Anbefalte innlegg

Jøsseball.. For første gang på mange år får jeg faktisk skattepengene mine ved første utbetaling og ikke siste som alltid før..

Kanskje disse forandringene med e-brukere og at de som ikke leverer dermed har ferdig utregna skatt 1.mai har noe for seg, nå ble jeg imponert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøsseball.. For første gang på mange år får jeg faktisk skattepengene mine ved første utbetaling og ikke siste som alltid før..

Kanskje disse forandringene med e-brukere og at de som ikke leverer dermed har ferdig utregna skatt 1.mai har noe for seg, nå ble jeg imponert!

Her også! Oppriktig imponert av att jeg ikke måtte sende inn vedlegg engang! 28k utbetales : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slo deg! :D 32.818,- her.

Jeg er rett og slett litt sjokka over at jeg ikke skulle sende inn vedlegg eller noe, gledelig var det vertfall! Fikk til og med sms nå..

992846_10151725512527037_2008544787_n.jp

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass ja :P hadde det ikke vært for att jeg var "snill" å lot kjerringa få skrive av halvparten av rentene på huslånet vårt så hadde jeg slått deg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mja, skal vi tenke slik så kunne jeg tynt ut noen til her og. :P

Men jeg gadd ikke føre på kjøring til og fra jobb fra august og ut året, det genererer bare mere vedlegg og ventetid.. Kjører 10mil hver dag pluss to bompasseringer, pluss at det er 13t arbeidsdager så jeg kunne fått diettfratrekk der og.

Men jeg gadd ikke begynne med alt ræl, tok bare overnattingene i lastebilen pluss at jeg trekker for mye med vilje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mjoa, skulle helst det.. Men gadd ikke styret, det ble så jævla innvikla regnestykke til slutt så jeg ga F.. Lat sjøh..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en svart? R32 med klubbplater i Lillehammer rett før helgen,å en hvit Golf med noen som i forbifarten så ut som oransje Rotiform-felger parkert utafor Lillehammer Sykehus.Sikkert noen her inne sine.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den r32'n du såg er nok ingen R32 :)

men er vel egentlig denne:

R32 styling :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den r32'n du såg er nok ingen R32 :)

men er vel egentlig denne:

R32 styling :)

Stemmer Dan,kjente igjen reg.nr,men trur ikke den hadde de skrikende hjula og grillen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Observerte også den meget fine S4`n til Aslan utafor Biltema på fredag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til mulighet for "skånsom" dekkomlegging i Gjøvik-distriktet ?

Har nylakkerte 9*19 som skal ha 235 dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til mulighet for "skånsom" dekkomlegging i Gjøvik-distriktet ?

Har nylakkerte 9*19 som skal ha 235 dekk.

Dekk og felg bortved meca der er de jeg kjenner til som har den mest skånsomme maskina. Bare si du har nylakkerte felger så tar de hensyn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er også de med den desidert dårligste kundeservicen, og sist jeg sjekket var de skamdyre også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok.. Skulle helst hatt tak i noen som er nøye med å gjøre en god jobb iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er også de med den desidert dårligste kundeservicen, og sist jeg sjekket var de skamdyre også.

Har aldri hatt noe problem med kundeservice der? Riktig nok bytter jeg som regel utenfor sesong men uansett.. Bare stikker oppom der å får av og på dekk med engang. Betalte vel 300 kr sist for 4 dekk.. Synes ikke det var ille. Han var også veldig nøye med å få balanseringen helt riktig.

God service nede på topp auto også men den maskina stoler jeg ikke på.. Lagde bra med riper sist gang jeg tok av et dekk der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne fortsatt tenkt meg noen klistremerker.....noen i Lillehammer-område som har?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne fortsatt tenkt meg noen klistremerker.....noen i Lillehammer-område som har?

Om det er klubbmerker du mener så kan du gå til mjøsa seksjonen på forumet (et steg tilbake kontra her) så er det en egen tråd med alle styremedlemmene inkludert kontakt info. Bare ta kontakt med en av oss så skal vi få ordnet merker til deg vettu :)

(Jeg vil tippe at jeg og Vivian blir lengst unna lillehammer? så prøv med en av de 4 andre først)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en svart? R32 med klubbplater i Lillehammer rett før helgen,å en hvit Golf med noen som i forbifarten så ut som oransje Rotiform-felger parkert utafor Lillehammer Sykehus.Sikkert noen her inne sine.:)

Tipper det var min Golf du så utenfor sykehuset, da fruen jobber der, og kjører den av og til.

Jeg har for øvrig klistermerker av begge typer.

Stikk innom på Swissvax i morgen, så får du kjøpt så mange du vil. Nesten :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det var min Golf du så utenfor sykehuset, da fruen jobber der, og kjører den av og til.

Jeg har for øvrig klistermerker av begge typer.

Stikk innom på Swissvax i morgen, så får du kjøpt så mange du vil. Nesten :P

Glimrende:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah - de merkene der har jeg helt glemt av : dum :

Men da har Brage ordnet opp ser jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende:)

Ta det med forbehold, jeg skal ikke kjøre Golf i morgen, kom jeg på nå...

Men skal prøve å huske å ta med merker likevel ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta det med forbehold, jeg skal ikke kjøre Golf i morgen, kom jeg på nå...

Men skal prøve å huske å ta med merker likevel ;)

Ikkeno stress,men da vet jeg at du har og hvor jeg kan henvende meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble an Audi q5 mindre på e6 ved Rudshøgda i dag også,så ut som at motorrom og innvendig var oppbrent

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.