Anbefalte innlegg

Noen som veit om bil til salgs? Ute etter noe litt gøy men pent til under 200 000 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om bil til salgs? Ute etter noe litt gøy men pent til under 200 000 :)

Kan få min for 199.999 : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Jettan du tenker på da ell?:jegtarn:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begrenser seg til leking, er jeg redd. Vi har ikke fått mulighet til å ta nok biler til å få erfaring som gir tilfredsstillende resultat, derfor vil jeg ikke anbefale det hvis man er ute etter et strøkent resultat...

Jeg tør ikke garantere at det blir perfekt, rett og slett.

Blir nok uansett bedre en det jeg får til.. Og blir det ikke bra så er det jo bare og fjerne det igjen.

Har litt problemer med sola og poden i baksetet så må nok gjøres. Vet ikke ca pris på og få gjort hos dere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Jettan du tenker på da ell?:jegtarn:

: smil : var nå Audi'n i det minste, Jettan skal du få noe billiger : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er til salg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har gode forslag til boområde i Hamar-området?

Må være litt landlig, i åpent og solrikt landskap, gjerne i nærhet til Mjøsa men ikke noe krav. Helst innenfor ca 25km til Hamar sentrum. Enebolig, og pristak på rundt 2,5.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok uansett bedre en det jeg får til.. Og blir det ikke bra så er det jo bare og fjerne det igjen.

Har litt problemer med sola og poden i baksetet så må nok gjøres. Vet ikke ca pris på og få gjort hos dere?

Stikk nedom og hør med Kim du, om vi i det hele tatt tar det på oss. Uansett rimeligere enn de andre, pga. mangel på erfaring :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott, stikker en tur innom til uka og hører :-) passelaten skal inn til lakk for andre gang på tirsdag da jeg ikke ble fornøyd første gang så tar det først..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har gode forslag til boområde i Hamar-området?

Må være litt landlig, i åpent og solrikt landskap, gjerne i nærhet til Mjøsa men ikke noe krav. Helst innenfor ca 25km til Hamar sentrum. Enebolig, og pristak på rundt 2,5.

hmm. søk på finn.no på ringsaker(jesnes, furnes , brumunddal) og hamar (ridabu, hjellum, vang, ) løten. stange (ottestad)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm. søk på finn.no på ringsaker(jesnes, furnes , brumunddal) og hamar (ridabu, hjellum, vang, ) løten. stange (ottestad)

Takker, er igrunn mye av de områdene jeg har kikka mest på :) Jessnes, Furnes eller Ottestad hadde vært perfekt. Har god tid, så får bare holde øynene åpne fremover.

Fant forøvrig ut at det er genialt å vise søk i kart på finn, hvis det skulle være noen som ikke har oppdaga det enda! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Elverum/Hamar området som jobber med karosseri/lakk? Skulle hatt noen meter med maskeringspølse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger dørhandtak høyre forran og gti lista høyre framskjerm trenger det kjapt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Golf 2, antar jeg? Lista på framskjermen er ikke en løs del, men sitter fast på bredderen. P&R selger nye breddere for en slikk og en ingenting (eller, ihvertfall det man må regne med å betale for deler som egentlig er utgåtte):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei:-) takk;-) håper att noen har det liggende;-) haster mer med dørhandtak;-) er golf 2 ja;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dørhåndtak har vi vel i verksted. Send PM til Jonas Engevold, for han har mer Golfdeler enn meg om dagen;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H, ingen nærmere?:-) langt er der til verkstedet da fra gjøvik?:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 15min å kjøre. Jonas jobber på Gjøvik, så kan sikkert ta det med dit. Du får høre med han:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kjører en A4 med regnr DK69961?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen sommerhjul å låne meg til utstillinga på lørdag eller? Mine blir ikke lakkert i tide :/ jævla fridager på torsdag og fredag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

H, ingen nærmere?:-) langt er der til verkstedet da fra gjøvik?:-)

Jeg som akkurat har vært på hamar! ;) men kan ta med til gjøvik vis du trenger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke får tak i før så henter jeg det kanskje på fredagkvelden:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.