#15001 Skrevet Mai 2, 2012 Noen her som har Galaxy Note med denne bilholderen og flip cover som kan fortelle meg at telefonen passer i holderen med coveret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15002 Skrevet Mai 2, 2012 og jeg har sendt deg en pm,har jeg ikke? Ikke ang. bolter, ikke sist jeg sjekket. Jeg har vært på jobb siden 4 i går ettermiddag og ihele natt som om du har sendt det idag så har jeg ikke fått sjekket enda. Beklager det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15003 Skrevet Mai 2, 2012 noen her som kunne ha valset kanten på hjulbuene mine?så jeg har litt bedre plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15004 Skrevet Mai 2, 2012 Petter valser vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15005 Skrevet Mai 2, 2012 Har valse til utleie jeg og hvis du vil prøve selv. Har ikke tid til å hjelpe før i neste uke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15006 Skrevet Mai 2, 2012 men kunne du ratt ha hjulpet til i neste uke en gang da?om det blir behov for og pusse litt på kanten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15007 Skrevet Mai 2, 2012 Finnes det noen her inne som har mulighet samt gidder å lakkere 4 stk. BBS RS sentere? De leveres løst. Har også noen helstøpte 17" alufelger som skulle ha fått lakk på seg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15008 Skrevet Mai 2, 2012 Ok, skal først se om jeg får igjenom S4 med finanseringen De syntes bilen var litt gammel Synes ikke 98-2000 er så gammelt jeg da 1985 er gammelt Som da min 80 er Hehe.. Jeg fikk fullfinansiert lånet på min S4 tross bankens premisser om at bilen ikke kunne være eldre enn 10 år. Jeg skrev bare en notis i lånesøknaden at jeg kunne garantere at denne bilen holder seg bedre i verdi sammenlignet med en nyere bil i samme prisklasse. Dagen etter fikk jeg tlf. om at søknaden var innvilget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15009 Skrevet Mai 2, 2012 Gjett hvem som fant no gammel gul Lamin-x og oransje parklyspærer i skapet a? Og gjett hvem som fikk pimpa opp arbeidsbilen med gule park-/tåkelys a?? Må jo være litt harry på jobb å, ikke bare på kveldstid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15010 Skrevet Mai 3, 2012 ble rene suven golfen nå burde muligens ha gått for 40 profil,og ikke 35,men men,noen cm ned nå så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15011 Skrevet Mai 3, 2012 bare å skru det i bån.. ser bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15012 Skrevet Mai 3, 2012 i bånn blir nok ikke aktuelt tror jeg,tipper at jeg prøve på 2-2,5cm bak,og 3cm foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15013 Skrevet Mai 3, 2012 Ingen vits å tippe.. Skru til du får lillefingern din i mellom dekk og kant Ser bra ut --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?qf23bf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15014 Skrevet Mai 3, 2012 Hehe.. Jeg fikk fullfinansiert lånet på min S4 tross bankens premisser om at bilen ikke kunne være eldre enn 10 år. Jeg skrev bare en notis i lånesøknaden at jeg kunne garantere at denne bilen holder seg bedre i verdi sammenlignet med en nyere bil i samme prisklasse. Dagen etter fikk jeg tlf. om at søknaden var innvilget Dette har jeg tenkt på også, jeg får kjøps kontrakta til selger, fra da han kjøpte den, han kjøpte fra forhandler, samt at vi skal fikse noe naf greier. Så jeg håper det ordner seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15015 Skrevet Mai 3, 2012 Ingen vits å tippe.. Skru til du får lillefingern din i mellom dekk og kant Ser bra ut --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?qf23bf Lillefingeren? det er jo alt for mye! Si heller en 20-kroning Hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15016 Skrevet Mai 3, 2012 er litt usikker på hvor lavt jeg kan gå,pga eksosen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15017 Skrevet Mai 3, 2012 er litt usikker på hvor lavt jeg kan gå,pga eksosen FIks eksosen og få bilen ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15018 Skrevet Mai 3, 2012 da tror jeg må kappe i bakfangeren,får se åssen det ser ut når jeg får den opp på bukken på mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15019 Skrevet Mai 3, 2012 da tror jeg må kappe i bakfangeren,får se åssen det ser ut når jeg får den opp på bukken på mandag Huh? Åssen eksos har du a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15020 Skrevet Mai 3, 2012 får vel senket endel,men orker ikke og risikere og dra av eksosen på fartsdumper,det har jeg vert med på før. hvem kan sjekke hjernen på bilen min?siste feilmeldingen jeg har,er vist hjernen,så skulle ha fått sjekket den,koster vel en arm og kjøpe ny hjerne på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15021 Skrevet Mai 3, 2012 får vel senket endel,men orker ikke og risikere og dra av eksosen på fartsdumper,det har jeg vert med på før. hvem kan sjekke hjernen på bilen min?siste feilmeldingen jeg har,er vist hjernen,så skulle ha fått sjekket den,koster vel en arm og kjøpe ny hjerne på møller. To armer og 1 sko tenker jeg Dra av eksos kan være kjipt vil jeg tro Men du har mulighet til og fjerne litt av bakfanger ser jeg da, og sikkert mulig og heise den litt lenger opp mot karosseri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15022 Skrevet Mai 3, 2012 skal sjekke hvordan eksosen er festet,og om det er mulig og få den lenger opp,har time på verksted på mandag,de heiste den til vinteren også,lettere og justere senkesettet på bukk,tror vi brukte 20-30min sist 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15023 Skrevet Mai 3, 2012 Noen skal på dokka på lørdag her?:-) på bilkjøring:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15024 Skrevet Mai 3, 2012 hva skjer der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15025 Skrevet Mai 3, 2012 Se dokka gatebilklubb.no:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...