#1526 Skrevet Desember 15, 2010 Oppe om morraaan ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1527 Skrevet Desember 15, 2010 Go mårrån Litt skakkjørt døgnrytme tell tider.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1528 Skrevet Desember 15, 2010 Hehe, vet akkurat åssen det er Tipper det blir sent i natt jeg : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1529 Skrevet Desember 15, 2010 vart litt kjedelig å være hjemme idag og ikke gjøre noe fornuftig så lagde noen pepperkaker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1530 Skrevet Desember 15, 2010 Uff, kjett å være hjemme gitt. Ute står quattro'n og snø er det... Neei, tror jeg lager pepperkaker jeg! hihiii Men rå pepperkaker da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1531 Skrevet Desember 15, 2010 hei!!! jeg har/hadde feber og var borte fra jobb pga det, og da burde man ikke ut å grisekjøre da dessuten vill ikke klima'n blåse varmt selv om motoren er varm forutenom hvis jeg drar på skikkelig må få bilen bort på møller snart... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1532 Skrevet Desember 15, 2010 Æsj, det er ikke noe morro nei Så du er litt unnskyldt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1533 Skrevet Desember 15, 2010 Der er det: HER Uff, la Italia på stange... Ble lurt dit pga at dem vistnokk hadde så god rullebabb.... Det må være den stursligste babben jeg noensinne har satt tenna i, tilogmed bedre babb på gatekjøkken nord for polarsirkelen: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1534 Skrevet Desember 16, 2010 Uff, la Italia på stange...Ble lurt dit pga at dem vistnokk hadde så god rullebabb.... Det må være den stursligste babben jeg noensinne har satt tenna i, tilogmed bedre babb på gatekjøkken nord for polarsirkelen: bh : Hvorfor det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1535 Skrevet Desember 16, 2010 Hvorfor det ? Smakløse greier. Få høre at det er så god kebabb der, reise dit for så å sette tenna i noe som ikke kan kalles god kebabb. Da blir skuffelsen ekstra ille Den var jo stor, men når det smaker vann med innrørt thousand iland dressing så er ikke det positivt ell Har man smakt skikkelig babb så er ikke babben fra La Italia noe man kjøper igjen.. Vertfall lært leksa mi jeg.. Italiensk: Kjøp pizza, det er godt der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1536 Skrevet Desember 16, 2010 Thousand island dressing er det hvertfall ikke for det får du på Toscana i Lillehammer. Og det er langt ifra det samme. Synes dressingen fra La Italia er god i motsetning til den "vanlige" dressingen som blir brukt på kebab. Men det er jo smak og behag så klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1537 Skrevet Desember 16, 2010 I morgen kommer det en for å se på bilen Ønsk meg lykke til ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1538 Skrevet Desember 16, 2010 :glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1539 Skrevet Desember 16, 2010 hei!!! jeg har/hadde feber og var borte fra jobb pga det, og da burde man ikke ut å grisekjøre da dessuten vill ikke klima'n blåse varmt selv om motoren er varm forutenom hvis jeg drar på skikkelig må få bilen bort på møller snart... klimaproblemer er nok mest sannsynelig luft i systemet. Hadde dette problemet for noen uker siden. Bae og lufte radiatorn, så er alt i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1540 Skrevet Desember 16, 2010 Hoho, Go jul. Nå er det ferie:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1541 Skrevet Desember 17, 2010 noen som har det! får si god helg bare foreløbig jeg Bare å dukke opp på fest hos erik andersen i helga folkens!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1542 Skrevet Desember 17, 2010 noen som har det! får si god helg bare foreløbig jeg Bare å dukke opp på fest hos erik andersen i helga folkens!! Samme her! Skal jobbe i hele jula jeg.. Men er jo ingenting å gjøre så blir bare å spise, se på tv og surfe på nettet Kjøre bilen inn i varmen og pussle litt med den å Så synes det blir tull å sløse bort mange feriedager på dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1543 Skrevet Desember 17, 2010 Et møte igjen, men det er på Mandag. Men derterrer er det juleferie, med litt skruing først! Og da satses det på en gledelig romhjul, ettersom det åpner på vurrusjøen oppå Drevsjø den 27 klokka 10. Noen fra mjøs området som skal oppover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1544 Skrevet Desember 17, 2010 Da er bilen klar for møte med evt. ny eier Håpe han tar den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1545 Skrevet Desember 17, 2010 Lykke til! Husk å ta bilde av ræva på den når den evt. forsvinner rundt et hushjørne da.. Perfekt sentimentalt mimrebilde.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1546 Skrevet Desember 17, 2010 Lykke til!Husk å ta bilde av ræva på den når den evt. forsvinner rundt et hushjørne da.. Perfekt sentimentalt mimrebilde.. Skal jeg gjøre Men lurer på hva jeg skal gjøre hvis den forsvinner i nærmeste framtid ? Jeg har da ingen annen bil haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1547 Skrevet Desember 17, 2010 Dette kan du gjøre.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24371323 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1548 Skrevet Desember 17, 2010 Dette kan du gjøre.. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24371323 Tullegutt. Fy fader skinn skjære meg nå ringte akkurat typen og sa han ikke kom allikevel. Får jo ikke sikkerhet i lånet når bilen er mer enn 10 år gammel Kunne jo ha sjekket dette litt før ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1549 Skrevet Desember 17, 2010 Er det noen som blir med til løiten brænderi i dag ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1550 Skrevet Desember 17, 2010 Æsj så kjipt'a.. Brænderiet? Neeeeh, stoler ikke på noe andre folk har brent.. Jeg er forresten halvgardert, borte/hjemme.. tog du'an? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...