#16851 Skrevet Mars 17, 2013 Joakim Danielsen Johannessen kanskje. Han skrev noe om at han hadde vraka mobilen sin på facebook vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16852 Skrevet Mars 17, 2013 Noen som er int i en iPhone 4 16Gb? Har en som er kun 3 uker gammel da jeg fikk ny på garanti'en. Men har kjøpt meg iPhone 5 nå så denne ligger bare og støver ned. Selger du billig hell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16853 Skrevet Mars 17, 2013 Noen som er int i en iPhone 4 16Gb? Har en som er kun 3 uker gammel da jeg fikk ny på garanti'en. Men har kjøpt meg iPhone 5 nå så denne ligger bare og støver ned. Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16854 Skrevet Mars 17, 2013 (endret) Tja, ser at de går for alt i fra 1500,- (med knust skjerm) til 3000 for sprett ny. Så da sier jeg 2000,- i tilfelle. Skal sørge for at den ikke er operatørlåst og alt når den evt blir solgt. Følger desverre ikke med øretelefoner. Ellers er det orginal lader og alt annet utstyr. Har en ekstra skjerm beskytter også som blir med. Ingen deksler. Edit. Husk at dette er uten binding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16855 Skrevet Mars 17, 2013 anodize i stede for og lakkere... noen som vet om det heter noe annet på norsk? om noen gjør dette i nærheten har klart og google fram anoform som driver med dette så skal ringes dit i morra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16856 Skrevet Mars 18, 2013 heter det ikke bare anodisering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16857 Skrevet Mars 18, 2013 Jo stemmer det. Har funnet det ut nå. To steder de gjør dette på Gjøvik ser det ut som. Ikke sikkert for private men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16858 Skrevet Mars 19, 2013 Tja, ser at de går for alt i fra 1500,- (med knust skjerm) til 3000 for sprett ny. Så da sier jeg 2000,- i tilfelle. Skal sørge for at den ikke er operatørlåst og alt når den evt blir solgt. Følger desverre ikke med øretelefoner. Ellers er det orginal lader og alt annet utstyr. Har en ekstra skjerm beskytter også som blir med. Ingen deksler. Edit. Husk at dette er uten binding. Hvordan er det med garatien på denne da? Går den ut når kvitteringen på den første tlf er 2 år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16859 Skrevet Mars 19, 2013 Hvordan er det med garatien på denne da?Går den ut når kvitteringen på den første tlf er 2 år? Tja. Jeg diskuterte greit med de sist ang reklamasjonsretten da forrige tlf var over 2 år når jeg fikk den her. Garanti er normalt på alle produkter uansett tilskaffelse. Loven er loven sånn sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16860 Skrevet Mars 19, 2013 Noen som trenger noe bilstereo?? http://forum.vacn.no/showthread.php?253850-Komplett-Rockford-Fosgate-bilstereo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16861 Skrevet Mars 21, 2013 Da ligger felgene på Rudshøgda gitt! hohoooiii det gledes!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16862 Skrevet Mars 22, 2013 Noen som har et tomt oljefat/tønne jeg kan få? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16863 Skrevet Mars 22, 2013 Noen som har et tomt oljefat/tønne jeg kan få? Har et i Lom med en del liter 10-40 helsyntetisk på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16864 Skrevet Mars 31, 2013 Bare meg som skulle ønsket å se en video av dette..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16865 Skrevet Mars 31, 2013 Noen som har et tomt oljefat/tønne jeg kan få? Skal kunne skaffe det fra Forsvaret jeg ja Når? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16866 Skrevet Mars 31, 2013 Har fått tak i Tok med et fra leier'n. Prøvde å hilse på deg før i vinter, men tror ikke du så det. Du var ute å starta opp bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16867 Skrevet Mars 31, 2013 Har fått tak i Tok med et fra leier'n. Prøvde å hilse på deg før i vinter, men tror ikke du så det. Du var ute å starta opp bilen ??? WTF, er du oppi leiern å? Ahh Audi'n? Ganske konsentrert når jeg driv med den Å har jeg ikke glasøgon ser je ingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16868 Skrevet Mars 31, 2013 Pål er sånn trusted worker, så han slipper de inn over alt.. ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16869 Skrevet Mars 31, 2013 Er noe jobb oppå der innimellom Audin ja, ellers så hadde jeg nok ikke kjent deg igjen Stemmer det, Stig Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16870 Skrevet Mars 31, 2013 Skjønner Å da stjæl du med deg oljefat ?? Merkelig att du fikk med det når det er slik terrorberedskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16871 Skrevet Mars 31, 2013 Spurte før jeg tok da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16872 Skrevet Mars 31, 2013 Hehe forsvinner nok mer enn nok av alt oppi der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16873 Skrevet Mars 31, 2013 Hehe, tror jeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16874 Skrevet April 1, 2013 Noen som er interesset i verkstedplass i Lenaområdet? Veldig bra lokaler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16875 Skrevet April 2, 2013 Vet ikke om det er blitt tatt opp tidligere men blir det noe vårmønstring på Hadeland i år? (evt noe tråd på dette?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...