#1501 Skrevet Desember 13, 2010 Låil! Ta deg en tur i rundkjøringa på Raufoss sånn ca halv ti du så skal jeg vise deg..! Har stått i rundkjøringa på Raufoss og venta siden 17:00 i dag, jeg:nana: Der ser du, jeg ligger alltid ett steg foran deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1502 Skrevet Desember 13, 2010 Haha, det er bra.. Da er du sånn halvveis gjennomfrossen når jeg kommer dit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1503 Skrevet Desember 13, 2010 Tror du virkelig en som meg fryser? Haha. Snøen har alt smeltet i en diameter av 30 meter rundt meg - så det så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1504 Skrevet Desember 13, 2010 Godt-godt, den jævla rundkjøringa er så glatt for tia at grevlingen får spisevegring bare jeg tenker tanken på å reise på jobb.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1505 Skrevet Desember 13, 2010 Foretrekker heller en skikkelig porsjon pinnekjøtt istedet? Dårlig med det å gitt;) Lufter jo dritt ta det hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1506 Skrevet Desember 13, 2010 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2161055#post2161055 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1507 Skrevet Desember 14, 2010 Huffda, rakk å ha bilen en hel måned sånn grovt regna..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1508 Skrevet Desember 14, 2010 I rute!! 2 av 2 kolli ___Inn på terminal ______MJØSTERMINALEN__2010-12-14_______02:47 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1509 Skrevet Desember 14, 2010 I rute!! 2 av 2 kolli ___Inn på terminal ______MJØSTERMINALEN__2010-12-14_______02:47 Hva er i rute ? : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1510 Skrevet Desember 14, 2010 Ny BluRay-spiller og litt snacks.. Det er jo jul!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1511 Skrevet Desember 14, 2010 Tror du virkelig en som meg fryser? Haha. Snøen har alt smeltet i en diameter av 30 meter rundt meg - så det så Du er bra full av da gitt! Rundkjøringene var akkurat like snøkledte som før. Busted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1512 Skrevet Desember 14, 2010 Nå må du skjerpe deg, Stig Arne - du tror da ikke at jeg forlot rundkjøringa bar og fin? Selvsagt kastet jeg på snø og dekket veien igjen med is før jeg dro: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1513 Skrevet Desember 14, 2010 Skjønner godt du rømte når du skjønte at jeg kom til å holde ord og møte opp.. hah! Chiiiiiicken!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1514 Skrevet Desember 14, 2010 Husker du ikke at jeg nevnte "minnesletterbrillene" mine? Nok en gang visket jeg ut hukommelsen din, og det var etter at jeg hadde vaska hele Raufossfabrikken med trynet ditt: smil : Massern wins again: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1515 Skrevet Desember 14, 2010 hva skjeeer a folkens ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1516 Skrevet Desember 14, 2010 PAKKEEE!!! Skal se film snart, bare la blurayspillern få romtemp og få på plass de andre småtinga som fulgte med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1517 Skrevet Desember 14, 2010 PAKKEEE!!! Skal se film snart, bare la blurayspillern få romtemp og få på plass de andre småtinga som fulgte med Og spise godteri som du kjøpte på rema 1000 i dala i dag? Så deeeeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1518 Skrevet Desember 14, 2010 haha, jeg vetta faen ikke hvem dere er! Men jo, kjøpte en pose med ettellerannet, må jo ha snop til film! Jo, sånn lakrismix kjøpte jeg! Var det mer snop da? Pottispose seff! haha.. Du var seff inne på butikken, men ka faen.. Blir paranoid av dette jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1519 Skrevet Desember 14, 2010 jeg er potte tett, nasan renn men det værste er at Xbox Live ikke klarer å få putta ut bila jeg vil laste ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1520 Skrevet Desember 14, 2010 Snø er ikke miljøvennlig. Bruker mye mer bensin da. hah : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1521 Skrevet Desember 14, 2010 Snø er ikke miljøvennlig. Bruker mye mer bensin da. hah : p Miljøsvin: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1522 Skrevet Desember 14, 2010 .. og stolt ta det! haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1523 Skrevet Desember 14, 2010 trenger ikke være vinter for at du ska vær miljøsvin Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1524 Skrevet Desember 14, 2010 Nei, du sier noe der altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1525 Skrevet Desember 15, 2010 På tie å sea go natt! Ønsker alle en riktig så fin dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...