Anbefalte innlegg

Har henger klar så si ifra :) Er med og henter :) Har tid fra onsdag ;) Synes vi burde ha sofa :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har henger klar så si ifra :) Er med og henter :) Har tid fra onsdag ;) Synes vi burde ha sofa :P

Skal jeg høre om den grønne bua soffan?

Sorry den var git bort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes flere :) Har en sofa klar, men har mer plass.. Hvertfall til en passe stor til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle du ha pærer Stig Arne? Har kjør med de i bilen en stund nå og driver og skal rydde ut alt unødvendig.

Javisst skal jeg det!! Har ikke sett at du har fått de inn jeg :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe Pål.. Hører det er så mange som påstår at disse målerne viser feil, men den der viste vertfall helt rett den! ;-)

Rolf: sender du meg nummeret ditt på pm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HASTER HASTER.

Noen i Lillehammer som kunne hjulpet meg å fått bilen min fra Vingnes til Vinor på søre ål i morra på dagen? Enten ved hjelp av tau eller bilhenger. Henger er selvfølgelig til å foretrekke. Skal få en liten symbolsk sum som takk for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HASTER HASTER.

Noen i Lillehammer som kunne hjulpet meg å fått bilen min fra Vingnes til Vinor på søre ål i morra på dagen? Enten ved hjelp av tau eller bilhenger. Henger er selvfølgelig til å foretrekke. Skal få en liten symbolsk sum som takk for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her inne som har denne?

PORSCHE.jpg

Den har ihvertfall 3,2 liters motor i hekken.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her inne som har denne?

PORSCHE.jpg

Den har ihvertfall 3,2 liters motor i hekken.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HASTER HASTER.

PM sendt. Hvis du kan vente til i morgen ettermiddag da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HASTER HASTER.

PM sendt. Hvis du kan vente til i morgen ettermiddag da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aslan tok seg av jobben nå i sta :) Takk til han og Klaus som viste interesse for å hjelpe til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aslan tok seg av jobben nå i sta :) Takk til han og Klaus som viste interesse for å hjelpe til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra i kveld har jeg fri og skal lade opp til treff :P Hente sofa, og ordne hengeren det skal fraktes i :P Var det flere som hadde tilgang til sofa? Har også ett bord som skal kastes over helga som blir med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra i kveld har jeg fri og skal lade opp til treff :P Hente sofa, og ordne hengeren det skal fraktes i :P Var det flere som hadde tilgang til sofa? Har også ett bord som skal kastes over helga som blir med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er gjerne med på sofa:) men har dessverre ikke tid til å være med å ordne til:(

partytelt noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er gjerne med på sofa:) men har dessverre ikke tid til å være med å ordne til:(

partytelt noen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

partytelt noen?

Ordner seg nok :) Har som sagt 1 hjørne sofa :) Kan få lånt 4x6 meters partytelt :) Så låner med meg det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

partytelt noen?

Ordner seg nok :) Har som sagt 1 hjørne sofa :) Kan få lånt 4x6 meters partytelt :) Så låner med meg det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så tar jeg med meg lokallagspartyteltet og grillen:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så tar jeg med meg lokallagspartyteltet og grillen:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt langshot men er det noen her som vet av noen gamle jernbanesviller? Helst gratis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt langshot men er det noen her som vet av noen gamle jernbanesviller? Helst gratis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.