#1676 Skrevet Desember 21, 2010 Jeeee, its hard to be a nissemann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1677 Skrevet Desember 21, 2010 Fant jaggu boligen min på google maps også, leier i underetasjen til ulf erik andersen er på forumet.. på sommertid er jordene på oversida av huset brukt som crossbane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1678 Skrevet Desember 21, 2010 Fant jaggu boligen min på google maps også, leier i underetasjen til ulf erik andersen er på forumet.. på sommertid er jordene på oversida av huset brukt som crossbane har du flytte? er at han som er triker det'? har han fått solgt coupen sin da? på andre siden av dalen jeg bor. er på bjønåsen nå og her var det -25 i dag tidlig og -22 nå. fyre fyre med ved. hmmm bo i brumunddal med omheng så løner det seg ikke og kjøpe s3 ser jeg. motoren går jo til helvete på nesten alle jo. er det dårlig motor på s3? er vel vertfall 3 som har havarert her nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1679 Skrevet Desember 21, 2010 ja, flytta til han for 3 uker sia.. skal ha meg bikkje etterhvert og da er det greit med litt boltreplass pluss at han har 3 rottiser som den kan sosialiseres med ja han som er trikker ja Begge 2 er solgt, men han driver og ser etter typ85 coupe quattro nå tror jeg ikke frisk den gutten har i tilegg en camaro som står med ferdigbygdmotor og ferdiglakkert karosseri som han bare har manglet no småtteri på nå ei stund Har du hytte oppå der eller? det har jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1680 Skrevet Desember 21, 2010 http://maps.google.com/maps?q=%C3%85sh%C3%B8gdvegen,+Norge&layer=c&sll=60.897597,10.787482&cbp=13,308.97,,0,5&cbll=60.897618,10.784951&hl=no&sspn=0.011822,0.11884&ie=UTF8&hq=&hnear=%C3%85sh%C3%B8gdvegen,+Ringsaker,+Hedmark,+Norge&ll=60.897623,10.78509&spn=0.000624,0.002411&z=19&panoid=1W_Hyd7558bVbQW4riZzyQ Her bor jeg da: ) Hadde bane på jordet i fjor att atv`n:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1681 Skrevet Desember 21, 2010 Dette funka jo bra;p Husker jeg så google bilen utenfor her for en stund siden Vis større kart" border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1682 Skrevet Desember 21, 2010 Forresten.. Pål!!Hvor var du 3min over 3 i natt..?? Da sov nok Pål godt vil jeg tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1683 Skrevet Desember 21, 2010 ja, flytta til han for 3 uker sia.. skal ha meg bikkje etterhvert og da er det greit med litt boltreplass pluss at han har 3 rottiser som den kan sosialiseres med ja han som er trikker ja Begge 2 er solgt, men han driver og ser etter typ85 coupe quattro nå tror jeg ikke frisk den gutten har i tilegg en camaro som står med ferdigbygdmotor og ferdiglakkert karosseri som han bare har manglet no småtteri på nå ei stund Har du hytte oppå der eller? det har jeg å oki. ja han er trivelig han. harn fått seg noe ortlig arbeidsbil da? er lenge siden jeg har sett han nå. er store di biksjen i forhold til basseten min som var 5 måender da dem trefftes. ja har hytte på bjønåsbrua. kjøre over begge bruen og så får du første hytte på venstre side da har vi den hytta i svinge på andre siden. før bakken begynner. spurte deg hvor du hadde hytte her før i tråden. men fikk ikke noe svar hehe. skal du noe opp i jula du da? mvh egil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1684 Skrevet Desember 21, 2010 oki. ja han er trivelig han. harn fått seg noe ortlig arbeidsbil da? er lenge siden jeg har sett han nå. er store di biksjen i forhold til basseten min som var 5 måender da dem trefftes. ja har hytte på bjønåsbrua. kjøre over begge bruen og så får du første hytte på venstre side da har vi den hytta i svinge på andre siden. før bakken begynner. spurte deg hvor du hadde hytte her før i tråden. men fikk ikke noe svar hehe. skal du noe opp i jula du da? mvh egil Oppi Bjønåsen er det fint å kjøre der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1685 Skrevet Desember 21, 2010 Oppi Bjønåsen er det fint å kjøre der ikke med 2,0 tdi a6 grrrr. skule hatt quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1686 Skrevet Desember 21, 2010 ikke med 2,0 tdi a6 grrrr. skule hatt quattro. Haha, bruker ikke min no særlig oppi der da : p Du har sikkert sett oss en av de forrige vinterne Var på det meste 10 biler oppi der : o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1687 Skrevet Desember 