Anbefalte innlegg

noen som har ei 16v blokk? KR el PL??????

jeg har ! :) usikker på motorkode enda

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har takstativ til bruk på rails? Biltema har et til 299,-, men tar gjerne imot et Thule til en lignende pris, dersom noen har et de vil bli kvitt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har man vist blitt overtalt til å gå til innkjøp av RC fly og diverse stuff.. Så får vel være føre var å gå til innkjøp av lim.. MYE lim :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et par helikoptere jeg,de har minimalt med flyvetid,men har blitt brukt endel som jordfreser

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et par helikoptere jeg,de har minimalt med flyvetid,men har blitt brukt endel som jordfreser

Nå er vel helikoptre mye værre å fly ? :P

nei vi er en liten gjeng på jobb som har det som en liten hobby sånn av å til så skal bli morro å prøve litt meg eget fly!

har RealFlight simulator med skikkelig radio osv som jeg har en del timer på nå.. får håpe den har hjulpet litt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg et digert 6ch helikopter for et år siden. Var så dårlig vær ute at jeg bestemmte meg for og lette bittelitt innendørs.. I gammle leilgiheta på 40kvm, imellom sofan og vitrineskapet........... Venter fortsatt på godkjenning ifra luftfartsmyndighetene om og fly igjen....

Forresten første helikopteret jeg har flydd:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haaahahahahahaaa!!!

Dagens latterkule her i huset vertfall!! :D

Edit: Jeg flirte på meg neseblod.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo denne også:

Bedre blir ikke Bieber:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg et digert 6ch helikopter for et år siden. Var så dårlig vær ute at jeg bestemmte meg for og lette bittelitt innendørs.. I gammle leilgiheta på 40kvm, imellom sofan og vitrineskapet........... Venter fortsatt på godkjenning ifra luftfartsmyndighetene om og fly igjen....

Forresten første helikopteret jeg har flydd:-)

Kan det settes i kategorien å fly, da? Eller var det bittelitt lift-off og så totalt kaos?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det settes i kategorien å fly, da? Eller var det bittelitt lift-off og så totalt kaos?

Fikk du fikset med vagcom? Nå er min oppe å går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi! Nei det har jeg faen brætte meg glemt! Ligget sjuk og jobba litt kålete tider.

Men harru tid til helga da? Mulig å se på det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi! Nei det har jeg faen brætte meg glemt! Ligget sjuk og jobba litt kålete tider.

Men harru tid til helga da? Mulig å se på det da?

Sendt deg pm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begrenser seg hvor høyt man kan fly innendørs:-p men sånn ca halvmeteren før halen tok borti en ovn og det sa PANG!!! Knuste alt av rotorblad og stag. Boomen bøyde seg ca 10grader:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo denne også:

Bedre blir ikke Bieber:D

Når vi er inne på geiter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, da ble det en fjerde audi utpå gardsplassen da..

Noen som er interessert i 100 quattro? Går ekstremt billig nå!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NO VIL E BLI FRISK!!!

HAha Pål, ka slags bil du har kjøpt no da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ re ingen har som har ei slek motor blåkk ått me altså? sæksten væntiler sak e trøng

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg en a4 b5 1.8l Quattro avant billig som bruksbil. Trenger bare eu etterkontroll. Så da er det fint å ha en delebil i garasjen som jeg kan ta senkesett og felger ifra :P

Derfor selges 100n meeeegabillig!! Typ 4000 kr! Noen må kjøpe den ass! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg en a4 b5 1.8l Quattro avant billig som bruksbil. Trenger bare eu etterkontroll. Så da er det fint å ha en delebil i garasjen som jeg kan ta senkesett og felger ifra :P

Derfor selges 100n meeeegabillig!! Typ 4000 kr! Noen må kjøpe den ass! :D

Med årsavgift så kjøper jeg den. Hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, da vraker jeg den heller :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger du noe til den a4en din er det bare å skrike ut. Har en delebil som jeg driver å hogger. T.o.m avant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem holder på med glassfiber i Hedmark/Opplands området? Sku ha fått lagd no bredding..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

(U)heldig bryllupsbilde..?

431345_237676182994883_320515754_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.