#17026 Skrevet Mai 25, 2013 Kan man ikke se i VAGcom hvilken bremsekloss man får slitasjevarsel på..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17027 Skrevet Mai 25, 2013 Noen som har, eller kjenner noen som har en minigraver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17028 Skrevet Mai 25, 2013 Evt. mediumgraver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17029 Skrevet Mai 25, 2013 Evt. maximumgraver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17030 Skrevet Mai 25, 2013 Hamar maskinservice har en de leier ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17031 Skrevet Mai 25, 2013 Evt. maximumgraver. Plenty av disse på jobb.. Er Hitachi 870 passe smått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17032 Skrevet Mai 25, 2013 Den er fin den. For da kan den bare stå på hengern på veien å ta armen over gårdsplassen og ta å fylle ei skuffe. Ikke værre enn det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17033 Skrevet Mai 25, 2013 Pål, hva sjekker de på teknisk på våler?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17034 Skrevet Mai 25, 2013 At bilen er i generelt god stand, batteri sitter fast, ingenting ligger løst inne i bil, og at bremsevæske er i orden Men dette er ting som burde være i orden uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17035 Skrevet Mai 25, 2013 Den er fin den. For da kan den bare stå på hengern på veien å ta armen over gårdsplassen og ta å fylle ei skuffe. Ikke værre enn det Får plass til en middels stor gravemaskin i skuffa på den da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17036 Skrevet Mai 25, 2013 "Middels stor gravemaskin" i "skuffa" sier'u? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17037 Skrevet Mai 25, 2013 Mhm.. hadde bilde av det.. men forsvant når jeg bytta telefon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17038 Skrevet Mai 26, 2013 At bilen er i generelt god stand, batteri sitter fast, ingenting ligger løst inne i bil, og at bremsevæske er i orden Men dette er ting som burde være i orden uansett Da er det håp!:-D gleder meg!!:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17039 Skrevet Mai 29, 2013 Noen med alt for lite å gjør frem mot lørdag? Han som skulle polere bilen min streika plutselig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17040 Skrevet Mai 29, 2013 Noen med alt for lite å gjør frem mot lørdag? Han som skulle polere bilen min streika plutselig.. Da gyver du på, så klarer du det før helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17041 Skrevet Mai 29, 2013 Da gyver du på, så klarer du det før helga Tja.. Skal prøve, menne akk ferdig på jobb for i dag så.. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17042 Skrevet Mai 30, 2013 Tja.. Skal prøve, menne akk ferdig på jobb for i dag så.. Hehe Hehe Ordner seg nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17043 Skrevet Juni 7, 2013 Noen som vet om noen som kan legge svart/Carbon folie på taket på Golfen min ? Billig... Event hvor får man kjøpt folie til ok pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17044 Skrevet Juni 7, 2013 ABM Reklame. Men ikke carbon, er du grei:p Mattsvart gjør samme nytten uten å være harry:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17045 Skrevet Juni 7, 2013 ABM Reklame. Men ikke carbon, er du grei:p Mattsvart gjør samme nytten uten å være harry:p Hehe, nei Carbon dropper vi nok. Har tenkt på det mange ganger men slår det fra meg. Satser på matt svart. Vet du noe ca pris ? Du har vel drevet litt med detta oppgjennom åra ? Edit : sendte en mail og hørte om pris nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17046 Skrevet Juni 7, 2013 Mattsvart passer definitivt best! Nå har det sikkert forandret seg litt siden jeg la på den marsrøde min, men betalte da mellom 14-1700,- for folie på hele taket, rundt karosseriknekken og på bakluka (som det skal være på GTi, altså). Husker ikke eksakt pris, men var ikke dyrere enn 1700,- De på Gjøvik jeg har erfaring med, og de er kjempeålreite og serviceinnstilte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17047 Skrevet Juni 7, 2013 Jeg ville ha hørt med Reklamare på Hamar. Pris aner jeg ikke, men Gaute Hagen gjør ihvertfall meget bra arbe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17048 Skrevet Juni 7, 2013 Jeg ville hørt med Øyvind Braaten på Auto Clean elverum Han skal gjør no smått på Audin til uka;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17049 Skrevet Juni 9, 2013 Noen som har Tint lyktefolie tilovers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17050 Skrevet Juni 9, 2013 bare gunsmoke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...