Anbefalte innlegg

noen som trenger et bilbatteri?har et Odyssey PC1500 jeg ikke får brukt,orker ikke og lage nye kabler.

bud over 1000kr

Hva er resten av bokstavene på batteri? Er det brukt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

står pc1500-34/78

ja det er brukt,sto i audien min før,har vert lagret inne siste året,målte det senest i helgen,da var volten på 12,2v

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan er sugen på ny biiiiiiiiiiil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan er sugen på ny biiiiiiiiiiil!

Kan få kjøpe min ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan få kjøpe min ;)

Vil ha S4 :P

Men hva er pris og slikt på din da? Info?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi s3 facelift 2001 modell. Karosseri gått ca 185 tusen. motor 84 er det vel og haldex enda mindre. Nylakkert 2010 (bortsett fra bakfanger og bakluke) grått skinninteriør. kan følge med brukt gewinde og stag til bakstilling som trengs ved senk. eu-godkjent nå i vinter. hadde tenkt meg rundt 170 for den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi s3 facelift 2001 modell. Karosseri gått ca 185 tusen. motor 84 er det vel og haldex enda mindre. Nylakkert 2010 (bortsett fra bakfanger og bakluke) grått skinninteriør. kan følge med brukt gewinde og stag til bakstilling som trengs ved senk. eu-godkjent nå i vinter. hadde tenkt meg rundt 170 for den.

Ok, skal først se om jeg får igjenom S4 med finanseringen :P De syntes bilen var litt gammel :P Synes ikke 98-2000 er så gammelt jeg da :P 1985 er gammelt :P Som da min 80 er :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk felgene mine i dag også,men var ikke med noen hjulbolter: bh :

lurer på om det blir plass jeg: klø :

001-8.jpg

002-3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo helt an på om du skal ha senk eller ikke :P dem går i hvertfall på med den høyden der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå ja,står på det høyeste det er mulig og skru opp på senkesettet nå,hadde tenkt og få på noe gummi i morgen,men ettersom de har glemt og sende med bolter,så blir ikke det noe av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare å skaffe bolter hos en dekk forretning a? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bruke boltene du har på nå? Biltema har billige bolter, men trenger du noen som er lengre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo,men er kjedelig og bruke flere hundre kroner på bolter som egentlig skulle følge med felgene,+ at jeg må bruke 7-8k på dekk + montering.

lurer på om jeg burde ha valset skjermbuekanten først,skal vel ned 2-3cm tenker jeg,da blir vel kanskje den kanten i veien?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke sikker på om det er samme kon på felgene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendte en mail til dekklåven nå,så får man se hva de har av dekk i 18" og 35 profil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo,men er kjedelig og bruke flere hundre kroner på bolter som egentlig skulle følge med felgene,+ at jeg må bruke 7-8k på dekk + montering.

lurer på om jeg burde ha valset skjermbuekanten først,skal vel ned 2-3cm tenker jeg,da blir vel kanskje den kanten i veien?

Det var da voldsomt til sutring, hverken Rotiform eller Klutch sender med bolter.

Men om dette er et veldig ståtjohei så kan jeg sende deg bolter selv om du kan bruke dem du har fra før. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke lov å legge ut PMer, så få det bort fortere enn svint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når han påstår at jeg sutrer,og sier at det ikke skal følge med bolter,selv om han sier det i en pm til meg,da legger jeg det ut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit, men ikke skyld på meg når du får prikker for det;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...

Vel, de fulgte ikke med fra Klutch iallefall.

Men kan sende deg et sett, er ikke noe big deal det.

Jeg skjønner ikke hvorfor du lager så mye ståhei for noen hjulbolter, hallo du når meg jo både mail, telefon, PM etc etc.

Ærlig talt så hadde jeg trodd du ble glad for å få disse felgene du har ventet på så lenge, men hjulboltene var altså viktigst.

Men der tok jeg feil. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det for meg heller,hadde du sagt det når jeg spurte deg,så hadde det vert i orden,det var derfor jeg spurte deg tidligere,så jeg kunne kjøpe bolter,men da sa du at bolter fulgte med(enig så langt?)

så boltene fra orginalhjulene passer?er ikke sikker på om det er 60` eller rundkon jeg.

du trenger ikke og sende bolter,skal prøve og få på hjulene i morgen om det blir plass bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og jeg har sendt deg en pm,har jeg ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.