#16626 Skrevet Desember 13, 2012 Bytte panna er greit tidkrevende det å gett lønner seg å henge motor å løsne stabstag for å få tilgang til alle skruer, sitter en helt kukete til mellom bunnpanna å svinghjul på noen å kjøp pakningsguffa på møller å få det helt rent å få det på plass kjapt Husk pakning til nivåfølern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16627 Skrevet Desember 13, 2012 ja var det jeg frykte.var noen her inne som mente det var gjort på 3 timer men tror itte det var 4 motion. ifølge sån verkste greier så var det 7,5t. og mente dem måtte løsne girkassa like vel. men spørsmåle er om det er lettest og ta girkassa ned eller motor opp. men regner med og prøve på girkasse ned. hva er det med svinghjule på passat? skal jo normalt itte være problem med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16628 Skrevet Desember 13, 2012 hva er svakheten med svinghjule? tror jeg skal se på det som er der er jo 6-7000 for det jo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16629 Skrevet Desember 14, 2012 hør med Roger Hjelmseth du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16630 Skrevet Desember 14, 2012 Dobbeltmasse svinghjul, så du får vibrasjoner etterhvert. Kan skifte det med en gang, så slipper du å gjøre jobben to ganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16631 Skrevet Desember 16, 2012 Noen som tar på seg og skifte clutch og bunndpanne på passat1,9tdi 4 motion 2001 til en bilig penge? Eller har lyst og kjøpe den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16632 Skrevet Desember 18, 2012 Hei på døkk. Lure på om det er noen her med vag com som har såpass ny programvare at den tar up!'en min? Skulle gjerne ha likt å bestemme litt mere over hvilke lys som skal lyse når... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16633 Skrevet Desember 18, 2012 Selger nå min passat 1,9 tdi 4 motion bunnpanna har røki og clutshen må skiftes. Den har gått 280 er trendlain har bud på 40 selges høytbuden over det gjærne før jul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16634 Skrevet Desember 19, 2012 har laget salgstråd nå. http://forum.vacn.no/showthread.php?249814-passat-1-9tdi-4motion-48000kr&p=2708143#post2708143 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16635 Skrevet Desember 19, 2012 Smartass of the day..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16636 Skrevet Desember 19, 2012 Trur je skal dra den der selv om jeg blir stoppet noen gang minus slutten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16637 Skrevet Desember 19, 2012 Noen som er interresert i å kjøpe en Audi 100 avant 2,3 Quattro typ 44? Send PM om du er interresert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16638 Skrevet Desember 20, 2012 noen som trenger en cupra r leppe?har en ny leppe som jeg tviler på om jeg kommer til og bruke de nermeste årene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16639 Skrevet Desember 20, 2012 noen som trenger en cupra r leppe?har en ny leppe som jeg tviler på om jeg kommer til og bruke de nermeste årene Kunne ikke sagt det før ama ? min knakk jo i 2 her kan man si, så jeg bestilte ny fra møller på Tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16640 Skrevet Desember 20, 2012 mye kostet den nå da?mener jeg betalte 350-400kr for den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16641 Skrevet Desember 20, 2012 mye kostet den nå da?mener jeg betalte 350-400kr for den 367 ink moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16642 Skrevet Desember 20, 2012 noen som trenger en cupra r leppe?har en ny leppe som jeg tviler på om jeg kommer til og bruke de nermeste årene Mye ska du ha? Min er støgg av subbing og jeg regne med den går med i vinter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16643 Skrevet Desember 21, 2012 Mye ska du ha? Min er støgg av subbing og jeg regne med den går med i vinter Monterings tips? Har en liggende jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16644 Skrevet Desember 21, 2012 Monterings tips? Har en liggende jeg også Jeg kjøpte meg rustfrie 5mm bolter, skiver og muttere på biltema. Borra gjennom de "øra" på lippa og gjennom fangeren. Pass på og skjær til de 2 tappene på mitten så får ønsket høyde på lippa. Så er det bare og skru den fast med bolter på mitten, så bortover mens du bøyer den etter formen på fangeren.. Om det var å skjønne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16645 Skrevet Desember 21, 2012 Jeg kjøpte meg rustfrie 5mm bolter, skiver og muttere på biltema. Borra gjennom de "øra" på lippa og gjennom fangeren. Pass på og skjær til de 2 tappene på mitten så får ønsket høyde på lippa. Så er det bare og skru den fast med bolter på mitten, så bortover mens du bøyer den etter formen på fangeren.. Om det var å skjønne Enig her! Gjorde det samma for å få den til å henge der je ville.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16646 Skrevet Desember 21, 2012 Vanlige skruer rett oppi. Brukte det på konebilen. Funker fint det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16647 Skrevet Desember 21, 2012 Er ingen her som har noen latterlig lave priser på dører og vinduer? Har ett helt hus som det skal byttes det meste på.. Dører og vinduer spiser såpass hardt inn i budsjettet for "nødvendige oppgraderinger", så må bare spørre litt rundt i de kanaler jeg har tilgjengelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16648 Skrevet Desember 21, 2012 går fort mange tusenlapper når vinduene skal skiftes ja,+ lister/utforinger også,er fort 1000-1500kr pr vindu det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16649 Skrevet Desember 21, 2012 Kommer definitivt til å strø rundt meg med penger en stund fremover ja Selv om vinduer/dører er en stor utgiftspost er det allikevel langt ifra den største ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16650 Skrevet Desember 21, 2012 skulle ha skiftet alle vinduene dørene selv,er bare 10 vanlige vinduer(ca 120x120)2 mindre vinduer på do/bad,3 store vinduer på stue,2 terrase/balkongdører,og utgangsdør,med et smalt vindu ved siden av,og 10 innvendige dører,vinduene er fra ca 1980,har ikke sett på noen pris,men blir nok fort 150-200k tenker jeg,men får ustette det noen år,skal skifte taket til våren,og har startet med og pusse opp litt inne. og bad/kjøkken må tas ettervert. har heldigvis en onkel som er snekker som skal hjelpe til litt med taket,og materialer får jeg billig selv,ansattutlegg er fineste sorteringstypen også håper også og få en elektrikker til og jobbe litt på kveldstid/helg,og som godtar at jeg kjøper inn el-utstyret selv,er ikke interesert og betale 1000kr for en kontakt,jeg kan kjøpe mye billigere selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...