#15776 Skrevet Juli 6, 2012 Da flytter vi til Elverum rundt august: ))) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15777 Skrevet Juli 6, 2012 Få se hva dere skal bo i nå da ? Stua er nesten ferdig møblert her hjemme. Mangler bare tv benken. Den kommer til neste uke Blir saker ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15778 Skrevet Juli 7, 2012 Få se hva dere skal bo i nå da ? Stua er nesten ferdig møblert her hjemme. Mangler bare tv benken. Den kommer til neste uke Blir saker ! http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=35761704 får pynta litt så man vil så kan det bi fint:) Kjøpte deg leilighet du : ) Legg ut bilde da Simen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15779 Skrevet Juli 7, 2012 Begynner bli store gutter nå altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15780 Skrevet Juli 7, 2012 jaja:D Blir digg å flytte hjemme ifra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15781 Skrevet Juli 7, 2012 blir det sykkel eller taxi til jobb da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15782 Skrevet Juli 7, 2012 grattis ola 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15783 Skrevet Juli 7, 2012 Mista lappen, Ola? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15784 Skrevet Juli 7, 2012 jaja der forsvant golfen. da er det bare at passaten da. http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1479865&SimilarAdItemId=1479865 løp og kjøp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15785 Skrevet Juli 7, 2012 blir det sykkel eller taxi til jobb da? Haha:D Neida;) Har skyss der ifra:) grattis ola Takk for det Mista lappen, Ola? Ja, har desverre det. Mest uheldig vil jeg si men: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15786 Skrevet Juli 7, 2012 tror jeg har blitt stoppet 3-4 ganger siden jeg fikk lappen i 1997,muligens litt heldig at jeg heller aldri har fått en bot,eller mistet lappen(med bil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15787 Skrevet Juli 7, 2012 tror jeg har blitt stoppet 3-4 ganger siden jeg fikk lappen i 1997,muligens litt heldig at jeg heller aldri har fått en bot,eller mistet lappen(med bil) Blitt stoppa en gang av Politiet men litt flere av SVV: ) Men faen meg uheldig jeg vettu: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15788 Skrevet Juli 7, 2012 har blitt stoppet av svv en gang også,fikk en personlig innbydelse av dem: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15789 Skrevet Juli 7, 2012 har blitt stoppet av svv en gang også,fikk en personlig innbydelse av dem: dum : Hehe:D Er vel ikke alene om det:) Men får igjen førerkortet 19 setember:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15790 Skrevet Juli 7, 2012 får håpe man slipper og levere fra seg førerkortet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15791 Skrevet Juli 7, 2012 Det hadde jeg håpet å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15792 Skrevet Juli 7, 2012 Hva mener du med uheldig..? Fortell til onkel Stig hva som har skjedd.. Overdriv gjerne, ja lyg om nødvendig, men fortell vertfall!! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15793 Skrevet Juli 7, 2012 Hva mener du med uheldig..?Fortell til onkel Stig hva som har skjedd.. Overdriv gjerne, ja lyg om nødvendig, men fortell vertfall!! :-) Haha:D Kjørte i Furnesåsa og satt å snakka med dama. Tenkte ikke hvor hva fartgrensa da:) trudde det egentlig var 80km/t. Men der var det 60 km/t gitt, der sto lasern. Og jeg ble tatt i 87km/t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15794 Skrevet Juli 7, 2012 Æsj, den ER jo faktisk lei.. Er mange av oss som har mista lappen min mindre uskyldig vis enn det der, uflaks Ola! Men grattis med leilighet da vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15795 Skrevet Juli 7, 2012 Ja, 1km/t over grensa å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15796 Skrevet Juli 7, 2012 Jeg ble tatt en halv over grensa, men det var allerede loggført så da var det ikke noe å gjøre noe med. Midt på Dovrefjell på bar asfalt og perfekte kjøreforhold.. Men men, har lurt sluppet unna ting som ikke har vært like "uskyldig", så jeg tenker at totalsummen er sånn ca i likevekt.. Liker å tro det sjøl vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15797 Skrevet Juli 8, 2012 noen som har prøvd smartwax? selger det på bs bildeler og prisene er ikke så aller værst heller noen som har noen erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15798 Skrevet Juli 8, 2012 noen som har prøvd smartwax? selger det på bs bildeler og prisene er ikke så aller værst heller noen som har noen erfaringer? Var jo ganske gunstige priser på dette ja. Hakket billigere en CG, veldig like produkter også. Kan ikke du kjøpe inn å teste da, så fortelle oss om holdbarheten og kvaliteten etterpå ? Ser ut som det blir produsert av CG også.. http://www.autopia.org/forum/car-detailing-product-discussion/92210-smartwax-anybody-tried.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15799 Skrevet Juli 8, 2012 kan da sikkert teste for dere jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15800 Skrevet Juli 8, 2012 noen som vet hvordan det er og få lyddempet taket på en golf 4 med takluke?og hvordan det er og demontere taktrekket,tror jeg absolutt skulle ha dempet med noen lag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...