#15426 Skrevet Mai 28, 2012 Finnes flere Har en sofa klar, men har mer plass.. Hvertfall til en passe stor til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15427 Skrevet Mai 28, 2012 Skulle du ha pærer Stig Arne? Har kjør med de i bilen en stund nå og driver og skal rydde ut alt unødvendig. Javisst skal jeg det!! Har ikke sett at du har fått de inn jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15428 Skrevet Mai 28, 2012 Hehe Pål.. Hører det er så mange som påstår at disse målerne viser feil, men den der viste vertfall helt rett den! ;-) Rolf: sender du meg nummeret ditt på pm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15429 Skrevet Mai 28, 2012 HASTER HASTER. Noen i Lillehammer som kunne hjulpet meg å fått bilen min fra Vingnes til Vinor på søre ål i morra på dagen? Enten ved hjelp av tau eller bilhenger. Henger er selvfølgelig til å foretrekke. Skal få en liten symbolsk sum som takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15430 Skrevet Mai 28, 2012 HASTER HASTER. Noen i Lillehammer som kunne hjulpet meg å fått bilen min fra Vingnes til Vinor på søre ål i morra på dagen? Enten ved hjelp av tau eller bilhenger. Henger er selvfølgelig til å foretrekke. Skal få en liten symbolsk sum som takk for hjelpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15431 Skrevet Mai 28, 2012 Noen her inne som har denne? Den har ihvertfall 3,2 liters motor i hekken..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15432 Skrevet Mai 28, 2012 Noen her inne som har denne? Den har ihvertfall 3,2 liters motor i hekken..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15433 Skrevet Mai 28, 2012 HASTER HASTER. Noen i Lillehammer som kunne hjulpet meg å fått bilen min fra Vingnes til Vinor på søre ål i morra på dagen? Enten ved hjelp av tau eller bilhenger. Henger er selvfølgelig til å foretrekke. Skal få en liten symbolsk sum som takk for hjelpen. PM sendt. Hvis du kan vente til i morgen ettermiddag da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15434 Skrevet Mai 28, 2012 HASTER HASTER. Noen i Lillehammer som kunne hjulpet meg å fått bilen min fra Vingnes til Vinor på søre ål i morra på dagen? Enten ved hjelp av tau eller bilhenger. Henger er selvfølgelig til å foretrekke. Skal få en liten symbolsk sum som takk for hjelpen. PM sendt. Hvis du kan vente til i morgen ettermiddag da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15435 Skrevet Mai 28, 2012 Aslan tok seg av jobben nå i sta Takk til han og Klaus som viste interesse for å hjelpe til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15436 Skrevet Mai 28, 2012 Aslan tok seg av jobben nå i sta Takk til han og Klaus som viste interesse for å hjelpe til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15437 Skrevet Mai 29, 2012 ingen som har vært borti fjuske problem med polo 6n? trenger hjelp http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=238666 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15438 Skrevet Mai 29, 2012 ingen som har vært borti fjuske problem med polo 6n? trenger hjelp http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=238666 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15439 Skrevet Mai 29, 2012 Fra i kveld har jeg fri og skal lade opp til treff Hente sofa, og ordne hengeren det skal fraktes i Var det flere som hadde tilgang til sofa? Har også ett bord som skal kastes over helga som blir med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15440 Skrevet Mai 29, 2012 Fra i kveld har jeg fri og skal lade opp til treff Hente sofa, og ordne hengeren det skal fraktes i Var det flere som hadde tilgang til sofa? Har også ett bord som skal kastes over helga som blir med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15441 Skrevet Mai 29, 2012 Fra i kveld har jeg fri og skal lade opp til treff Hente sofa, og ordne hengeren det skal fraktes i Var det flere som hadde tilgang til sofa? Har også ett bord som skal kastes over helga som blir med Jeg er gjerne med på sofa:) men har dessverre ikke tid til å være med å ordne til:( partytelt noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15442 Skrevet Mai 29, 2012 Fra i kveld har jeg fri og skal lade opp til treff Hente sofa, og ordne hengeren det skal fraktes i Var det flere som hadde tilgang til sofa? Har også ett bord som skal kastes over helga som blir med Jeg er gjerne med på sofa:) men har dessverre ikke tid til å være med å ordne til:( partytelt noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15443 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg er gjerne med på sofa:) men har dessverre ikke tid til å være med å ordne til:( partytelt noen? Ordner seg nok Har som sagt 1 hjørne sofa Kan få lånt 4x6 meters partytelt Så låner med meg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15444 Skrevet Mai 29, 2012 Jeg er gjerne med på sofa:) men har dessverre ikke tid til å være med å ordne til:( partytelt noen? Ordner seg nok Har som sagt 1 hjørne sofa Kan få lånt 4x6 meters partytelt Så låner med meg det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15445 Skrevet Mai 29, 2012 Så tar jeg med meg lokallagspartyteltet og grillen:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15446 Skrevet Mai 29, 2012 Så tar jeg med meg lokallagspartyteltet og grillen:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15447 Skrevet Mai 29, 2012 Litt langshot men er det noen her som vet av noen gamle jernbanesviller? Helst gratis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15448 Skrevet Mai 29, 2012 Litt langshot men er det noen her som vet av noen gamle jernbanesviller? Helst gratis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15449 Skrevet Mai 29, 2012 noen som sponser meg med en sånn maskin? rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15450 Skrevet Mai 29, 2012 noen som sponser meg med en sånn maskin? rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...