men "DenniZ" er en kebab sjappe i karl johansgate i Oslo og anbefales IKKE ;)( Ell var det omvendt? Vart je faen meg i tvil :P) Satt faen meg på ramma med sprutbæsj en hel natt etter jeg spiste der,hehe.

Men da fikser vi en lokallagstur til bislett til sommeren da? :) Ta det en dag det er sol og varmt, stoppe opp å tala litt tull langs veien, ta litt bilder og kose oss ;) Høres ikke det bra ut da?

Google beviser at det er det motsatte av hva du sier, Kent Håvard: vinke :

Og jo, det høres ut som oppskriften på en bra sommerdag, det!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Google beviser at det er det motsatte av hva du sier, Kent Håvard: vinke :

Og jo, det høres ut som oppskriften på en bra sommerdag, det!

Ja jeg vart litt i tvil sjøl serru :P Da er det denniz på hamar og dennis i oslo da, hehe. Sistnevnte som ikke er å anbefale;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiste rullebabb på La italia på Fredag :D det var månedens lille høydepunkt :D

Hvor er La Italia? =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har jeg faktisk ikke smakt enda:) Har smakt Deniz (?) og den som ligger ovenfor Peppes, og begge de er godkjente: ja : Tenkte man skulle prøve La Italia etter skryt fra Mr. Eriksen, men det ble en skuffelse. Hehe.

Lett med på lokallagstur til Bislett!

Mr.Grasto anbefalte også ;) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skar je lova DEG ! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, ganske smal sak. Husk bare å åpne ekspansjonstanken, så du slipper å skoldes av kokvarmt vann når du tar den ut. På føleren skal det kobles på 4 poler. Husk å tette med pakninga som følger med ;)

Thank you :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skar je lova DEG ! :D

Ja, tenke seg til å lure totninger over på den gærne sida på den måten: eek : Får heller friste med Deniz eller Siesta om man førstes skal dra over dit!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tenke seg til å lure totninger over på den gærne sida på den måten: eek : Får heller friste med Deniz eller Siesta om man førstes skal dra over dit!

Denniz og Siesta ligger langt under La italia :D Men ja, du får jo den "vanlige" medisterfarsedeigen med litt spesielt krydder som er hakka i småbiter der da. Ikke skikkelig kebabkjøtt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drukket maling, eller? De råtne skivene med grevlingkjøtt, som man hverken får tygd eller fordøyd på en ordentlig måte, har ingenting med kebab å gjøre: rolleyes Dessuten, jeg skulle ha medium pluss saus, og da fikk jeg den samme sausen som de andre, bare med 3 dryss med krydder av et slag oppå - ordentlige kebabsjapper har flere typer saus, ikke bare én som de krydrer ved behov: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drukket maling, eller? De råtne skivene med grevlingkjøtt, som man hverken får tygd eller fordøyd på en ordentlig måte, har ingenting med kebab å gjøre: rolleyes Dessuten, jeg skulle ha medium pluss saus, og da fikk jeg den samme sausen som de andre, bare med 3 dryss med krydder av et slag oppå - ordentlige kebabsjapper har flere typer saus, ikke bare én som de krydrer ved behov: smil :

Kebabsausen de har på la italia passer til ALT :D Beste som finnes! Og glad de ikke har denna rød sausen. For den smaker humbugg og helvette uansett :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer den til kjøttkaker, makaroni og poteter også?

Rød saus er for mannfolk som liker sterk mat, så kom ikke her og si at den smaker "humbug":D Bare du som er litt pysete, tipper jeg: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rømmegrøt og spekeskinke var godt :)

ja jeg er en liten nisse (:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer den til kjøttkaker, makaroni og poteter også?

Rød saus er for mannfolk som liker sterk mat, så kom ikke her og si at den smaker "humbug":D Bare du som er litt pysete, tipper jeg: haha :

Haha, det gjør den sikkert :D Skal prøve je!

Pøsh, dummeste jeg har hørt :P Tåle ælt je. Hedmarking

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, seriøst, prøv! Hoho:nana:

Hedmarkinger tror de tåler alt, men om man stiller de ved siden av meg så blir mang en hedmarking som ei lita småjente å regne: rock : Faktisk den tøffeste som har levd, sies det!

Heart-Blending.jpg

k-ostret.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det før jeg blir regna som hedmarking da, tro?

Når den tid kommer så må du nok finne en ny målestokk, Mads Kristian.. :D Jeg hadde ansvaret for opplæringen av Chuck Norris i sin tid, og jeg hører at jeg fremdeles er forbildet hans.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hah, det var jeg som lærte opp deg i sin tid, Stig Arne, men med "minneslettebrillene" mine har jeg visket det ut fra hukommelsen din. Hadde det ikke vært for at Chuck Norris er redd meg, så var det meg han ville ha hatt som forbilde - og det er faktisk harde fakta:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låil! :D

Ta deg en tur i rundkjøringa på Raufoss sånn ca halv ti du så skal jeg vise deg..! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.