#17151 Skrevet August 14, 2013 Noen som vet om bedrifter som trykker klubb t-skjorter og hoodies i Mjøs-område.Bra kvalitet og ok pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17152 Skrevet August 14, 2013 Longshot! Er det noen her som har mulighet til å hente meg på togstasjonen på HAMAR kl.23:50 og kjøre meg til dama? Hu bor 5-10 min unna med bil. Kunne seff ha brukt beina, men har med en halvstor bag + et lite bord som er flatpakka og et rent helvete å bære:p Alternativet er seff taxi da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17153 Skrevet August 15, 2013 Trenger tenningsmodul og innsugsslange til a4 1.8t! Noen som vet om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17154 Skrevet August 16, 2013 Jobben betaler på en måte, men jeg må nedbetale den så den blir min;) Så enten så blir det Teng Tools, wurth eller Hazet:) Hvem forhandler det Hazet i Hamar?: ) Gjør det veldig lettvint for deg selv og kjøp av en verktøyselger som har leveranse hos dere. Veldig lettvint med reklamasjon på verktøyet kontra måtte dra innom en annen butikk og levere. Jeg ville ha styrt unna teng Tools pga mye rart verktøy/klumpete og går sundt litt for lett. Jeg selv har Wurth, og der er det aldri spørsmål om å få bytte til nytt. Masse goodwill fra de Og du kan jo sette opp en liste med det verktøyet du skal ha og skvise litt mere prosenter ut fra selger også hvis du handler mye på engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17155 Skrevet August 16, 2013 Hadde valgt Hazet selv, det er kvalitets verktøy som jeg er veldig fornøyd med på jobb selv.. koster en del da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17156 Skrevet August 16, 2013 Gjør det veldig lettvint for deg selv og kjøp av en verktøyselger som har leveranse hos dere.Veldig lettvint med reklamasjon på verktøyet kontra måtte dra innom en annen butikk og levere. Jeg ville ha styrt unna teng Tools pga mye rart verktøy/klumpete og går sundt litt for lett. Jeg selv har Wurth, og der er det aldri spørsmål om å få bytte til nytt. Masse goodwill fra de Og du kan jo sette opp en liste med det verktøyet du skal ha og skvise litt mere prosenter ut fra selger også hvis du handler mye på engang Støttes i massevis;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17157 Skrevet August 16, 2013 Hvor selges hazet da i hamar området?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17158 Skrevet August 17, 2013 Bare lufte ut litt i topplokket her.. Jeg påstår ikke at jeg er noen sjel med krittvitt rulleblad hva rasisme og generalisering angår selv, jeg mener vel i mange sammenhenger at jeg ofte har frontet et litt på kanten tankesett selv når det diskuteres slikt. Men samtidig så er jeg nok langt ifra noen rasist, men jeg har mine meninger om religioner og kulturer som jeg i det store og hele holder for meg selv siden det ikke er noe viktig tema for meg sånn personlig. MEN! I min livssituasjon, jeg er stefar til to jenter på 10 og 14, to veldig søte jenter med gode og sunne verdier i det store og hele. Men i dag må jeg si jeg fikk meg litt bakoversveis(godt gjort forøvrig, siden jeg faktisk dro høveln over issen i dag). Det ble snakk om hvilken film vi skulle se med ungene i kveld og jeg hadde litt lyst å se filmen 42 som handler om en svart baseballspiller på et tidspunkt hvor svarte mennesker ikke var så veldig stuereint i den hvite verden. Jeg kommenterte at "dette er kanskje ikke så spennende film, men det handler jo litt om holdninger som vi sikkert har noe å lære av alle sammen". Og siden jeg forklarte kort at det handlet om nettopp dette så kom det klokkeklart fra 10-åringen her: "Jeg liker ikke brune mennesker jeg, skulle ønske vi fikk ny president eller hva det heter som kunne få bort de brune menneskene, visst ikke så kommer de til å ta over landet vårt og det vil jeg ikke.." !!! WHAT THE FUUCK!!!?? Jeg vet flere av dere vet hvem og til og med kjenner barnefaren, og jeg driter i hva dere måtte si til han, men jeg har ikke tenkt å henge ut han som person, her snakker jeg kun om holdninger og hva man sier til ungene sine fra de er små.. Det er da vel ikke normal folkeskikk å lære opp ungene slik at de i en alder av 10 år skal si slikt, og mene det!!?? Jeg har aldri omtalt noen mennesker som mindre verdt enn andre på noe vis, spesielt ikke foran ungene.. Men hva faen skal en gjøre med slikt? Jeg føler egentlig for å filleriste faren litt, men kanskje jeg har mest igjen for å overbevise jentene om at faren har feil og at de kanskje en dag sier han imot.. Når jeg sier jentene så tror jeg nok at det stort sett er 10-åringen som har tatt til seg dette fra faren etter at foreldrene skilte lag, 14-åringen har aldri ytret noen slike tanker vertfall men det betyr jo ikke at de tankene hun har om temaet ikke er forskrudde.. Nå blir det vertfall til at vi ser denne filmen i kveld, og kanskje om en stund igjen så setter jeg "Remember the Titans" på filmlista også, det er en film jeg selv har fått snudd en del tanker av.. Noen andre som har noen tanker om emnet..