#16826 Skrevet Mars 4, 2013 noen som kjenner til en nett side der det står en del koding og slikt på nyere vag? skal vistnok være ei tysk side men klarer ikke finne den.. hmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16827 Skrevet Mars 4, 2013 Noe slikt du tenker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16828 Skrevet Mars 4, 2013 Noe slikt du tenker på? Ja det stemmer. Men så til det neste spm: klarer du å finne koding på blinklys foran slik at disse "gløder/lyser svakt" og blinker vanlig på vanlig blink? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16829 Skrevet Mars 4, 2013 Hun har i vert fall glemt bh hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16830 Skrevet Mars 5, 2013 Heisann folkens. Lenge siden jeg har vært innpå her nå. Fant ut at jeg fikk betale for i år også da det er noen fordeler med å være medlem fortsatt. I første omgang så kan man oppdatere med at man flytta til Hamar vest i Desember og trives veldig godt her. Kun 4 min gange til verkstedet så da er det i hvertfall litt håp for å komme seg dit oftere. Vært der noe mere en før men stort sett brukt tida på rydding og systematisering av plassen min. Hadde tross alt en halv bil liggende i boden som måtte inn i verkstedet så ble litt rydding for å si det mildt. Ellers har jeg starta såvidt med å være Urmaker igjen. I hovedsak kun på vegg/gulvur av større kaliber da jeg har muligheten til å ta på meg slikt arbeide nå. Har en benk i kjelleren her så kan overhale og reparere det meste av storur. Så hvis det er noen som har et gammelt veggur eller lignende som dere skulle hatt reparert eller kanskje noen i familien så kan jeg gjerne hjelpe med det mot en grei pris. Kan hente og levere innenfor rimeligheten evt mot ekstra betaling såklart hvis det er lenger unna. Noen ganger kan det være greit å få det montert sammen igjen av en fagmann Så kan jeg til slutt avrunde med at gamle bilen. Altså Passaten er til salgs igjen fra han som kjøpte den av meg. Prisen er 40000,- for komplett bil med luftfjæring, stereo og BBS RM felgene. Dette er en rimelig bra pris og kan faktisk diskuteres ved hurtig handel da han trenger mere praktisk bil selv. Kan også selges uten feks luft, felger osv mot annen pris. Ta kontakt hvis noen er int. Bilen har nesten ikke blitt brukt siden jeg solgte den. så da avrunder man kvelden med og si god natt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16831 Skrevet Mars 7, 2013 Hvem er to be trusted med dekkomlegging på 10x19 felger som helst ikke skal få hakk el skader? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16832 Skrevet Mars 15, 2013 Her er det liv. Rai rai.,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16833 Skrevet Mars 16, 2013 Hvem er to be trusted med dekkomlegging på 10x19 felger som helst ikke skal få hakk el skader? dekklåven på furnes har alltid vert flinke med mine felger med mye strekk koster 700,- der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16834 Skrevet Mars 16, 2013 Noen her som har tips? http://forum.vacn.no/showthread.php?253711-Hvor-kjøpe-ledlys-strip-til-å-ha-under-kjøkkenbenken&p=2750751#post2750751 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16835 Skrevet Mars 16, 2013 både biltema og jula har ledlister,men det er kanskje for billig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16836 Skrevet Mars 16, 2013 Billig er ikke problemet med de. De lyser alt for lite desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16837 Skrevet Mars 16, 2013 om du ikke får noe svar her,så spør på byggebolig forumet,der får du garantert svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16838 Skrevet Mars 16, 2013 Surfa noe på ebay da? http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1311.R1&_nkw=led+strip+220v&_sacat=0&_from=R40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16839 Skrevet Mars 16, 2013 Hva med Clas Ohlson? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16840 Skrevet Mars 16, 2013 Egil: Var det ikke deg jeg "spotta" på Rimi ista, tro..? Eller husker jeg så feil at jeg prøvde å hilse diskret på en dude som jeg ikke aner hvem er..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16841 Skrevet Mars 16, 2013 om du ikke får noe svar her,så spør på byggebolig forumet,der får du garantert svar Takker for tipset:) Skal lage en tråd der evt. Surfa noe på ebay da?http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1311.R1&_nkw=led+strip+220v&_sacat=0&_from=R40 Nei hadde ikke tenkt på ebay, så kanskje prøve noe der?? Litt skeptisk til kvaliteten, men var jo billig da, så kanskje verdt å prøve:) Takker for link/tips:) Hva med Clas Ohlson? Har sjekket der i dag å de hadde med for lite watt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16842 Skrevet Mars 16, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16843 Skrevet Mars 17, 2013 Egil: Var det ikke deg jeg "spotta" på Rimi ista, tro..? Eller husker jeg så feil at jeg prøvde å hilse diskret på en dude som jeg ikke aner hvem er..? Ved melka? Kan stemme det. Syntes det var noe kjent også. Hehe. Har du fåt fiksa det du skule med vagcomen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16844 Skrevet Mars 17, 2013 Da var det deg da ja, var det jeg trodde sjøh.. Ikke hatt tid til å få sett på det gitt. Jobber lange dager frem til påske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16845 Skrevet Mars 17, 2013 Da var det deg da ja, var det jeg trodde sjøh..Ikke hatt tid til å få sett på det gitt. Jobber lange dager frem til påske. Fikk du bestemt deg for noe potis også? Du så så undrende på hva dere skule ha. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16846 Skrevet Mars 17, 2013 Haha, det var til jentene det.. Du skal vite det blir leven om vi kommer hjem med feil type serru.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16847 Skrevet Mars 17, 2013 Noen som vet om det er vårmønstering på hadeland i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16848 Skrevet Mars 17, 2013 Finner ikke noe om det på forumet sånn lettvint vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16849 Skrevet Mars 17, 2013 jeg lurer og på det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16850 Skrevet Mars 17, 2013 Noen som er int i en iPhone 4 16Gb? Har en som er kun 3 uker gammel da jeg fikk ny på garanti'en. Men har kjøpt meg iPhone 5 nå så denne ligger bare og støver ned. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...