#16801 Skrevet Februar 18, 2013 noen som har ei 16v blokk? KR el PL?????? jeg har ! usikker på motorkode enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16802 Skrevet Februar 19, 2013 Noen som har takstativ til bruk på rails? Biltema har et til 299,-, men tar gjerne imot et Thule til en lignende pris, dersom noen har et de vil bli kvitt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16803 Skrevet Februar 20, 2013 Da har man vist blitt overtalt til å gå til innkjøp av RC fly og diverse stuff.. Så får vel være føre var å gå til innkjøp av lim.. MYE lim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16804 Skrevet Februar 20, 2013 har et par helikoptere jeg,de har minimalt med flyvetid,men har blitt brukt endel som jordfreser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16805 Skrevet Februar 20, 2013 har et par helikoptere jeg,de har minimalt med flyvetid,men har blitt brukt endel som jordfreser Nå er vel helikoptre mye værre å fly ? nei vi er en liten gjeng på jobb som har det som en liten hobby sånn av å til så skal bli morro å prøve litt meg eget fly! har RealFlight simulator med skikkelig radio osv som jeg har en del timer på nå.. får håpe den har hjulpet litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16806 Skrevet Februar 25, 2013 Kjøpte meg et digert 6ch helikopter for et år siden. Var så dårlig vær ute at jeg bestemmte meg for og lette bittelitt innendørs.. I gammle leilgiheta på 40kvm, imellom sofan og vitrineskapet........... Venter fortsatt på godkjenning ifra luftfartsmyndighetene om og fly igjen.... Forresten første helikopteret jeg har flydd:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16807 Skrevet Februar 25, 2013 Haaahahahahahaaa!!! Dagens latterkule her i huset vertfall!! Edit: Jeg flirte på meg neseblod.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16808 Skrevet Februar 25, 2013 Har jo denne også: Bedre blir ikke Bieber:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16809 Skrevet Februar 25, 2013 Kjøpte meg et digert 6ch helikopter for et år siden. Var så dårlig vær ute at jeg bestemmte meg for og lette bittelitt innendørs.. I gammle leilgiheta på 40kvm, imellom sofan og vitrineskapet........... Venter fortsatt på godkjenning ifra luftfartsmyndighetene om og fly igjen....Forresten første helikopteret jeg har flydd:-) Kan det settes i kategorien å fly, da? Eller var det bittelitt lift-off og så totalt kaos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16810 Skrevet Februar 25, 2013 Kan det settes i kategorien å fly, da? Eller var det bittelitt lift-off og så totalt kaos? Fikk du fikset med vagcom? Nå er min oppe å går. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16811 Skrevet Februar 25, 2013 Hoi! Nei det har jeg faen brætte meg glemt! Ligget sjuk og jobba litt kålete tider. Men harru tid til helga da? Mulig å se på det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16812 Skrevet Februar 25, 2013 Hoi! Nei det har jeg faen brætte meg glemt! Ligget sjuk og jobba litt kålete tider. Men harru tid til helga da? Mulig å se på det da? Sendt deg pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16813 Skrevet Februar 25, 2013 De er sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16814 Skrevet Februar 27, 2013 Begrenser seg hvor høyt man kan fly innendørs:-p men sånn ca halvmeteren før halen tok borti en ovn og det sa PANG!!! Knuste alt av rotorblad og stag. Boomen bøyde seg ca 10grader:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16815 Skrevet Februar 27, 2013 Har jo denne også: Bedre blir ikke Bieber:D Når vi er inne på geiter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16816 Skrevet Februar 28, 2013 Noen som trenger? http://forum.vacn.no/showthread.php?252970-Canton-movie-260-MX-5-1-hjemmekino-NYTT!&p=2742931#post2742931 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16817 Skrevet Mars 2, 2013 Jaja, da ble det en fjerde audi utpå gardsplassen da.. Noen som er interessert i 100 quattro? Går ekstremt billig nå!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16818 Skrevet Mars 2, 2013 NO VIL E BLI FRISK!!! HAha Pål, ka slags bil du har kjøpt no da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16819 Skrevet Mars 2, 2013 æ re ingen har som har ei slek motor blåkk ått me altså? sæksten væntiler sak e trøng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16820 Skrevet Mars 2, 2013 Kjøpte meg en a4 b5 1.8l Quattro avant billig som bruksbil. Trenger bare eu etterkontroll. Så da er det fint å ha en delebil i garasjen som jeg kan ta senkesett og felger ifra Derfor selges 100n meeeegabillig!! Typ 4000 kr! Noen må kjøpe den ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16821 Skrevet Mars 3, 2013 Kjøpte meg en a4 b5 1.8l Quattro avant billig som bruksbil. Trenger bare eu etterkontroll. Så da er det fint å ha en delebil i garasjen som jeg kan ta senkesett og felger ifra Derfor selges 100n meeeegabillig!! Typ 4000 kr! Noen må kjøpe den ass! Med årsavgift så kjøper jeg den. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16822 Skrevet Mars 3, 2013 Hehe, da vraker jeg den heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16823 Skrevet Mars 3, 2013 Trenger du noe til den a4en din er det bare å skrike ut. Har en delebil som jeg driver å hogger. T.o.m avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16824 Skrevet Mars 3, 2013 Hvem holder på med glassfiber i Hedmark/Opplands området? Sku ha fått lagd no bredding.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16825 Skrevet Mars 3, 2013 (U)heldig bryllupsbilde..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...