#17126 Skrevet Juli 16, 2013 http://forum.vacn.no/showthread.php?259306-6trinns-01e-CBL&p=2813857#post2813857 Noen som trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17127 Skrevet Juli 17, 2013 Dette kan vel kalles close call..? Ikke engang jeg hadde gidda hatt pikken mellom der!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17128 Skrevet Juli 19, 2013 Da ser det ut til at jeg blir innbygger på Gjøvik et par år fremover, kanskje en mulighet til og treffe noen medlemmer derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17129 Skrevet Juli 21, 2013 hadde en fet hvit turaeg etter meg i dag ved hunton og statoil mjøsstranda var senka og hadde klubbplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17130 Skrevet Juli 23, 2013 Noen i området som har fungerende VAG-COM? Skulle ha lest av og slettet feilkode på airbag passasjerside på en Touran 1T i morgen. Oppstod i forbindelse med montering av defa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17131 Skrevet Juli 23, 2013 Jeg har.. er du i dala eller nærheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17132 Skrevet Juli 24, 2013 Sender deg en PM jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17133 Skrevet Juli 24, 2013 Ja gjør det du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17134 Skrevet Juli 25, 2013 Stor takk til Stig Arne for hjelpen i går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17135 Skrevet Juli 26, 2013 Bare hyggelig det du! Jeg er så fornøyd med DNB privat forsikring jeg nå, har hjemforsikringen der via sykepleierforbundet.. Når vi kom hjem fra ferietur så hadde det vært tordenvær som hadde knekt paraboltuner, kjøleskapet og fryseren, og dermed også ødelagt mat for mange tusen i frysern.. Så i går kveld kl 20:26 sendte jeg mail til forsikringen, og i dag rundt kl.12 så var saken ferdig behandlet og 19k er på tur inn på konto. DET er kjapp service det!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17136 Skrevet August 1, 2013 Flytter til Gjøvik om noen uker, og pendlerbilen må inn på EU. Noen her som kan tipse om noen som er snille på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17137 Skrevet August 1, 2013 Da ser det ut til at jeg blir innbygger på Gjøvik et par år fremover, kanskje en mulighet til og treffe noen medlemmer derfra. Blir ABT`n med på flyttelasset kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17138 Skrevet August 1, 2013 Jeg hadde ikke gidda å kødde med ho som kjørte denne bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17139 Skrevet August 1, 2013 Djevelen skremmer meg ikke, men PMS spøker man aldri med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17140 Skrevet August 1, 2013 Noen her som er med i Ringsaker RC-klubb eller? Dette er så morsomt at jeg må melde meg inn der tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17141 Skrevet August 3, 2013 (endret) Blir ABT`n med på flyttelasset kanskje? Foreløpig bare A4 til Gjøvik, får se til våren igjen. ABT' n skal få nytt understell + div. hjemme i garasjen i høst/vinter Er det noen utesteder på Gjøvik som kan anbefales? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17142 Skrevet August 9, 2013 Stig Arne er ivrig i tjenesten igjen.. Sitter med noen bluray-filmer jeg har kjøpt dobbelt opp av, igjen.. Så, er det noen som har lyst på Die Hard 4.0, Independence Day, Twilight Eclipse, Men in Black og The Matrix på BluRay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17143 Skrevet August 11, 2013 Yeee, skal ha ny verktøykasse på jobben, vurderer teng tools 1001 delers. Hva har folk erfaringer med? Denne jeg snakker om:http://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=4TqnNcPHYzHn-M&tbnid=iGkl9aqQmSafKM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.xn--verkty-fya.no%2Fverktoyvogn-teng-tools-tcmm1001n&ei=vdcHUrf1J7D14QTE2IG4Dg&bvm=bv.50500085,d.bGE&psig=AFQjCNHGVu_78UGNQohbW_AUjahO3L2pOg&ust=1376332081961013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17144 Skrevet August 11, 2013 Yeee, skal ha ny verktøykasse på jobben, vurderer teng tools 1001 delers. Hva har folk erfaringer med? Denne jeg snakker om:http://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=4TqnNcPHYzHn-M&tbnid=iGkl9aqQmSafKM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.xn--verkty-fya.no%2Fverktoyvogn-teng-tools-tcmm1001n&ei=vdcHUrf1J7D14QTE2IG4Dg&bvm=bv.50500085,d.bGE&psig=AFQjCNHGVu_78UGNQohbW_AUjahO3L2pOg&ust=1376332081961013 Forsvaret bruker tengtools.. Syns det bare er no skiiiiit jeg men, skraller og alt ryker å detter fra hverandre.. Jeg er Wurth frelst, god kvalitet, gode på reklamasjoner, og kurante størelser på verktøy (ikke klumpete som traktorverktøyet fra statene). Men smaken som baken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17145 Skrevet August 11, 2013 Bruker en del Teng tools på jobb jeg også å synes generelt det meste er misstenkelig likt Biltema sitt.. men det har nå holdt for min del, skrallene er like fine enda de.. men om jeg fikk valge ville jeg kanskje ha satset på bacho eller wurth kanskje ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17146 Skrevet August 11, 2013 synes biltema faktisk er en del bedre snap-on er vel ett velkjent kvalitetsmerke, men synes det blir klumpete.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17147 Skrevet August 11, 2013 1001 kitet er det vel mye rart i en ikke trenger og alt av skraller er det vel metall håndtak på om det er likt som vi hadde på Think. Noe drit egentlig Har solberg wrc skapet til teng på jobben å her er det bare basic tools å komposittskraller som jeg liker og ikke masse drit dem har kasta i bare for å fylle skuffer om noen har igjen av disse skapa kan de prutes riiimelig godt ned for vi fikk dem skambillig, rundt 1/3 av villedende om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17148 Skrevet August 11, 2013 Men om jobben betaler, så kjøp Hazet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17149 Skrevet August 11, 2013 Men om jobben betaler, så kjøp Hazet Jobben betaler på en måte, men jeg må nedbetale den så den blir min;) Så enten så blir det Teng Tools, wurth eller Hazet:) Hvem forhandler det Hazet i Hamar?: ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17150 Skrevet August 13, 2013 Her har jeg ikke vært inne på over 2 måneder gitt!! Men er det noen som vet om en over snittet grei bil til salgs? Audi/vw quattro/4motion, sline/highline under 160.000km. Under 260.000..???:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...