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17159 Skrevet August 17, 2013 Hvor selges hazet da i hamar området?:-) Aner ikke ¨ men støtter forslaget om verktøyselger med leveranse hos bedriften, alt blir mye lettere da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17160 Skrevet August 17, 2013 Bare lufte ut litt i topplokket her.. Jeg påstår ikke at jeg er noen sjel med krittvitt rulleblad hva rasisme og generalisering angår selv, jeg mener vel i mange sammenhenger at jeg ofte har frontet et litt på kanten tankesett selv når det diskuteres slikt. Men samtidig så er jeg nok langt ifra noen rasist, men jeg har mine meninger om religioner og kulturer som jeg i det store og hele holder for meg selv siden det ikke er noe viktig tema for meg sånn personlig. MEN! I min livssituasjon, jeg er stefar til to jenter på 10 og 14, to veldig søte jenter med gode og sunne verdier i det store og hele. Men i dag må jeg si jeg fikk meg litt bakoversveis(godt gjort forøvrig, siden jeg faktisk dro høveln over issen i dag). Det ble snakk om hvilken film vi skulle se med ungene i kveld og jeg hadde litt lyst å se filmen 42 som handler om en svart baseballspiller på et tidspunkt hvor svarte mennesker ikke var så veldig stuereint i den hvite verden. Jeg kommenterte at "dette er kanskje ikke så spennende film, men det handler jo litt om holdninger som vi sikkert har noe å lære av alle sammen". Og siden jeg forklarte kort at det handlet om nettopp dette så kom det klokkeklart fra 10-åringen her: "Jeg liker ikke brune mennesker jeg, skulle ønske vi fikk ny president eller hva det heter som kunne få bort de brune menneskene, visst ikke så kommer de til å ta over landet vårt og det vil jeg ikke.." !!! WHAT THE FUUCK!!!?? Jeg vet flere av dere vet hvem og til og med kjenner barnefaren, og jeg driter i hva dere måtte si til han, men jeg har ikke tenkt å henge ut han som person, her snakker jeg kun om holdninger og hva man sier til ungene sine fra de er små.. Det er da vel ikke normal folkeskikk å lære opp ungene slik at de i en alder av 10 år skal si slikt, og mene det!!?? Jeg har aldri omtalt noen mennesker som mindre verdt enn andre på noe vis, spesielt ikke foran ungene.. Men hva faen skal en gjøre med slikt? Jeg føler egentlig for å filleriste faren litt, men kanskje jeg har mest igjen for å overbevise jentene om at faren har feil og at de kanskje en dag sier han imot.. Når jeg sier jentene så tror jeg nok at det stort sett er 10-åringen som har tatt til seg dette fra faren etter at foreldrene skilte lag, 14-åringen har aldri ytret noen slike tanker vertfall men det betyr jo ikke at de tankene hun har om temaet ikke er forskrudde.. Nå blir det vertfall til at vi ser denne filmen i kveld, og kanskje om en stund igjen så setter jeg "Remember the Titans" på filmlista også, det er en film jeg selv har fått snudd en del tanker av.. Noen andre som har noen tanker om emnet..? Ikke så veldig mange andre tanker om emnet egentlig, men støtter deg helt her altså. Prøve å veilede ste-døtrene dine, samtidig som du setter faren på plass er ingen dum idé. Nå vet jo jeg naturligvis ikke hvordan døtrene ser på deg, men er du en slags farsfigur for dem burde det ikke være så umulig å rette opp i skaden her. Greit nok at de får meninger om dette selv senere i livet, men på 10 og 14 år synes nå jeg at det er alt for tidlig å bli rasediskriminerende. Dette hører jo strengt tatt til de som er 65+ (ref gamle damer som alltid klager på utlendinger som som gjør ulovligheter.) Litt sånn på kanten emne å diskutere, men jeg forstår nå frustrasjonen din iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17161 Skrevet August 19, 2013 Meeeh.. at det skal væra så ekstremt dårlig utvalg i quattro biler som passer mitt budsjett og smak ute på markedet nå da.. utålmodig a gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17162 Skrevet August 23, 2013 noen som jobber som elektrikker her,og som hadde tatt på seg en liten jobb,hvitt og med kvittering,skulle hatt lagt varmekabel på badet,ca 4-4,5kvm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17163 Skrevet August 23, 2013 Noen som er gode med vagcom her? Skulle fått fjerna ei startsperre.. Helst i går! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17164 Skrevet August 23, 2013 Noen som er gode med vagcom her? Skulle fått fjerna ei startsperre..Helst i går! Skulle lånt meg vag com sjøl! sku logga noen runs med a Aud.. Noen som låner bort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17165 Skrevet August 23, 2013 Petter Ulen og Stig Arne har:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17166 Skrevet August 23, 2013 Koster penger det!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17167 Skrevet August 23, 2013 Ikke noe problem! Er det noe jeg har nok av så er det det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17168 Skrevet August 23, 2013 Rekker det i morgen formiddag hæll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17169 Skrevet August 23, 2013 Yeah, baby 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17170 Skrevet August 23, 2013 Kommer opp til deg jeg da? Så kan jo du lese deg opp på emnet i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17171 Skrevet August 23, 2013 Det høres ut som en date 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17172 Skrevet August 25, 2013 noen som har hoppetusse det ratt hadde gått ann å få lånt/leid i høst en gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17173 Skrevet August 29, 2013 Siden jeg ikke kunne finne noe tråd på det så slenger jeg det ut her siden de fleste skriver her: Er det noen som skal på Rudskogen til helgen? Og er det planlagt noe felles cruising nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17174 Skrevet August 30, 2013 Ingen som skal nedover virker det som , drev å forhørte meg med flere i går men stemningen virket laber eller at folk var opptatt med andre ting. Jeg og dama tenkte uansett ta en tur på søndagen, noen som vil joine og kjøre felles nedover da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17175 Skrevet August 30, 2013 Jeg har lyst, men skal i 60års lag på lørdag, så det spøker vel for kjørbarhet sånn på morran.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...