#16951 Skrevet April 26, 2013 whooohoooo der poffa turboen på passaten lokal tåke over Stavsjø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16952 Skrevet April 26, 2013 Hvordan er det med desibel måling på Våler? :-) Var ute å prøvekjørte nå å fikk høre at den bråkte greit:-) Å strenge er de på det? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16953 Skrevet April 26, 2013 Bråker den mer enn a4'n min? Den gikk akkurat under med tvil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16954 Skrevet April 26, 2013 Husker ikke:-) Langt ifra måler de da?:-) 1 meter ifra fangeren?:-) eller er det på bana?.):-) Hvor kjøpe gatesliks Pål? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16955 Skrevet April 27, 2013 Da har Tor Egil skremt katta litt.. Noen rakett ble det ikke, men merkbar forskjell uten tvil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16956 Skrevet April 27, 2013 Men er det ikke noe treff på fyksen på Lillehammer i år? Så vi får ikke noen go'tilbud på å teste bilen på ruller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16957 Skrevet April 27, 2013 Det stemmer Stig Arne:-) er på hunderfossen nå;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16958 Skrevet April 27, 2013 takk for laget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16959 Skrevet April 28, 2013 sånn bilen din er blitt, Ola? Denne var nais vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16960 Skrevet April 28, 2013 Nei er facelift dætta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16961 Skrevet April 28, 2013 Er det jeg sier, den der var nais.. Siden du skjemmes sånn over bilen at du ikke tør legge ut bilder så må jo vi andre legge ut av noen fine touraner da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16962 Skrevet April 28, 2013 Ola hilser ikke når han kjører forbi folk i Elverum heller han så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16963 Skrevet April 28, 2013 Blitt storkar vett.. Nylakka bil og greier.. haha, jeg bare pisser deg på leggen Ola, men hvorfor faen er du så hinsides treig med bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16964 Skrevet April 28, 2013 Bilder kommer i løpet av uka:-) "treig" a vettu:-D hvor i elverum?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16965 Skrevet April 28, 2013 Sto parkert utafor mix i byen kjørte a6en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16966 Skrevet April 29, 2013 Er det noen her med en original 2.5tdi 180hk Audi A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16967 Skrevet April 30, 2013 Burde jeg stenge Egr ventilen?, har vel ny Turbo++ fra høsten Kjekt å ha sportluft filter, eller bare rengjøre org filteret? Hørt ett rykte om at det går ann å polere turboen på ett hvis?, eller har noen formening om dette? Gjelder en Vw Passat 3bg avf motor 2002modell 1,9tdi 131hk 310nm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16968 Skrevet April 30, 2013 Orginalfilter er 20 ganger bedre enn åpent kon filter bare rull sammen ett orfinalfilter så ser du hvor mye mer areale det har å suge luft ifra. Går ann å polere kompressorhus da di er i alu men om det er verdt jobben vet jeg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16969 Skrevet April 30, 2013 Orginalfilter er 20 ganger bedre enn åpent kon filter bare rull sammen ett orfinalfilter så ser du hvor mye mer areale det har å suge luft ifra. Går ann å polere kompressorhus da di er i alu men om det er verdt jobben vet jeg ikke Okei!, tenkte på kn filter i org boks.., skal sjekke litt.. Om å polere Kompressorhus får du vel litt mere effekt har jeg hørt, skal finne det ut:) Men trur du det er lurt å stenge Egr ventil?, eller noen andre anbefalinger hva som er lurt for bilen eller motoren? , Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16970 Skrevet April 30, 2013 Det har ikke noe for seg å polere turboen. Blir litt som å sette på et TURBO klistremerke på bakluka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16971 Skrevet April 30, 2013 Noen som vet om en billig å bra plass som kan tone/sote vinduer i lillehammer området? Har ikke sjekket men regner med at man må ut med 5-6 k på bilglass firma for bakdører og rundt om på passat'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16972 Skrevet April 30, 2013 swissvax leker seg jo med sotfilm har jeg sett =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16973 Skrevet April 30, 2013 Takker for tipset, er innom en gang i blant og kjøper produkter så skader jo ikke å sjekke :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16974 Skrevet April 30, 2013 Det begrenser seg til leking, er jeg redd. Vi har ikke fått mulighet til å ta nok biler til å få erfaring som gir tilfredsstillende resultat, derfor vil jeg ikke anbefale det hvis man er ute etter et strøkent resultat... Jeg tør ikke garantere at det blir perfekt, rett og slett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16975 Skrevet Mai 1, 2013 Noen som vet om en billig å bra plass som kan tone/sote vinduer i lillehammer området? Har ikke sjekket men regner med at man må ut med 5-6 k på bilglass firma for bakdører og rundt om på passat'n? Arnt Henning på Riis, mener det er Riis nå.. lLigger nedeved jernbanen mot byen fra BilXtra om du skjønner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...