Anbefalte innlegg

var glatt og kjøre stortruck uten pigger i dag ja:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her inne som er med på boligjakten nå ell? En bilmekaniker ell no fra Hamar som kjører opphora Passat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her inne som er med på boligjakten nå ell? En bilmekaniker ell no fra Hamar som kjører opphora Passat.

Han var lærling på Bilia før og jobber på Bilkompaniet i dag. Øyvind Sveen heter han. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så jævla digg med nybygd pc..

Åh herre!!!

Gleder meg til å installere litt tungdrevne program i morra så jeg får testa hvordan den yter under press også.. brom brom ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så jævla digg med nybygd pc..

Åh herre!!!

Gleder meg til å installere litt tungdrevne program i morra så jeg får testa hvordan den yter under press også.. brom brom ;)

Specs på maskina?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er de:

Fractal Design Define R4 Black Pearl

ASUS P8Z77-V PRO/THUNDERBOLT

Intel Core i7-3770K Ivy Bridge

Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 PCI-Express 3.0

Corsair 32 GB DDR3 1866MHz (4x8)

Corsair H40 Hydro Series CPU Kjøler

2 x OCZ Agility 3 SSD - 240GB

Lexar Professional USB 3.0 Dual-Slot

Western Digital My Book® Essential 3TB USB 3.0

CoolerMaster Silent Pro M2 720W

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått igang boxee boxen også, og er strålende fornøyd med den!

Skjønt, jeg har ikke fått til at den henter filer over lokalt nettverk enda. Men den er på internett og den spiser alt av formater jeg har slengt til den via usb og SD-kort, og siden den 3TB ekstern-disken er tiltenkt å være brukt som mediebibliotek til boxee'n så vil vel det være godt nok for meg tenker jeg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig med liv her synes jeg :D

IT`S FLYDAAAY!

audi_ur_quattro_jump.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten: Var lista ok eller var det noe som mangla..? Den scora 7,7 på den windows ytelsestesten, var prosessor og minne som trakk ned, ellers er resten på 7,9 av 7,9..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haaaahahaha.. Fy faen! Jeg tør påstå at dere bør faen ikke prøve å skremme meg, og lykkes med det.. Da smeller det! Det fikk jeg akkurat testa ut..

Satt på dass(ok, toalettet for dere fisefine) med buksa rundt anklene og var ferdig med mitt fornødende og skulle putte mobilen tilbake i lomma..

Når den var på plass i lomma så jeg den største styggeste edderkoppen EVER en halv millimeter fra fingrene mine.. Jeg er ikke så veldig redd edderkopper, men læll..

Jeg skvatt noe så forpult jævlig, men reaksjonen var overraskende.. Jeg tok en skikkelig ninja-move med handa og klemte dritten til skviiiiis inni håndflata mi..

Så advarsel til dere som har tenkt å skremme meg, da bør det være på en måte som ikke innebærer at dere hopper ut foran meg så jeg kan få lagt hånd på dere, det tror jeg nemlig kan bli stygt.. hahaha..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom hovedsidene for å betale kontigent for neste år nettopp, når jeg da ble sendt inn på mine egne sider igjen etterpå så fant jeg ut at jeg er ikke født enda.. Faktisk ikke på en hel jævla masse år..

Født:30. november 2036

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom hovedsidene for å betale kontigent for neste år nettopp, når jeg da ble sendt inn på mine egne sider igjen etterpå så fant jeg ut at jeg er ikke født enda.. Faktisk ikke på en hel jævla masse år..

Født:30. november 2036

Skulle egt stå 1936 der vel? :-P ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare endre skrivefeilen du en gang har skrivet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle egt stå 1936 der vel? :-P ;-)

Håhåhå... Frekke lille jævel.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i nærheten som kunne tenke seg et audi s2 coupe prosjekt? Hatt det stående i mange år, ser ikke ut som det kommer seg no vei.

Norske skilter,rs2 girkasse osv. Tenkte jeg skulle skjekke litt her før jeg evt la den ut. Ser for meg rundt 60tusen. Helt karroseri, men litt mangler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil med dette si takk for meg, takk for alt..

Det har vært en fryd å være med dere i denne klubben og alt den har gitt meg. Men nå føler jeg bare ikke for å leve lenger, håper det er greit for dere..

For nå har minstejenta fått seg blokkfløyte på skolen...!! :(

[/tristsomfaen]

Som en mulig annen utveg så vurderer jeg å heller lære henne hvordan hun bruker stikksaga, og være veldig spesifikk på at hun IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHET MÅ FINNE PÅ Å SAGE I BLOKKFLØYTA SI!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har vært en fryd å være med dere i denne klubben og alt den har gitt meg. Men nå føler jeg bare ikke for å leve lenger, håper det er greit for dere..

[/tristsomfaen]

Som en mulig annen utveg så vurderer jeg å heller lære henne hvordan hun bruker stikksaga, og være veldig spesifikk på at hun IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHET MÅ FINNE PÅ Å SAGE I BLOKKFLØYTA SI!!!

Hahahaha.... Dagens..... Ørepropper er saker.: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en hel, pen og tornadorød forskjerm til Golf 2 liggendes? Høyre side/passasjersiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[/tristsomfaen]

: haha :

sleng deg rundt å gi jenteungen en el-gitar først som sist :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en hel, pen og tornadorød forskjerm til Golf 2 liggendes? Høyre side/passasjersiden.

Neii, men har venstre framskjerm til passaten din ? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til 3BG? Uansett, så hjelper ikke det stort, for jeg må ha til Golf:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til 3BG? Uansett, så hjelper ikke det stort, for jeg må ha til Golf:p

Neii, 35i. Modifiser den jeg har da? Treng penger : (

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.