Anbefalte innlegg

Fy fader skinn skjære meg nå ringte akkurat typen og sa han ikke kom allikevel.

Får jo ikke sikkerhet i lånet når bilen er mer enn 10 år gammel : bh :: bråk : Kunne jo ha sjekket dette litt før !

det der er såå jævla typisk :P

ikke sant Kim Rune? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til meg har det vært omvent.. :P At jeg som selger har trekt meg når de var kommet halvveis til meg for å hente bilen.. Ææææ eee hyggelii! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klimaproblemer er nok mest sannsynelig luft i systemet. Hadde dette problemet for noen uker siden. Bae og lufte radiatorn, så er alt i orden ;)

takk for tipset :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tullegutt.

Får jo ikke sikkerhet i lånet når bilen er mer enn 10 år gammel : bh :: bråk : !

: klø : ikke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: klø : ikke?

lurte jeg på også :P

Jeg hadde pant i min S2 og det var en 91 mod. Så det går nok.. Får vel ikke lån er vel egentlig sannheten..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er forskjellig fra bank til bank det,mener sparebanken hedmark har/hadde 15 år,var det sist jeg spurte på billån(starten på 2000 tallet)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toten sparebank hadde det samme, ikke eldre enn 10 år. Men det fikk ikke je vite før etter je hadde skrevet kontrakt med kjøper.. Så da ble det s2 på meg også gitt: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 x apotekkjøpt hostesaft = dritt

solbærsirup + varmt vann + ei helflaske finlandia = krem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Så hvis den ikke blir solgt før 30. Desember nå blir det å få den i strøken stand. Også selge den samme med alphardsa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HUFF. Nå er motorn full av snø :( Siste strekningen opp til meg så er det jorder på hver side av veien. Også har det blåst en del i kveld og natt. Så på det høyeste var snøen helt opp til grillen ca. Og jeg måtte jo bare kjøre på jeg :o

Menmen, nå står det en varmevifte og blåser ned i en del av motorn. Så får håpe det kanskje er litt bedre i morra. selvom trua er liten xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go mårrån følkens : trøtt : Snøkvitt ute nå gitt : ja : Ønsker alle en riktig så fin dag :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go mårrån følkens : trøtt : Snøkvitt ute nå gitt : ja : Ønsker alle en riktig så fin dag :)

God natta Lunde :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HUFF. Nå er motorn full av snø :( Siste strekningen opp til meg så er det jorder på hver side av veien. Også har det blåst en del i kveld og natt. Så på det høyeste var snøen helt opp til grillen ca. Og jeg måtte jo bare kjøre på jeg :o

Menmen, nå står det en varmevifte og blåser ned i en del av motorn. Så får håpe det kanskje er litt bedre i morra. selvom trua er liten xD

også tok du ikke bilder? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

også tok du ikke bilder? :P

Åssen bilder ? Jeg har en film fra motorrommet bare :P Kan legge ut den når jeg har kabel ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sinnsykt morsomt føre i går! Hoho:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sinnsykt morsomt føre i går! Hoho:D

Heelt enig der, 3.5time med quattro sladding gikk alt for fort:p.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant:) Håper det kommer enda mer snø i dag også, for da skal det bli enda mere klåing av gammel 100: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nå er du overbevist, du liker å leike med quattro nå? Ikke fullt så skeptisk lenger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro når det er en del snø, sånn at det faktisk slipper skikkelig på 3. gir også:D Litt "dølt" å bare leke rundt på 2. gir i lengden, mæssom!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moro når det er en del snø, sånn at det faktisk slipper skikkelig på 3. gir også:D Litt "dølt" å bare leke rundt på 2. gir i lengden, mæssom!

Er på 3 gir man liksom må konsentrere seg: haha :.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans ? Visste ikke at du var sammen med Mai Elin :P Kjenner jo hu xD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES! 15cm med nysnø og Quattro og 4 Motion, artig! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans ? Visste ikke at du var sammen med Mai Elin :P Kjenner jo hu xD

Hans Christian eller Hc,, ikke Hans er du snill: vinke :

Sammen vi ja.. snart 3år faktisk:p..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans Christian eller Hc,, ikke Hans er du snill: vinke :

Sammen vi ja.. snart 3år faktisk:p..

haha, okeii :) Skal huske det :)

Ikke dårlig ^^ Jeg drev såvidt det var med Charlotte en gang i tia serru : p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.