#15801 Skrevet Juli 11, 2012 Noe. Som veit om billige 225/35 18 eller til en grei pris da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15802 Skrevet Juli 11, 2012 Jeg var fornøyd med federal ss595 fra dekkonline. Men har hørt at man kan være uheldig å få dekk som man nesten aldri får avbalansert derfra. http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=89557772.129.25311&typ=R-219586&ranzahl=4&Breite=225&Quer=35&Felge=18&Speed=H&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=129&sowigan=So 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15803 Skrevet Juli 11, 2012 regner med at det er de som sitter på felga hans enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15804 Skrevet Juli 11, 2012 Da må man jo si det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15805 Skrevet Juli 11, 2012 helt riktig, de som sitter på felgene enda kikket under bilen i dag å så det bare var corden innerst på alle dekkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15806 Skrevet Juli 11, 2012 Ååh, drittlei det norske været Så vi bestilte likesågodt en to ukers lang ferie i Bulgaria i håp om at det er bedre vær der All inclusive og 4+ stjerner. Skal bli godt Gratis mat og drikke i baren er vel ikke feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15807 Skrevet Juli 11, 2012 Hvor og hvilket hotell skal dere bo på Pål ? Var i Bulgaria for ganske så lenge sia. Men er fint der da Anders: Slik blir det når man skal kjøre lavt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15808 Skrevet Juli 11, 2012 Hvor og hvilket hotell skal dere bo på Pål ? Var i Bulgaria for ganske så lenge sia. Men er fint der da Anders: Slik blir det når man skal kjøre lavt du sier noe der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15809 Skrevet Juli 11, 2012 Kristal heter hotellet, ligger i Golden Sands 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15810 Skrevet Juli 11, 2012 noen som vet hvordan det er og få lyddempet taket på en golf 4 med takluke?og hvordan det er og demontere taktrekket,tror jeg absolutt skulle ha dempet med noen lag. helt kurant å ta ned trekket må ut med _alt_ av lys og håndtak og stolpetrekk men det er bare ren skruing ikke noe triks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15811 Skrevet Juli 12, 2012 Noen som har mulighet til å bytte en foring i bakstillinga for meg? Haster litt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15812 Skrevet Juli 13, 2012 Its flyday ...the 13th 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15813 Skrevet Juli 13, 2012 Hvilken av disse to øverste bruker dere? Skjønner jo at det kanskje går dobbelt så fort med den doble, men klarer man å følge med på begge samtidig? I mitt hode må man jo uansett trå like mange ganger på pedalen for å få ut gammel og inn ny bremsevæske selv om man lufter én eller to samtidig, og da går det jo ikke dobbelt så fort læll..? http://www.biltema.no/no/Sok/?query=bremselufter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15814 Skrevet Juli 14, 2012 De hadde bare den doble, for den består såvidt jeg kan forstå av to enkle, hahaha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15815 Skrevet Juli 14, 2012 Var litt uheldig her tidlig i uka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15816 Skrevet Juli 14, 2012 Du er slem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15817 Skrevet Juli 14, 2012 har du fått spilleren til og virke enda simen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15818 Skrevet Juli 14, 2012 Slem å slem.. Jeg stoppa jeg, jeg dytta'n unna, men den hoppa tilbake midt i sporet, og det var faktisk ikke sjans å kjøre noe annet sted. Trangt og jævlig der, å ikke helvete om jeg går ut av bilen enda en gang for å dytte'n unna flere ganger, han fikk sine sjanser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15819 Skrevet Juli 14, 2012 Slem å slem.. Jeg stoppa jeg, jeg dytta'n unna, men den hoppa tilbake midt i sporet, og det var faktisk ikke sjans å kjøre noe annet sted. Trangt og jævlig der, å ikke helvete om jeg går ut av bilen enda en gang for å dytte'n unna flere ganger, han fikk sine sjanser.. Men du gikk ut og tok bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15820 Skrevet Juli 14, 2012 kanskje ikke det lureste og legge ut bilde heller,ettersom de er fredet,= kan bli stor bot:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15821 Skrevet Juli 14, 2012 Er FROSK fredet?? Finnes jo tusen milliarder av dem i enhver liten kulp jo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15822 Skrevet Juli 14, 2012 stemmer det. Norske amfibier og reptiler er fredet etter Viltloven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15823 Skrevet Juli 14, 2012 Jeg har ikke jakta på'n uansett jeg.. Den sto i vegen, jeg tok bilde av den og dytta den vekk. Jeg rakk å kjøre forbi trekkvogna før den spratt tilbake i hjulspora til trekkvogna og gudene vet hvorfor den hoppa tilbake, men når da semitrailern kommer så hadde jeg ikke mulighet eller noe særlig lyst å stoppe.. Så da ble vi en frosk mindre, too fucking bad.. Ja jeg gikk de 50 metrene tilbake etterpå for å ta bilde av den mens noen andre lasta trailern min. Booo-fucking-hooo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15824 Skrevet Juli 14, 2012 Kan komme til skogen ved meg og hente en ny Ca 1000 frosker i dammen ved meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15825 Skrevet Juli 14, 2012 har du fått spilleren til og virke enda simen? Bilen står i Furnes. Har ikke vært hjemme på en stund. Med andre ord; nei Men har ikke prøvd heller vel og merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...