#16576 Skrevet November 30, 2012 ingen som har 25kvm med panel å gi bort? gikk brått tom for panel og cash Mvh Arga snickaren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16577 Skrevet November 30, 2012 skaff deg kredittkort,så får vi sett deg på både luksusfellen og sinnasnekkeren:) som selv håper og slippe og komme på sinnasnekkeren,selv om ting tar tid med oppussing,male er kjedelig,enda kjedeligere og fjerne klistremerker fra 70 tallet før maling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16578 Skrevet November 30, 2012 neh, -2mill får holde altså hehe har ikke noe hast med å bli ferdig men blir plutselig kaldt å holde på utover nå så hadde blitt godt å fått ferdig vegger så jeg kan fyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16579 Skrevet November 30, 2012 tar som regel lenger tid en man tror,mye dyrere en man tror også,driver og pusser opp et rom på ca 8kvm nå,det har kostet ca 10k i bare panel/lister/gulv,+ rørleggeren skulle ha 1500kr for og koble av radiatoren. så må jeg legge opp ca 20m med strømkabel,en lysbryter,2 fordelingsbokser og 4-5 stikkere,det skal vel elektrikkeren sikkert ha minst 15k for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16580 Skrevet November 30, 2012 Har innreda 2etg i garasjen med gulv isolasjon , kabling kontakter og lamper men har enda,ikke runda 10k og dette er 20kvm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16581 Skrevet November 30, 2012 regner med at elektrikkeren er av den billige sorten da? hadde nok sluppet mye billigere om jeg hadde kjøpt retur panel på jobben,men kjøpte ferdigmalte mdf plater,skal ta en vegg i stuen ettervert også,har lyst på tindre bronsje på en vegg,koster kun 300kr kvm + mva,men får litt rabatt på jobben. må prøve og få en elektrikker til og ta det svart,og kjøpe alt el utstyret på megaflis,ellers så blir det dyrt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16582 Skrevet Desember 1, 2012 Om dere skal ha ny oppvaskkum, så IKKE kjøp den på megaflis. Det var noe ræl for å si det pent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16583 Skrevet Desember 1, 2012 Elektrikkern var ikke så værst i pris nei pleier ikke å betale meg selv jeg Men skal nok ikke ha noe oppvaskkum i garasjen Pål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16584 Skrevet Desember 1, 2012 Om dere skal ha ny oppvaskkum, så IKKE kjøp den på megaflis. Det var noe ræl for å si det pent.. Gi den bort til meg da. Hehe. Du kommer hit i kveld du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16585 Skrevet Desember 1, 2012 Nei, nå er den allerede montert:p Ja, jeg kommer Egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16586 Skrevet Desember 1, 2012 Elektrikkern var ikke så værst i pris nei pleier ikke å betale meg selv jeg Men skal nok ikke ha noe oppvaskkum i garasjen Pål Håh, så kjedelig du er da.. Er da vaffal verdt en håndjager en slik jobb.. Litt kvalitetstid alene med frøken høyre, mmm-mmmm-mmmmmmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16587 Skrevet Desember 2, 2012 snakker om å flytte cash fra egen til egen konto sånne "frynsegoder" må en jo ta seg tid til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16588 Skrevet Desember 4, 2012 hmm lokallaget gått i hi eller? ;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16589 Skrevet Desember 4, 2012 hmm lokallaget gått i hi eller? ;P Neida bare kommer seg smått etter julebordet tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16590 Skrevet Desember 4, 2012 Noen som har vagcom?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16591 Skrevet Desember 4, 2012 Har endelig kommet meg etter julebordet:-):-) Var hyggelig det:-D Snør endelig i elverum:-):-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16592 Skrevet Desember 4, 2012 Noen som har vagcom?:-) Skule hatt noen til og sett på passaten også. Så si fra vis du finner noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16593 Skrevet Desember 5, 2012 Skikkelig nydelig interiør i den ellers så råe bilen! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37526302 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16594 Skrevet Desember 5, 2012 Skule hatt noen til og sett på passaten også. Så si fra vis du finner noen. Jeg har kabel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16595 Skrevet Desember 5, 2012 Jeg har kabel Har du programvare også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16596 Skrevet Desember 5, 2012 Har du programvare også? Selvsagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16597 Skrevet Desember 5, 2012 Jeg har kabel Mye skal du ha for og lese av en dag da? Var det du som var til marius også? Bor nesten ved han bare i krysse neden for mørkvedskolen i parkvegdn gjøkvegen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16598 Skrevet Desember 5, 2012 Mye skal du ha for og lese av en dag da? Var det du som var til marius også? Bor nesten ved han bare i krysse neden for mørkvedskolen i parkvegdn gjøkvegen. Det blir vi helt sikkert enige om Og ja det var meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16599 Skrevet Desember 6, 2012 Selger s2 for 50tusen.Ligger tråd på tilsalgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16600 Skrevet Desember 6, 2012 Tenker jeg tar en sånn jeg..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...