Anbefalte innlegg

Noe. Som veit om billige 225/35 18 eller til en grei pris da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at det er de som sitter på felga hans enda :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

helt riktig, de som sitter på felgene enda ;) kikket under bilen i dag å så det bare var corden innerst på alle dekkene :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ååh, drittlei det norske været :(

Så vi bestilte likesågodt en to ukers lang ferie i Bulgaria i håp om at det er bedre vær der :)

All inclusive og 4+ stjerner. Skal bli godt :) Gratis mat og drikke i baren er vel ikke feil :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor og hvilket hotell skal dere bo på Pål ? :) Var i Bulgaria for ganske så lenge sia. Men er fint der da :D

Anders: Slik blir det når man skal kjøre lavt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor og hvilket hotell skal dere bo på Pål ? :) Var i Bulgaria for ganske så lenge sia. Men er fint der da :D

Anders: Slik blir det når man skal kjøre lavt :)

du sier noe der ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristal heter hotellet, ligger i Golden Sands :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan det er og få lyddempet taket på en golf 4 med takluke?og hvordan det er og demontere taktrekket,tror jeg absolutt skulle ha dempet med noen lag.

helt kurant å ta ned trekket :) må ut med _alt_ av lys og håndtak og stolpetrekk men det er bare ren skruing ikke noe triks ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mulighet til å bytte en foring i bakstillinga for meg? :) Haster litt!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken av disse to øverste bruker dere? Skjønner jo at det kanskje går dobbelt så fort med den doble, men klarer man å følge med på begge samtidig? :P I mitt hode må man jo uansett trå like mange ganger på pedalen for å få ut gammel og inn ny bremsevæske selv om man lufter én eller to samtidig, og da går det jo ikke dobbelt så fort læll..? :P

http://www.biltema.no/no/Sok/?query=bremselufter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde bare den doble, for den består såvidt jeg kan forstå av to enkle, hahaha.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var litt uheldig her tidlig i uka..

PaddeFlat.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått spilleren til og virke enda simen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slem å slem.. Jeg stoppa jeg, jeg dytta'n unna, men den hoppa tilbake midt i sporet, og det var faktisk ikke sjans å kjøre noe annet sted. Trangt og jævlig der, å ikke helvete om jeg går ut av bilen enda en gang for å dytte'n unna flere ganger, han fikk sine sjanser.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slem å slem.. Jeg stoppa jeg, jeg dytta'n unna, men den hoppa tilbake midt i sporet, og det var faktisk ikke sjans å kjøre noe annet sted. Trangt og jævlig der, å ikke helvete om jeg går ut av bilen enda en gang for å dytte'n unna flere ganger, han fikk sine sjanser.. :P

Men du gikk ut og tok bilde :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje ikke det lureste og legge ut bilde heller,ettersom de er fredet,= kan bli stor bot:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er FROSK fredet?? : eek : Finnes jo tusen milliarder av dem i enhver liten kulp jo..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det.

Norske amfibier og reptiler er fredet etter Viltloven

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke jakta på'n uansett jeg.. Den sto i vegen, jeg tok bilde av den og dytta den vekk. Jeg rakk å kjøre forbi trekkvogna før den spratt tilbake i hjulspora til trekkvogna og gudene vet hvorfor den hoppa tilbake, men når da semitrailern kommer så hadde jeg ikke mulighet eller noe særlig lyst å stoppe.. Så da ble vi en frosk mindre, too fucking bad.. :D

Ja jeg gikk de 50 metrene tilbake etterpå for å ta bilde av den mens noen andre lasta trailern min. Booo-fucking-hooo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan komme til skogen ved meg og hente en ny :P Ca 1000 frosker i dammen ved meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du fått spilleren til og virke enda simen?

Bilen står i Furnes. Har ikke vært hjemme på en stund. Med andre ord; nei :P Men har ikke prøvd heller vel og merke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.