Anbefalte innlegg

Unner ingen å ha kikhoste..

holdt på 1 måned nå og i værstefall kan det vare i 3 til.. Hoster til man mister pusten eller brekker seg, jævlig digg : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er noen av dere i og rundt Hamar som har sett denne SAAB`en? Min gamle bil så lurte på om den ennå er i live :P

8fhlb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du.. Off Topic i denne tråden? Det utgår no jævlig!

Men jeg tror ikke du klarte å komme off topic siden tråden heter off-topic.. :P

Ikke sett bilen jeg vertfall, men ville nok lagt merke til'n siden jeg er Scaniagutt.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hurra,sengeliggende med oppkast og dritua,og det som er enda morsommere,rakk faen meg ikke på dass,så spydde rett utenfor dassdøra: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Unner ingen å ha kikhoste..

holdt på 1 måned nå og i værstefall kan det vare i 3 til.. Hoster til man mister pusten eller brekker seg, jævlig digg : gråter :

haha, det hadde for over 10 år siden. det var noe helt jævlig. var nok og reise seg opp i senga så var det og hoste til man brakk seg. gå opp trappa betydde 3 stoppe-pauser med påfølgende spying.

hadde det fra januar til litt uti mai. værste "sjuka" jeg noensinne har hatt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager en liten off topic her, håper det går bra. Lurer på om det er noen av dere i og rundt Hamar som har sett denne SAAB`en? Min gamle bil så lurte på om den ennå er i live :P

8fhlb.jpg

Det går en veldig lik en i elverum traktene.

Var på et treff borti flisa og da så jeg en som var veldig lik hvertfall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, det hadde for over 10 år siden. det var noe helt jævlig. var nok og reise seg opp i senga så var det og hoste til man brakk seg. gå opp trappa betydde 3 stoppe-pauser med påfølgende spying.

hadde det fra januar til litt uti mai. værste "sjuka" jeg noensinne har hatt

Kan ikke si jeg gleder meg noe særlig til jobb igjen på mandag nei..

var ute for og hente posten i dag.. typ 30meter og trudde jeg skulle dø.. nei fy f.. håper det blir med denne ene gangen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noe erfaring med kjemisk anker i leca når det er forbanna kaldt? :P evt noe merke som er tess?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om ikke den saaben hører til på stange for tida. trur det er en som heter john adrian moen som har den nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke si jeg gleder meg noe særlig til jobb igjen på mandag nei..

var ute for og hente posten i dag.. typ 30meter og trudde jeg skulle dø.. nei fy f.. håper det blir med denne ene gangen

Det sies jo at kikhoste er noe du har kun 1 gang og da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sies jo at kikhoste er noe du har kun 1 gang og da :)

hehe ja, vel etter hva jeg har lest litt om så kan man få det flere ganger om man er uheldig, i første omgang skulle man jo egentlig vært immun siden man er vaksinert men neida.. Men får vel bare bite tenna sammen. Verste er jo at man kan ha det så sinnssykt lenge.. : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen her som hvet om en butikk i lillehammer området som selger karosseribly? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen her som hvet om en butikk i lillehammer området som selger karosseribly? :)

Würth har ihvertfall.. Jeg liker det dem har best.. Du må også ha Berafix for å få heft i plata.. Rør godt for alle godsakene synker til bunnen, uten de, ingen heft.. Pensle på ett tynt lag, varm opp med propan brenner, tørk av med papir mens varmt, så er det bare å bre på tinn..

Kjøp også med ei tinn skje om du ikke har..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattig faen jeg vettu, så må selge unna ting for å få råd til noe nytt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fattig faen jeg vettu, så må selge unna ting for å få råd til noe nytt :P

Haha rikere enn meg da:p fikk unger så der gikk penga hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du.. Off Topic i denne tråden? Det utgår no jævlig!

Men jeg tror ikke du klarte å komme off topic siden tråden heter off-topic.. :P

Ikke sett bilen jeg vertfall, men ville nok lagt merke til'n siden jeg er Scaniagutt.. ;)

Haha, sorry! Kopierte teksten direkte fra en annen tråd så glemte å endre den :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går en veldig lik en i elverum traktene.

Var på et treff borti flisa og da så jeg en som var veldig lik hvertfall.

lurer på om ikke den saaben hører til på stange for tida. trur det er en som heter john adrian moen som har den nå :)

Takk for det :-) Var han som kjøpte den av meg også, godt å høre at den er i live :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man tak i ny bondpanne til 1,9 tdi fort og billig? Grrrtrrr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har skifte bunnpannde på 2001 mod passat 1,9tdi 4 motion? Mye arbeid? Vurdere sterkt og ta clutsjen når jeg først er i gang da den er slitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye jobb det er, skal jeg ikke si for sikkert, men det er sjelden en stor operasjon å skifte bunnpanne. Å skifte clutch derimot, går for å være en ganske så stor operasjon:p Skal du skifte det på Passaten, kan du likeså greit ta med svinghjulet i samme slengen, med mindre det ikke har blitt skiftet de siste 150-200k km.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.