#15501 Skrevet Juni 1, 2012 95903733 ring eller sms for avreise rundt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15502 Skrevet Juni 1, 2012 du har melding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15503 Skrevet Juni 1, 2012 Noe liv på Våler? Kommer en tur i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15504 Skrevet Juni 1, 2012 Her er det alltid liv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15505 Skrevet Juni 2, 2012 Noen her som er dreven med vinkelsliper og som har en? Har montert Milltek eksosanlegg, men ser nå at stussene skulle vært lenger inn, men de går ikke lenger inn forde de er for lange. dvs å kappe de med 2cm hadde vært perfekt. Noen som har lyst å gi meg en hjelpende hånd for ett par øl o.l? Når det er snakk om å kappe 2 ganger går det vel like fort med en baufil? Jeg lagde røropplegg til røykmaskin i russebuss tidligere i vår, og da kappet jeg alle eksosrørene med baufil ;p Gikk som hakka møkk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15506 Skrevet Juni 2, 2012 Takk for svar! Ja det er godt mulig det. Synes kappet blir penest med vinkelsliper da men.. år se hva jeg gjør det til. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15507 Skrevet Juni 2, 2012 Jeg har et par kamerater fra Hamar/Ottestad området som er ute etter et sted å drive med litt polering/detailing etc, ble det noe av sånn felles-garasje på noen her? Og er det ledig plass? Veldig ryddige, pålitelige og seriøse karer EDIT: som antakelig er ute etter leie over lengre tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15508 Skrevet Juni 3, 2012 For lite sol i dette landet - sjekker ut ei ukes tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15509 Skrevet Juni 3, 2012 Igjen, god tur :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15510 Skrevet Juni 3, 2012 Nye brakka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15511 Skrevet Juni 3, 2012 Nice! Få den ut av gresset så vi får sett hvor lav den egentlig er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15512 Skrevet Juni 3, 2012 Den va feet Kenth!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15513 Skrevet Juni 3, 2012 tøff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15514 Skrevet Juni 3, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15515 Skrevet Juni 3, 2012 Sigøyner-leir: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15516 Skrevet Juni 3, 2012 skikkelig rå merc Kenth den fallt skikkelig i smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15517 Skrevet Juni 4, 2012 Nice! Få den ut av gresset så vi får sett hvor lav den egentlig er Den va feet Kenth!! tøff! skikkelig rå merc Kenth den fallt skikkelig i smak Takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15518 Skrevet Juni 4, 2012 noen som vet hvilken font som er brukt på vacn logoen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15519 Skrevet Juni 5, 2012 merker jeg blir mektig irritert når det kommer en tulling i en sliten impreza å gir fullt pådrag forbi et gravfølge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15520 Skrevet Juni 5, 2012 merker jeg blir mektig irritert når det kommer en tulling i en sliten impreza å gir fullt pådrag forbi et gravfølge.. en grønn en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15521 Skrevet Juni 5, 2012 en grønn en? var grå denne her, med svart panser ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15522 Skrevet Juni 5, 2012 merker jeg blir mektig irritert når det kommer en tulling i en sliten impreza å gir fullt pådrag forbi et gravfølge.. Ere no regler mot det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15523 Skrevet Juni 5, 2012 Om det er relger veit jeg ikke sikkert, men det er jo normal folkeskikk å vise respekt for de som sørger og den avdøde, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15524 Skrevet Juni 5, 2012 Vanlig folkeskikk å ikke gjøre det iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15525 Skrevet Juni 5, 2012 Ja det er det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...