21, 2010 ikke det jeg har tenkt over. merkelig om man ikke hade registrert det. huff nå er det 25.5 grad. dette går dit høna sparke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1688 Skrevet Desember 21, 2010 oki. ja han er trivelig han. harn fått seg noe ortlig arbeidsbil da? er lenge siden jeg har sett han nå. er store di biksjen i forhold til basseten min som var 5 måender da dem trefftes. ja har hytte på bjønåsbrua. kjøre over begge bruen og så får du første hytte på venstre side da har vi den hytta i svinge på andre siden. før bakken begynner. spurte deg hvor du hadde hytte her før i tråden. men fikk ikke noe svar hehe. skal du noe opp i jula du da? mvh egil neia, har bare en sånn ford kassebil som han har fått ta firmaet prioritert oppussing i det siste tror jeg ja kazan er da ganske svær til å væra litt over ett år gammal hvertfall Jeg har hytte litt lenger oppi jeg, der du kan svinge inn mot granåsfeltet, med en gang du svinger inn der får du ei rød hytte på andre sia av myra på høyre side Har ikke planlagt noe enda, men mulig det blir en tur.. sku hatt noe med quattro for og herje litt men er det mye snø nå eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1689 Skrevet Desember 21, 2010 neia, har bare en sånn ford kassebil som han har fått ta firmaet prioritert oppussing i det siste tror jeg ja kazan er da ganske svær til å væra litt over ett år gammal hvertfall Jeg har hytte litt lenger oppi jeg, der du kan svinge inn mot granåsfeltet, med en gang du svinger inn der får du ei rød hytte på andre sia av myra på høyre side Har ikke planlagt noe enda, men mulig det blir en tur.. sku hatt noe med quattro for og herje litt men er det mye snø nå eller? blir det der dem brant ned ei hytte for og bygge opp igen ei ny eller blir det lenger inne. får si fra vis du skal innover da. så kunde tatt en tur. for hilse hus eieren også da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1690 Skrevet Desember 21, 2010 blir det der dem brant ned ei hytte for og bygge opp igen ei ny eller blir det lenger inne. får si fra vis du skal innover da. så kunde tatt en tur. for hilse hus eieren også da. hmm, usikker på hvor det er henn jeg men når du kommer opp bakka fra bjønnåsbrua så er det ett lite stykke innover også står det skiltet inn mot granåsen, en stor vei som går av til venstre liksom, er vannpost der å ja skal jeg gjøra kan vi dele en jäger! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1691 Skrevet Desember 21, 2010 ja det høres bra ut. skal til tomas på 5 dagen i dala. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1692 Skrevet Desember 21, 2010 Neiii. Får ta seg en tur opp lysgaardsbakken for å se på hoppbakken veh: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1693 Skrevet Desember 21, 2010 bla bla bla..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1694 Skrevet Desember 21, 2010 http://www.oa.no/nyheter/gjovik_toten/article5420575.ece Ha ha lættis ass!!! Rånerne der kjører jo sikkert x6:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1695 Skrevet Desember 21, 2010 Forresten.. Pål!!Hvor var du 3min over 3 i natt..?? Da sov jeg hardt og godt! Noen som har vekka deg med grisekjøring nå? HAHA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1696 Skrevet Desember 21, 2010 Nei jeg la meg i de tidene, og idet jeg la hodet på puta så hørte jeg bare noen som jaga litt turtall.. Meeen, i kveld når jeg kom hjem fra jobb så så jeg ferske spor, haha... En som har vært riiimelig drøy, så moro ut på spora.. Men jeg bremsa ned før svingen og rørte ikke håndbrekket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1697 Skrevet Desember 21, 2010 skål folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1698 Skrevet Desember 21, 2010 skål folkens Alkis:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1699 Skrevet Desember 21, 2010 Ja, alkis! *skåler med julebrus* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1700 Skrevet Desember 21, 2010 Nei jeg la meg i de tidene, og idet jeg la hodet på puta så hørte jeg bare noen som jaga litt turtall.. Meeen, i kveld når jeg kom hjem fra jobb så så jeg ferske spor, haha... En som har vært riiimelig drøy, så moro ut på spora.. Men jeg bremsa ned før svingen og rørte ikke håndbrekket.. Hvor er det du ser alle disse sporene? Har vært ute å lagt igjen noen her å der selv i kveld så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...