#15651 Skrevet Juni 15, 2012 Er det forresten noen dekkbutikker/verksted som er åpen i morgen? Er da aldri hjemme midt i uka, så ting må gjøres i helgene.. Skulle bare snudd to, kanskje alle fire dekkene på felg for å få litt mere mil ut av de før de må byttes.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15652 Skrevet Juni 15, 2012 dekklåven har vel åpent på lørdag,mulig absoluttdekk har åpent også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15653 Skrevet Juni 15, 2012 Hehe.. Får heldigvis betalt for å være i form Er det noen her som ha prøvd Plastidip? Og du jobber som? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15654 Skrevet Juni 15, 2012 Da har jeg møtt enda et klubbmedlem fra Mjøsa i egen person Stian Høiby viste seg å være en hyggelig kar ! Takk for handelen spotta jeg deg på hamar i dag simen? eller bare noen som ligna? (vangsvegen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15655 Skrevet Juni 15, 2012 spotta jeg deg på hamar i dag simen? eller bare noen som ligna? (vangsvegen) var sikkert simen,han sa i går at han skulle til hamar i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15656 Skrevet Juni 15, 2012 man kan aldri være sikker ser mye rart ute om dagen, både i br.dal og hamar måter han figgur'n her inne som kjører nyere jetta som er lav og brei om trent hver dag også mellom hamar og br.dal som regel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15657 Skrevet Juni 15, 2012 Og du jobber som? Jobbe i grønne klær, treining 0730-0900 hår dag, hvis man orke å gidd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15658 Skrevet Juni 15, 2012 Jobbe i grønne klær, treining 0730-0900 hår dag, hvis man orke å gidd.. Aha Da skjønner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15659 Skrevet Juni 16, 2012 Ingen som veit om jeg leilighet i løten/elverum?:-) dama har fått seg lærlingsplass i Elverum så da så da må man flytte:-):-):-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15660 Skrevet Juni 16, 2012 Om noen hadde spurt meg hvor jeg hadde vært den siste uka, så lagde jeg et svar til de jeg, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15661 Skrevet Juni 16, 2012 Om noen hadde spurt meg hvor jeg hadde vært den siste uka, så lagde jeg et svar til de jeg, hehe Du prøver å si at du traff Mus-olle`s Bimbo Åse som var veldig trång, men så fant du ut at hu hadde åreknuter så du tok Mora i Kåtaviken i stedet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15662 Skrevet Juni 16, 2012 Noen som har peiling på Jåta her?? Jeg har kjøpt meg gubbebil nr 1, altså en 03 avensis D4D (03 - 09) Jeg synes clutchen er litt rar/vond Den tar liksom litt langt inne snes jeg.. og kanskje litt brått? Er litt gøllei ved bykjøring når den er slik. Hvis den var slitt ville den vel tatt langt ute og ikke langt inne? Er det hydraulisk clutch på disse som på de gamle toyotane eller? Clutchvæske og bremsevæske i samme beholder? Isfall er den på max.. Men går kanskje å lufte systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15663 Skrevet Juni 17, 2012 spotta jeg deg på hamar i dag simen? eller bare noen som ligna? (vangsvegen) Det er fullt mulig. Men den eneste gangen jeg kan huske at jeg kjørte Vangsvegen var når jeg kjørte over rundkjøringa ved CC Men hvis du møtte meg enten rundt 08.10 eller 08.20 tiden så kan det stemme ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15664 Skrevet Juni 17, 2012 Satt in en Parrot Asteroid spiller helt utrolig at alt fungerer uten noe som helst knoting! Handsfree funksjonen, deling av Internett over blåtann, avspilling via blåtann alt fungerer som bare det! Så deilig med Internett radio uten radio støy! Du Daniel.. Den der blir du nødt til å vise frem til meg en gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15665 Skrevet Juni 17, 2012 Du prøver å si at du traff Mus-olle`s Bimbo Åse som var veldig trång, men så fant du ut at hu hadde åreknuter så du tok Mora i Kåtaviken i stedet? Skulle tro at en eller annen heller la merke til Ridskolan.. Men neida.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15666 Skrevet Juni 17, 2012 Du Daniel.. Den der blir du nødt til å vise frem til meg en gang! Det skal vi nok ordne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15667 Skrevet Juni 18, 2012 hihi artig og prate med bilen å si hva du vil høre på ^^, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15668 Skrevet Juni 18, 2012 Funker vel dårlig om du allerede hører på noe..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15669 Skrevet Juni 18, 2012 Funker vel dårlig om du allerede hører på noe..? neida er sånn når du trykker inn den "snakk til spilleren knappen" så muter den lyden, slik at du sier artisten eller albumet så finner den det å spiller det istedet Ser sikkert smart ut at man sitter å prater for seg selv i bilen men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15670 Skrevet Juni 18, 2012 Hehe, fiffig Har trua på slike løsninger framover. Håper denne enheten åpner øynene til konkurrentene og allerede etablerte bilstereoprodusenter, android er kommet for å bli i slike enheter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15671 Skrevet Juni 18, 2012 bilen fikk seg ny venn idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15672 Skrevet Juni 19, 2012 Vil anbefale alle som sliter med ryggplager osv til å dra på Kiropraktor Brumunddal... Var inne til time i dag med full undersøkelse av ryggen pga smerter i korsrygg. Han ville ta noen røngten bilder av ryggen for å se hva som var problemet. Forklarte meg av han så, og hva problemet var.. Også knakk han litt bakider for å fikse litt på det, gjorde seg.. For dette betalte je nette sum av 250.- kr: eek :.. Spurte om det var feil je:p.. sikkert 7-800kr hos andre kiropraktorer rundt her, som je har vært borti hvertfall.. ANBEFALES: vinke : Er det Dag Sverre du har vært hos? Kan absolutt anbefale han selv også. Kamerat av meg som driver det, og kiro har vært til stor hjelp for meg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15673 Skrevet Juni 19, 2012 ikke feil med noen kalde på Kreta gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15674 Skrevet Juni 19, 2012 saaaaataaaan som jeg hater Huyndai!!!!!! Skjønner ikke at det er mulig å lage til noe så dumt når en skal skifte skiver og klosser på de. Navet sammen med hjullageret er jo presset på sammen med skiva, dvs at for å skifte skiver så må navet og lageret presses av , hvilket igjen kan medføre at hjullageret kan gå i stykker også må plutselig det skiftes også...... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH.......&%$(/$%/(/)(/&%/$&$#$%#"Q#"$ : bh : edit: måtte bare få ut litt frustrasjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15675 Skrevet Juni 19, 2012 Er det Dag Sverre du har vært hos? Kan absolutt anbefale han selv også. Kamerat av meg som driver det, og kiro har vært til stor hjelp for meg også Morten heter han som knekker på meg.. Ska til han i mårra for sjekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...