#16776 Skrevet Februar 14, 2013 Kim Rune du sikkert har møtt da, passer fint med tia fått begynt på det nye anlegget enda da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16777 Skrevet Februar 14, 2013 har bare ingen lyd akk nå, tenkte å få revet ut noe baki i helga, så får vi se når det blir noe, nye basskassa er klar, men ikke plass i bilen enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16778 Skrevet Februar 14, 2013 blir det ikke bakseter i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16779 Skrevet Februar 14, 2013 blir baksete, men kasse på 170 liter tar litt plass, så bagasjen må i baksetet heretter, ikke akk det var plass fra før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16780 Skrevet Februar 15, 2013 Ah, ja jeg tenkte faktisk på Kim Rune, men trodde han jobba borti Stange eller noe..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16781 Skrevet Februar 16, 2013 Bare last ned, det gjorde jeg har laste ned men får opp bare opp option dem andre får man ikke tryket på. og gjør jeg en test får jeg opp interface not fund. vurdere sterkt en orginal kabel snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16782 Skrevet Februar 16, 2013 har laste ned men får opp bare opp option dem andre får man ikke tryket på. og gjør jeg en test får jeg opp interface not fund.vurdere sterkt en orginal kabel snart. Åå jeg som ikke husker noe nå Men les på hjemme siden, det gjorde jeg. Da fikser du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16783 Skrevet Februar 16, 2013 Hoi! Det er masekråka igjen.. Er det noen her med vag-com som har lyst å slette en feilmelding jeg fikk i dag når jeg kobla ut hanskerom og sjåførstol? Airbag-lampa begynte å lyse sjøh, og det er visst normalt når disse delene blir koblet ut litt.. I morra hadde passa hjælma bra for meg, men om ingen får til dét så finner vi et annet tidspunkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16784 Skrevet Februar 16, 2013 hadde du hatt litt eldre bil,så kunne du fått lånt min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16785 Skrevet Februar 17, 2013 Sier bare Skål jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16786 Skrevet Februar 17, 2013 om du kobler fra batteriet i en halvtime (ca.) så slettes vel feilkodene? mener det er sånn på eldre a4 ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16787 Skrevet Februar 17, 2013 noen som har ei 16v blokk? KR el PL?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16788 Skrevet Februar 17, 2013 2e aba blokk har je 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16789 Skrevet Februar 17, 2013 det funkar inte må være 1.8 16v. enten KR eller PL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16790 Skrevet Februar 17, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=39518637&kwUnica=vw%20gti Samma blokka el? såg snaaaasen ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16791 Skrevet Februar 17, 2013 detta er ei 1.9 blokk skal være 1.8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16792 Skrevet Februar 17, 2013 Riktig.. fordi den skal være "orginal"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16793 Skrevet Februar 17, 2013 mer eller mindre ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16794 Skrevet Februar 17, 2013 Tør ikke koble fra batteriet jeg.. Redd for at startsperre og slikt skal koble inn da.. Men regner med en eller annen snubler innom og hyler ut at de kan hjelpe meg en gang. Visst ikke får jeg kjøre til Kløfta igjen og få det fiksa der Har planer om vag-com sjøl også snart, men får vente litt med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16795 Skrevet Februar 17, 2013 hadde du hatt litt eldre bil,så kunne du fått lånt min:) Hvordan vagcom har du da? Har vel den med brei kontakt? Og ikke to små? Som det er på gamle biler. Har vagcom av 409 programe og vcds med hex ingen orginal så slitter med og få igan programe. Så driver og leser litt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16796 Skrevet Februar 17, 2013 Tør ikke koble fra batteriet jeg.. Redd for at startsperre og slikt skal koble inn da.. Men regner med en eller annen snubler innom og hyler ut at de kan hjelpe meg en gang. Visst ikke får jeg kjøre til Kløfta igjen og få det fiksa der Har planer om vag-com sjøl også snart, men får vente litt med det. vis du vil ta en tur kan vi se om den vil fungere på bilen din kansje det er noe feil med bilen min. får opp dete når jeg prøver og søke på bilen feil cam port : men bruker jo usb interface ikke monter : har ikke peil på. tending ikke aktiv: har prøvd avslått på alle hakken og at bilen går. k-line låst : hva er det? firmware treng oppdatering: har jo laste ned den nyeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16797 Skrevet Februar 17, 2013 har 16pin kontakt,sånn som denne her: http://www.ross-tech.com/vag-com/images/DLC_Pinout.gif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16798 Skrevet Februar 17, 2013 Tør ikke koble fra batteriet jeg.. Redd for at startsperre og slikt skal koble inn da.. Men regner med en eller annen snubler innom og hyler ut at de kan hjelpe meg en gang. Visst ikke får jeg kjøre til Kløfta igjen og få det fiksa der Har planer om vag-com sjøl også snart, men får vente litt med det. da har jeg fåt igang vcds kontakta mi så vis du vil kan vi se på det. kontakt meg på pm med tlf nr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16799 Skrevet Februar 17, 2013 har 16pin kontakt,sånn som denne her:http://www.ross-tech.com/vag-com/images/DLC_Pinout.gif den fungere frem til 05 på alle biler mener jeg er når dem begynner med can at du må ha den nye typen. men den nye typen går på dem gamle også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16800 Skrevet Februar 17, 2013 hvem var det som drev med solfilm rundt her..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...